eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-
    kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Mon, 22 Mar 2010 00:11:55 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 33
    Message-ID: <ho68rs$vh1$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
    <ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho65uu$5ob$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1269212860 32289 149.156.157.66 (21 Mar 2010 23:07:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Mar 2010 23:07:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Antivirus: avast! (VPS 100321-1, 2010-03-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266161
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości:

    > Bugatti pisze:
    >
    >> PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
    >> ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr
    >
    > A jednak.
    >
    >> ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
    >> jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.
    >
    > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
    > statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
    > polityka z taką manipulacją. :P

    Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna
    technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p

    > CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
    > włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
    > osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
    > Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?

    Nie. Z importu VAG ma ok 32%.
    Może troszkę przesadziłem z tym udziałem VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi
    że PD jest trwalsze niż CR.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: