  • 41. Data: 2012-03-29 21:34:26
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-03-29 18:05, BaX pisze:

    > Ale moje pytanie było proste i skierowane do określonej grupy osób
    > mających kontakt z interriskiem i takim procederem likwidacji szkody.
    > Zaznaczyłem, że wiem iż AC rządzi się swoimi prawami.

    >Ale ty chyba nie jesteś w stanie zrozumieć, że to nie jest kwestia
    >doświadczenia innych osób (jak np. wpływu stylu jazdy na spalanie), tylko
    >zapisów w umowie pomiędzy tobą i Interrisk, co większość tu stara ci się w
    >różny sposób uświadomić.

    Gdyby to co piszesz było prawdą wtedy odszczekiwanie się grupowych
    "specjalistów od wszystkiego" miało by sens. Tylko, że oni jak zwykle albo w
    większości przypadków starają się braki w wiedzy nadrobić głośniejszym
    ujadaniem.
    A fakty w tym konkretnie przypadku jest taki, że to o co pytam dotyczy
    każdego kto miał umowe AC w interrisku bez względu na jej rodzaj i
    likwidował szkodę. Nawet jeżeli istnieją jakieś odstępstwa to dotyczą
    minimalnej ilości ubezpieczonych ale nie dotyczą na pewno standardowej umowy
    co potwierdziły w wątku ze dwie osoby które miały do napisania coś więcej
    niż tylko 'przeczytaj umowe'. I chodziło mi właśnie o takie opinie osób
    doświadczonych przez los AC w interrisk, a nie opinie kogoś komu się wydaje,
    że 'tak jest bo on tak twierdzi'
    I tyle.

    Pozdro.

  • 42. Data: 2012-03-29 21:58:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin BaX

    > Formalnie prościej zapytać kogoś kto już to przerabiał na sobie, niż
    > przebijać się przez umowę. Po to chyba istnieją grupy usnetowe.

    Ogarnij się.

  • 43. Data: 2012-03-29 22:16:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 21:34, BaX pisze:

    > W dniu 2012-03-29 18:05, BaX pisze:

    > A fakty w tym konkretnie przypadku jest taki, że to o co pytam dotyczy
    > każdego kto miał umowe AC w interrisku bez względu na jej rodzaj i
    > likwidował szkodę.

    Skoro tak ci się wydaje, to po co pytasz?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 44. Data: 2012-03-30 05:42:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > Po to napisałem "styczność z takim procederem w Interrisk-u" zeby sie nie
    > jebać z czytaniem ich umowy. Umowa kończy sie 15.04 wiec powiedziałem
    > kolesiowi, że mam ich w dupie i na pewno nie przedłuże u nich jak zrobią
    > potrącenie. Zniżek na AC i tak nie było więc strata żadna.

    A dlaczego bierzesz gotówkę a nie naprawiasz samochodu?

  • 45. Data: 2012-03-30 05:47:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale ja nic takiego nie twierdze, pytanie było proste i chodziło mi tylko
    > czy taka praktyka jest powszechnie stosowana przez interrisk i czy ktoś
    > 'też tak u nich miał" /ewentualnie czy coś z tym zrobił/ Z opinii
    > internetowych wynika jednoznacznie że firma ma najgorsze możliwe procedury
    > i standardy likwidacji szkód.

    Generalnie idea istnienia ubezpieczenia jest naprawa uszkodzonego
    samochodu - goście którzy biorą gotówkę zwykle biorą tą opcję gdy
    nie naprawiają auta...
    W USA inaczej sobie z tym radzą - pierwsza wycena szkody jest mała,
    dotyczy powierzchownych uszkodzeń, to co widać z wierzchu...
    Jeśli weźmiesz gotówkę z tej wyceny i będziesz chciał naprawiać
    auto to może Ci braknąć jak w czasie naprawy coś się okaże wewnątrz.
    Jak robisz bezgotówkowo to ubezpieczyciel dopłaca jeśli koszt wzrośnie.
    Ci co biorą gotówkę zamiast naprawić auto stwarzają ryzyko dla
    ubezpieczyciela że przy ewentualnej drugiej stłuczce w tym samym
    miejscu ubezpieczyciel będzie musiał zapłacić 2 raz za to samo...
    I ubezpieczyciel robi wszystko aby Cię odstraszyć od tej opcji tym 20%.

  • 46. Data: 2012-03-30 05:54:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    > Interrisk robił co mógł, żeby wogóle wykręcić się
    > od odpowiedzialności.

    Każdy ubezpieczyciel zatrudnia armię pracowników
    których jedynym zadaniem jest szukanie winowajcy
    innego niż ubezpieczony i sposobów na uniknięcie
    wypłaty odszkodowania. Taki jest ich model biznesu.
    Nie są instytucją charytatywną - pracują na zysk
    i maksymalizacja tego zysku to właśnie po części
    również unikanie wypłat odszkodowania.

  • 47. Data: 2012-03-30 07:42:17
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

> [...]
    > potrącenie. Zniżek na AC i tak nie było więc strata żadna.

    >A dlaczego bierzesz gotówkę a nie naprawiasz samochodu?

    A kto tak twierdzi? Po za tym wariant gotówka wyklucza naprawę? A po trzecie
    w ogóle nie rozumiem czym kieruje się TU przy takim podejściu. Przecież w
    wariancie FV każdy warsztat policzy więcej niż z wyceny. Jaki to ma sens?

  • 48. Data: 2012-03-30 07:48:05
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

> [...]

    > każdego kto miał umowe AC w interrisku bez względu na jej rodzaj i
    > likwidował szkodę.

    >Skoro tak ci się wydaje, to po co pytasz?

    Bo byłem ciekaw doświadczeń innych; praktyków; a nie teoretyków gawędziarzy.
    To że coś jest w umowie nie znaczy, że jest do końca zgodne z prawem.

  • 49. Data: 2012-03-30 08:24:59
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Bo byłem ciekaw doświadczeń innych; praktyków; a nie teoretyków gawędziarzy.
    > To że coś jest w umowie nie znaczy, że jest do końca zgodne z prawem.

    Jak juz pisąłem mnie też ta firma oszukała, a że po wypadku miałem dość i
    chciałem zapomnieć o wszystkim odpóściłem. Szkode wyceli na całkowitą i z
    ubezpieczenia na 25 tys chcieli najpierw wypłacic 12,5 tys a po moim sprzeciwie
    i miesięcznym przeciąganiu sprawy podnieśli do 17 tys twierdząc, że tyle
    proponowali od początku. Usłyszałem, też ze to co zostało z samochodu mogę
    sprzedać no i sprzedałem tyle, że za mniej niz ta różnica bo nikt nie chciał
    tego kupić. Ostatecznie 2 tys w plecy.

  • 50. Data: 2012-03-30 08:32:21
    Temat: Odp: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > zostało z samochodu mogę sprzedać no i sprzedałem tyle, że za mniej niz ta
    > różnica bo nikt nie chciał tego kupić. Ostatecznie 2 tys w plecy.

    I trzeba było wystąpić o te 2 tysiące.
    A jakby się nie zgodzili to do sądu, wygrana więcej niż pewna.

    Oni właśnie dlatego oszukują, że ludzie im odpuszczają tego typu przewały.