  • 81. Data: 2014-01-30 18:46:40
    Temat: Re: Porz?dek ze zdj?ciami
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-01-30 18:25, Sylwester Zarębski pisze:

    > W korporacjach jest dokładnie tak samo,

    Wiem, ale chciałem koledze Tichemu zostawić furtkę do lepszego świata :)

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 82. Data: 2014-01-30 18:56:32
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> napisał(a):

    >Co do backupów, polecam poszukać sobie statystyk ile przeciętnie
    >backupów nadaje się do odzyskania. Nawet na sprzęcie/sofcie za miliony.

    Nie rozumiem takich uwag/argumentow. Co chcesz udowodnic?
    Ze nie warto archiwozowac bo mamy duza szanse, ze i tak nie odzyskamy danych?

  • 83. Data: 2014-01-30 19:02:36
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> napisał(a):

    >Dokładnie tak! Mam w firmie wdrozenie nowego super, hiper systemu za
    >pewnie parę milionów dolarów. Zakładek kilkanaście, na każdej po 20 -
    >100 pól, a w starym systemie wypełnialiśmy może 10 pól ;) Muli
    >niemiłosiernie, wydruki nie działają...
    >Jak zauważyłem im większa firma tym więcej tego typu głupot.

    To problem zle zarzadanych korporacji a nie konkretnych rozwiazan.
    Ty wypelniles 10 pol, ale inni moze potrzebuja wiecej.
    Zle kupiliscie.

  • 84. Data: 2014-01-30 19:31:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-01-30 18:56, I.Tichy pisze:
    > Nie rozumiem takich uwag/argumentow. Co chcesz udowodnic?
    > Ze nie warto archiwozowac bo mamy duza szanse, ze i tak nie odzyskamy danych?

    Że warto to robić mądrze. Mądrze z punktu widzenia statystycznego, a nie
    producenta systemu do backupów :)

    --
    pozdrawia Adam
    /z wyjątkiem wiązania krawata potrafię wszystko/

  • 85. Data: 2014-01-30 19:50:11
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-01-30 15:27, XX YY pisze:

    > prosty rachunek
    > powiedzmy mam 100 000 zdjec
    > opis kazdego zajmuje 15 sekund odpowiada to w sumie zapotrzebowaniu na czas opisu
    ok 50-tu dniom pracy po 8 godzin dziennie.

    A ja przez 10 lat zrobiłem około 30 tys zdjęć z tym, że mam je w tysiącu
    folderów z datą jako nazwą. Dalej będziesz obstawiał że w moim przypadku
    twoja metoda zadziała? W końcu co to jest 1000 sekund na każdorazowe
    przeszukanie? A że będę czegoś szukał co tydzień to już nieistotne, prawda?
    Błędnie zakładasz, że zdjęcia opisuje się ręcznie a przecież mamy do
    tego komputery. Wystarczy, że na bieżąco opisuję zdjęcia z każdego dnia
    co zajmie raptem minutę.
    Nie każdy lubi picassę, ja jej nie lubię bo rozpierdala porządek rzeczy
    narzucając swoje jedynie słuszne sposoby katalogowania zdjęć.
    Jest na razie za mało elastyczna.

  • 86. Data: 2014-01-31 05:28:13
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 23:16:10 +0100, Mariusz [mr.] napisał(a):

    > Wzrokowe duplikaty:
    >
    > Awesome Duplicate Photo Finder:
    > http://www.duplicate-finder.com/photo.html
    > Awesome Duplicate Photo Finder is a completely FREE Software.
    >

    > Jeśli ktoś ma lepsze propozycje, to jestem otwarty.

    VisiPics
    http://www.visipics.info/index.php?title=Download
    Nie wiem czy lepszy, bo nie używam Awesome Duplicate Photo Finder.

    --
    GLaF

  • 87. Data: 2014-01-31 07:56:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Dalej będziesz obstawiał że w moim przypadku

    > twoja metoda zadziała?

    nie wiem . nigdy w przeszlosci nie obstawialem , ze jakakolwiek metoda o Ciebie
    zadziala. To nie zalezy tylko od metody ,ale takze od umiejetnosci jej stosowania.
    Nie obstawialem w przeszlosci , a wiec nie ma potrzeby mowienia o "dalej"

    Franz zadal konkretne pytania , podpowiedzialem program , ktory to zadanie moze
    wykonac.
    Niech kazdy kataloguje swoje zdjecia jak uwaza za sluszne.

  • 88. Data: 2014-01-31 13:28:54
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 30.01.2014 19:02, I.Tichy pisze:

    > To problem zle zarzadanych korporacji a nie konkretnych rozwiazan.
    > Ty wypelniles 10 pol, ale inni moze potrzebuja wiecej.
    > Zle kupiliscie.

    Zdaje sobie z tego sprawę. Ale przy tej robocie nikt nie bedzie tego
    wypełniał, wystarczy, że z tłumaczeniem kategorii prac (hydrauliczne,
    elektryczne, budowlane) nie poradzili sobie przez ponad pół roku. Z góry
    wiem, że nic z tego nie będzie. No ale propaganda sukcesu trąbi swoje.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 89. Data: 2014-01-31 15:37:32
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-01-31 07:56, XX YY pisze:

    > Niech kazdy kataloguje swoje zdjecia jak uwaza za sluszne.

    Amen!