  • 71. Data: 2023-09-26 00:28:23
    Temat: Re: Porażenie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > podobno nie wszyscy
    > pootrafią (ja tak).

    Sawant? ;)

    Robert

  • 72. Data: 2023-09-26 11:18:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Sep 2023 20:22:31 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Moc w impulsie to może mieć sporą, tylko średnią niewielką.

    Z kondensatora owszem, tak.

    > Tak:
    > https://www.youtube.com/watch?v=N8fwtkC5UJU

    Ale mam na mysli wlasnorecznie. No chyba, zeby sie tak z psem dogadac
    na relacje, ale ja psy lubię :-)

    I DC z jakim ograniczeniem prądowym ... hm, a potem chyba wlasnie
    kondensator bez ogranicznie.

    > Choć może być gorzej (od 1:50):
    > https://www.youtube.com/watch?v=6fv5tdALOQE

    A dziewczyna w kaloszach, hm ...

    Jest jeszcze ten film
    https://youtu.be/RtlYi1yLTVQ?t=19

    P.S smieje sie, czy współczuje?
    https://www.youtube.com/watch?v=Xj9MaW5MfYk

    https://www.youtube.com/watch?v=Xq7-S3Nzac8
    skuteczne, czy nie?

    J.

  • 73. Data: 2023-09-26 11:23:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Sep 2023 20:03:28 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie chodzi o częstotliwość powtarzania, tylko o częstotliwość oscylacji.
    > Od tego zależy, czy telepnie, czy ukłuje.

    > Prawie co roku widuję. Jak cykało przed laty, tak cyka teraz.

    Ale to moze byc halas z rdzenia.
    Nasze polskie chyba jednak na tranzystorach, ale czy jeszcze robią?

    > Może pierwszy trafili dobry? Tradycyjnie bydlątkiem mało kto się
    > przejmował, ale teraz robią też na przykład oboże dla psów. O domowe
    > zwierzęta jest więcej troski, więc pewnie jakiś instytut zbadał
    > i określił właściwą częstotliwość i w ogóle opisał wzorcowy przebieg.

    A czlowiek zamowi najtanszą na aliexpress.

    J.

  • 74. Data: 2023-09-26 11:37:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale to moze byc halas z rdzenia.

    Czasem cyka również sam przewód. Jakieś wyładowania, upływności.

    > A czlowiek zamowi najtanszą na aliexpress.

    Chińczycy opanowali umiejętność kopiowania sprawdzonych rozwiązań.

    --
    Jarek

  • 75. Data: 2023-09-26 12:06:09
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 26.09.2023 o 11:23, J.F pisze:

    > Ale to moze byc halas z rdzenia.
    > Nasze polskie chyba jednak na tranzystorach, ale czy jeszcze robią?

    Robią:
    http://ckz.siedlce.pl/www/pl/strona/341/325/uslugi.h
    tml

    15 lat temu było to na CD40106 generator dający 300V ładujący
    2u2F i dalej trafo załączane BT151.

    Obecnie nie zaglądałem do środka ale ciągle produkują...

    --
    pzdr, j.r.

  • 76. Data: 2023-09-26 12:51:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-25, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > To ciekawe. Nie spotkałem nikogo, kto by nie zrozumiał któregoś słowa.
    > Odsłuch albo przez słuchawki z laptopem, albo przez w miarę porządne
    > głosniki peceta.

    Słuchałem wcześniej na laptopowych głośniczkach, ale teraz wziąłem w
    miarę dobre słuchawki i może trochę lepiej ale nadal bardziej zgaduję
    niż rozumiem.

