  • 1. Data: 2013-03-09 17:52:45
    Temat: Poszukiwany sterownik do krokowca biplolarnego.
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Witam!

    Poszukuję jakiegoś scalaka do sterowania silnikiem
    krokowym. Dobrze by było by pracował już od 4 - 4,5V(zasilanie
    cztery akku ni-mh), miał chopper i prąd coś koło 2A
    Znalazłem TB6560AHQ który mógłby od biedy być, gdyby nie to że
    potrafią same z siebie się popsuć i nie uśmiecha mi się wydawać
    ciągle pieniędzy na nowe scalaki.
    Końcówkę mocy mogę w razie czego zasilić przez jakiś step-up.
    Może Ktoś z Szanownych Grupowiczów zna jakiś scalak
    odpowiadający w/w parametrom?Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Bo(o)t manager