    From: "Robert Garwacki" <r...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Powiedzcie cos o provider 2A
    Date: Thu, 18 Dec 2003 18:28:43 +0100

    Użytkownik "szanze" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:03121714421678@polnews.pl...
    > Chcialbym zalozyc sobie stale lacze w warszawie na sadybie i zobaczylem
    oferte
    > firmy 2A, czy ktos slyszal cos o tej firmie???Jakie ma lacza??

    Odradzam. Byłem ich klientem przez ok. 2 lata. Jakość łącza kiepska, dało
    się tego używać co najwyżej w nocy albo o świcie. Kilka razy przeprowadzili
    zmiany konfiguracji, o których nikt mnie nie uprzedzał i które powodowały
    kilkudniowe przerwy w dostępie do sieci. Obsługa klienta fatalna. Podczas
    rozwiązywania umowy wydusili ode mnie jakieś dodatkowe opłaty strasząc sądem
    (dla świętego spokoju zapłaciłem).

    Przeniosłem się do Astercity, nie dość że taniej, to o niebo lepiej.