  • 11. Data: 2010-10-17 10:59:17
    Temat: Re: Poszukiwania laptopa - rynek się złachmanił?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    HP z takim ekranem 15'' i 2GB kosztował +/- $300 z wysyłką i vatem.

    -----

  • 12. Data: 2010-10-17 11:02:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jest trochę takich ekranów, np. Toshiba (sporo poleasingowych) czy HP Compaq.
    Aczkolwiek przy tej rozdzielczości (na 15'') to w IE muszę ustawiać zoom standardowo
    na 125%, bo przy 100% "nic nie widać".
    Jak więc ustawiasz zoom w przeglądarce na 14'' ?

    -----

    | Pracuję na 14 calach 1400x1050 (4:3) Della i nie wyobrażam sobie przesiadki na coś
    mniejszego.

  • 13. Data: 2010-10-17 11:08:13
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-10-17 12:53, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ma 512MB a kosztował... nie pamiętam.

    512MB - umarłbym przy wczytaniu choć jednego projektu...

    > Na co dzień mam blaszaka z monitorem 22 cale.

    JA ma blaszaka i każdy laptop nawet za 2000zł bedzie lepszy od niego -
    niestety. Poza tym przy obecnym trybie życia to ja blaszka bede używać
    jako backupu...

  • 14. Data: 2010-10-17 11:16:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > standardowo na 125%, bo przy 100% "nic nie widać".
    > Jak więc ustawiasz zoom w przeglądarce na 14'' ?

    Nie używam zooma. Nie ma potrzeby. Jest akurat.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2010-10-17 17:42:05
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 17 Oct 2010 12:39:08 +0200, Osadnik napisał(a):

    > branie laptopa na raty za 6000zł mija się z celem - zanim spłacę raty -
    > będzie bezwartościowy a na wyższe raty mnie zwyczajnie nie stać. Błędne
    > koło - laptop potrzeby na uczelni a jego brak widocznie obniża obecny.
    > Nawet gdybym chciał używanego - to kto mi sprzeda na raty? (stypendium)

    Proponuję kupić używany, który jest dziś bezwartościowy :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 16. Data: 2010-10-17 18:09:30
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-10-17 19:42, Kapsel pisze:

    > Proponuję kupić używany, który jest dziś bezwartościowy :)

    I tak musze na raty brac i tak...

  • 17. Data: 2010-10-17 21:47:26
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sun, 17 Oct 2010 12:44:37 +0200, Irokez napisał(a):

    > Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    Gdybys sie zapozyczyl i jednak dolozyl jeszcze kilka stowek to moglbys nabyc
    Dell Vostro 3500 z prockiem i5-450M (2,4GHz) 4GB ramu, dysk 320GB i karta
    Nvidia GF310 512MB. HDMI ma, 3 USB ma (w tym jedno z eSATA), 2,4kg.
    Jedynie klawiatury numerycznej nie ma, ale mozna podlaczyc klawiaturke
    numeryczna na USB.
    Taka maszyna starczy Ci na dlugo (jakosciowo lepsza niz "tanie" marki) a do
    tego jednak dosc mocna - i5 daje rade, grafa tez dosc solidna.
    No i 3 lata gwarancji dostaniesz, wiec go w 3cim roku bedziesz mogl jeszcze
    sprzedac sensownie jesli bedziesz chcial cos mocniejszego.

    ps. wersja bez systemu operacyjnego chodzi po 3099 pln, polecam, swietny
    sprzet.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 18. Data: 2010-10-18 06:36:26
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 17 Oct 2010 12:39:08 +0200, Osadnik napisał(a):

    > 4GB

    A nie możesz po prostu pominąć tego warunku i dokupić sobie tego ramu ile
    ci będzie trzeba?

    > Nawet gdybym chciał używanego - to kto mi sprzeda na raty? (stypendium)

    pewnie provident or smth
    --
    marcin