  • 71. Data: 2018-05-03 07:42:36
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2018 o 12:21, Trybun pisze:

    > Nie, nie mogą się podobać. Garb w aucie na pewno nie służy urodzie.

    Przestań pieprzyć jak potłuczony, garb to nie wyznacznik hatchbacka,
    tylko coś dokładnie odwrotnego.

    Chcieli zrobić z hatchbacka/suva coś na kształt podwyższonego coupe,
    więc im pokraka wyszła.
    Właśnie dlatego, że odeszli od jedynie słusznej bryły na rzecz nie
    wiadomo czego.

    Hatchbacki też mają i o nich mówimy.

  • 72. Data: 2018-05-03 07:47:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2018 o 19:05, Marek S pisze:

    > Przecież pisałem, że 2x zdarzyło mi się awaryjnie wieźć w ten sposób
    > rower (po zdemontowaniu przedniego koła) dwoma różnymi sedanami. Po
    > rozłożeniu foteli zazwyczaj przestrzeń ładowna jest spora w każdym
    > średniej wielkości aucie.

    Ty nie piszesz o aucie średniej wielkości, tylko o kolubrynie.
    Żeby wykonać to samo zadanie wystarczy hatchback klasy B, a Ty w tym
    samym celu potrzebujesz metr dodatkowej blachy i zbędne 200 tys.

    Nic w zamian nie zyskując, bo zjada Cię na śniadanie każdy hot-hatch,
    warty połowę tego co Twoja kolubryna.

    Więc nie mówi mi proszę o sensowności wyborów, bo jest tak jak pisałem -
    sedany kupują ludzie o wypaczonym poczuciu wartości i/lub gustu, każdy
    normalny wybierze "auto z wycieraczką tylnej szyby".

  • 73. Data: 2018-05-03 07:48:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2018 o 19:28, Marek S pisze:

    > Nie rozpuści się.

    Podobnie jak w htb od przetarcia.
    Ja mokrej szyby nie toleruję podczas jazdy dokładnie tak samo jak
    brudnej, więc wolę mieć coś czym można ją przetrzeć.

  • 74. Data: 2018-05-03 07:55:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2018 o 19:27, Marek S pisze:

    > Bo jest ona niezbędna do tego aby szyba z tyłu nie była wiecznie
    > zasyfiona. Pisałem o tym.

    Pisałeś, ale sensu w tym brak.
    Pół metra blachy vs wycieraczka za kilkadziesiąt zł ważąca może pół kilo
    - oczywiste jest że drugie rozwiązanie jest lepsze.

    > Widać, że dawno sedana nie miałeś

    Oczywiście - taki błąd można zrobić tylko raz w życiu.

    >skoro takie głupoty wypisujesz :-) W
    > realnych warunkach, nawet jeśli na światłach śnieg napada, to po
    > ruszeniu go zdmuchnie.

    Jeśli się roztopi to go nie zdmuchnie.
    Czyli nadal nie będzie suchym czystym szkłem.

    > Zresztą o czym tu gadamy. Zakrawa mi to na przekomarzanie się bo
    > problemy jakie wymyślasz są absurdalne. Każdy wie, że brak bagażnika =
    > zasyfiona szyba.

    Każdy też wie, że to absurdalny problem, od kiedy wymyślono tylną
    wycieraczkę.

    > Zawirowania powietrza. Nie czytasz moich wypowiedzi?

    Czytam jakieś bzudry które wypisujesz, totalnie oderwane od faktów.

    > Przecież sam napisałeś, że w 99.9% przypadków są one wytłumione doskonale.

    Nic takiego nie napisałem, wręcz przeciwnie.
    Napisałem natomiast, że wytłumienie zależy WYŁĄCZNIE od klasy/ceny
    pojazdu, a nie od wersji nadwozia.

    > Nie interesuje mnie dlaczego ludzie kupują kombi

    To o co pytałeś w tym wątku?
    Wróć może do pierwszego postu i go przeczytaj....

    > Interesuje mnie to, o co pytam w wątku otwierającym.

    No właśnie o to, o co teraz napisałeś że nie pytasz.
    Musisz się zdecydować.

  • 75. Data: 2018-05-03 10:58:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-02 o 12:36, J.F. pisze:

    > Ty mowisz "nie moga" a oni to sprzedaja.
    > Widac sie podoba.