    > Różnice osobnicze mogą mieć znaczenie. To, co wypuszcza z siebie vocoder,
    > nie musi być nawet podobne do oryginału. Ma być przez mózg interpretowane
    > jak mowa. Oczywiście gdyby ten odkodowany przebieg czasowy jeszcze raz
    > przepuścić przez koder, to on z tego nic nie zrozumie (mimo że sam to
    > wytworzył). Ten 450 bps to hardkorowa granica, dla mnie wciąż akceptowalna
    > i zrozumiała, ale może nie dla wszystkich. Poniżej to samo zakodowane
    > w 1200 bps (757 zamiast 362 bajtów). Oryginał prześlę mailem z porośbą
    > o samodziene zakodowanie, zdekodowanie i ocenę zrozumiałości przy różnych
> [...]
    [..]
    > XsF1HnDcnLLBHbfdMpRJZTMfwChKYSNbQECgnbZiTpRDHSId+DGz
    0Sb4zjhNkSA0
    > UAdk0SWk3B5LkSKIqjhBUSA20EZCESKhjgVd3bd+Tl1NHbUx2g==

    Różnica KOLOSALNA. Z tym nie mam żadnych problemów - rozumiem każde słowo.

    --
    Marcin

  • 77. Data: 2023-09-26 12:54:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > -- Na egzaminie na uczelnie o profilu informatycznym pytaja się nowego
    > kandydata jakie zna komedy jakiegos jezyka programowania. - Gora, dol,
    > lewo, prawo i fajer....

    Logo
    http://niusy.pl/@pl.wikipedia.org/aqb

  • 78. Data: 2023-09-26 14:24:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin Debowski napisał:

    [...450...]
    > Słuchałem wcześniej na laptopowych głośniczkach, ale teraz wziąłem w
    > miarę dobre słuchawki i może trochę lepiej ale nadal bardziej zgaduję
    > niż rozumiem.
    [...1200...]
    0Sb4zjhNkSA0

    > Różnica KOLOSALNA. Z tym nie mam żadnych problemów - rozumiem każde słowo.

    Czyli dokonaliśmy wielkiego odkrycia w dziedziie fizjologii. *Dla mnie*
    różnica między kodekiem 450 i 1200 jest zauważalna, ale nie na tyle, by
    450 uznać za coś nieprzydatnego. Rozumiem teraz dlaczego 1200 albo 1300
    jest kodekiem zalecanym. Nie wiem, może mam inne włoski w ślimaku, może
    coś innego, ale różnice osobnicze dają o sobie znać. Jak widać, na 450
    nie zawsze można polegać.

    --
    Jarek

  • 79. Data: 2023-09-26 14:59:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-26, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:
> [...]
    > jest kodekiem zalecanym. Nie wiem, może mam inne włoski w ślimaku, może
    > coś innego, ale różnice osobnicze dają o sobie znać. Jak widać, na 450

    Podejrzewam, że może to być kwestia przetwarzania (mózgowego). Wcześniej
    wcale nie żartowałem, że mam lekkie problemy z rozumieniem mowy.
    Potrzebuję np. odpowiedniego poziomu głośności, ale nie ma to nic
    wspólnego z niedosłyszeniem.

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2023-09-26 15:35:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Sep 2023 20:06:47 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > Może głuchy już jestem :) Słucham w ciszy na głośnikach laptopa.

    > http://arnold.ziffel.one.pl/1200bps.wav
    >
    > "Halo kto tam? Tutaj original szwejk z jedenastej kompanii nosowej."
    >
    > Głos jak Bronisław Cieślak.

    Jak dla mnie - zdecydowanie nie :-)
    Nie przypomina mi to zadnej znanej osoby

    > Dopiero szukając w Google znalazłem i ewidentnie słyszę teraz "ordynans"
    > i "marszowej" (bo przeczytałem). W tym poprzednim teraz już też słyszę.
    > Siła sugestii.

    Ja niestety najpierw przeczytałem ... "ordynans" szłysze wyraźnie,
    ale kompania rzeczywiscie "nosowej".
    I początek "Halo CO tam." i kompania "jedYnastej".

    "Halo co tam? Tutaj ordynans Szwejk z jedynastej kompanii nosowej."

    J.