    A Ford niby nie mógł sprzedać swoich aut w kolorze czarnym?

    > klientom sie podoba :-P

    Tobie, i jakiemuś dyktatorowi w firmie konstrukcyjnej.

    > I tak jest niezle, w 2016 sprzedali 42 tys aut na calym swiecie.
    >
    > Ale to i tak wiecej niz np VW Phaeton.

    Kto ich tak naprawdę wie, ile oni ich sprzedali. Takie zagrania teraz
    praktykowane są w interesach - do pewnego momentu ścisła tajemnica firmy
    a później tylko prawda i sama prawda? Np w Polsce nie jest to popularna
    marka, w Polsce przeważają zwolennicy aut wersji kombi, ale to nie
    znaczy że każdy na świecie potrzebuje aut do przewożenia towarów. W
    takich Włoszech sporo Maserati na ulicach i to o zgrozo - nie  w wersji
    kombi.

    > Klienci by sie wstydzili, ze nie chcieli kupowac takich pieknych aut
    > :-)
    > Ale moze im brakowalo kombi w ofercie :-P
    >
    > J.

    Nawet sobie nie wyobrażam kogoś z "wyższych sfer" (a głównie tacy
    jeździli Jaguarami) w samochodzie typu kombi.

  • 76. Data: 2018-05-03 10:59:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-03 o 07:42, Cavallino pisze:

> [...]
    > więc im pokraka wyszła.
    > Właśnie dlatego, że odeszli od jedynie słusznej bryły na rzecz nie

    Mowa o kombi. Hatchback to auto nie do kogoś kto potrzebuje auta z
    bagażnikiem. I już nie czaruj z tymi rzekomymi pojemnościami bagażników
    HB, wędek nie włożysz bez rozkładania siedzeń, kijów golfowych nie
    włożysz... Od gadania i tak mu się nie zwiększy pojemność.

    Wygląd SUWów jestem w stanie zaakceptować, o ile to będą pierwsze wersje
    np Kii Sportage, Toyot RAW4, stary i nowy model Dacii Dustera itp. W
    żadnym wypadku np Audi z serii QT, które tak naprawdę wyglądają jak
    kombi. - Normalna zgroza..

  • 77. Data: 2018-05-03 11:01:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-03 o 07:39, Cavallino pisze:

    > Dokładnie tak.
    > Gdy je przekroczy zamiast porządnego eleganckiego auta dostajemy
    > kolubrynę, o kiepskich proporcjach i kupie zbędnego żelastwa.

    Faktycznie taki C5 (Cytryna) w wersji kombi może budzić (lekko
    powiedziane) mieszane uczucia.. A wystarczy tylko ściąć ten garb i już
    widzimy niezłe wizualnie autko.. Mimo tego że jest to wyrób tylko
    sedanopodobny.

  • 78. Data: 2018-05-03 11:59:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-05-2018 o 11:01, Trybun pisze:

    > Faktycznie taki C5 (Cytryna) w wersji kombi może budzić (lekko
    > powiedziane) mieszane uczucia.. A wystarczy tylko ściąć ten garb i już
    > widzimy niezłe wizualnie autko..

    Zgadza się, najlepiej uciąć cały zbędny tył.
    Wyjdzie fajne coś w rodzaju C4.

  • 79. Data: 2018-05-03 12:04:55
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-05-2018 o 10:59, Trybun pisze:

    > Mowa o kombi. Hatchback to auto nie do kogoś kto potrzebuje auta z
    > bagażnikiem.

    Są jeszcze lifbacki.
    Zazwyczaj posiadają takie same lub większe kufry od bezsensownych
    sedanów, a możliwościami przewozowymi biją je na głowę.

    Octavia najlepszym przykładem.

    > Wygląd SUWów jestem w stanie zaakceptować, o ile to będą pierwsze wersje
    > np Kii Sportage, Toyot RAW4, stary i nowy model Dacii Dustera itp.

    To tu się zgadzamy.

  • 80. Data: 2018-05-03 20:57:31
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-03 o 07:47, Cavallino pisze:

    > Ty nie piszesz o aucie średniej wielkości, tylko o kolubrynie.

    Jedno z tych aut to Seat Cordoba. To kolubryna?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek