  • 61. Data: 2018-05-02 08:06:57
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2018 o 07:51, J.F. pisze:

    > Wchodzila do Syreny, ale nie do bagaznika, tylko do kabiny, po wyjeciu
    > jednego fotela (co sie robilo banalnie) :-)
    >
    > Problem nie w "grubosci", tylko w dlugosci/szerokosci, nawet bez
    > przedniego kola rower duzy jest ...

    I dlatego przez otwór w bagażniku nie przejdzie, przez otwór do środka
    również.
    Chyba że rowerek dziecięcy.

  • 62. Data: 2018-05-02 09:08:24
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Cavallino,

    >I dlatego przez otwór w bagażniku nie przejdzie, przez otwór do środka
    również.

    Przejdzie, przejdzie. Kola zdejmuj sie teraz jedna klamra, to naprawde nie problem.

  • 63. Data: 2018-05-02 12:21:19
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-01 o 16:43, J.F. pisze:
    > Moga ci sie podobac, lub nie podobac, i mnie nic do tego.
    >
    > Ale BMW i Daimler musza produkowac to, co sie ich klientom podoba :-)

    Nie, nie mogą się podobać. Garb w aucie na pewno nie służy urodzie.

    Tak, jasne a Forda też możesz wybierać w jakim chcesz kolorze. W
    motoryzacyjnym podejściu do klienta wiele się od tamtych czasów nie
    zmieniło.
    Wracając jeszcze do Daimlera, te nowe ich obecne sedany to też nie wyraz
    jakiegoś piękna. Nie jestem zwolennikiem ale gdybym miał wybierać sedana
    z przyklapniętą d*pą ( bagażnikiem) to raczej wybrałbym nadwozie klasy SUW.

    > IMO to w ogole jest niszowa marka :-)

    Niszowy model danej marki, o coś takiego w tu chodzi.

    > Quatroporte w kombi ponoc powstalo - 4 sztuki :-)
    >
    > A w ogole to teraz tak zrobili, zeby sie ta sedanowatosc nie rzucala w
    > oczy.
    >
    > Jaguar natomiast sie kombi nie wstydzi
    > https://jaguar.pl/xf-modele
    >
    > Widac marka podupadla i na klientow z prawdziwą klasą ich nie stac :-P
    >
    > J.

    Nie widziałem kombi tej firmy, a więc jeżeli faktycznie są to musi ich
    być niewiele.

    A Jaguar to wstydziłby się montować w swoich pojazdach trzeszczące
    fordowskie plastiki. Tak, ta marka mocno podupadła.

  • 64. Data: 2018-05-02 12:21:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-01 o 22:46, Cavallino pisze:

    > Jedno z drugim się kłóci.
    > Kolubryniasta limuzyna to jest zaprzeczenie wyglądania.

    Porządne (eleganckie) auto musi mieć swoje wymiary.

  • 65. Data: 2018-05-02 12:36:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 May 2018 12:21:19 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nie, nie mogą się podobać. Garb w aucie na pewno nie służy urodzie.

    Ty mowisz "nie moga" a oni to sprzedaja.
    Widac sie podoba.

> [...]
    > z przyklapniętą d*pą ( bagażnikiem) to raczej wybrałbym nadwozie klasy SUW.

    klientom sie podoba :-P

    > Niszowy model danej marki, o coś takiego w tu chodzi.

    I tak jest niezle, w 2016 sprzedali 42 tys aut na calym swiecie.

    Ale to i tak wiecej niz np VW Phaeton.

> [...]
    > A Jaguar to wstydziłby się montować w swoich pojazdach trzeszczące
    > fordowskie plastiki. Tak, ta marka mocno podupadła.

    Klienci by sie wstydzili, ze nie chcieli kupowac takich pieknych aut
    :-)
    Ale moze im brakowalo kombi w ofercie :-P

    J.

  • 66. Data: 2018-05-02 19:00:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-01 o 22:32, Tomasz Pyra pisze:

    > No ja to rozumiem ale trudno nie zauważyć problemów w klasyfikacji z której
    > wycodzi że Peugeot 205 to "kombi lub pokrewne", a Ford Taurus Stationwaon
    > nie ;)

    Jasne. Wyraziłem się najbardziej precyzyjnie jak potrafiłem ująć to w 2
    zdaniach. Gdybym czynił to na potrzeby dyskusji z prawnikiem, to zapewne
    założenia zawierałyby pierdylion paragrafów :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 67. Data: 2018-05-02 19:05:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-01 o 22:49, Cavallino pisze:

    > Obstawiam ze do żadnego.

    Przecież pisałem, że 2x zdarzyło mi się awaryjnie wieźć w ten sposób
    rower (po zdemontowaniu przedniego koła) dwoma różnymi sedanami. Po
    rozłożeniu foteli zazwyczaj przestrzeń ładowna jest spora w każdym
    średniej wielkości aucie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 68. Data: 2018-05-02 19:27:17
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-01 o 23:01, Cavallino pisze:

    > Ja pytam o zbędną blachę z tyłu, a nie o auto.

    Bo jest ona niezbędna do tego aby szyba z tyłu nie była wiecznie
    zasyfiona. Pisałem o tym.

    > Jasne.
    > Zwłaszcza jak postoisz pod światłami to deszcz czy śnieg wiedzą że mają
    > omijać tylną szybę Twojego światła.

    Widać, że dawno sedana nie miałeś skoro takie głupoty wypisujesz :-) W
    realnych warunkach, nawet jeśli na światłach śnieg napada, to po
    ruszeniu go zdmuchnie. Jeśli nawet z jakiegoś hipotetycznego powodu
    zalegałby / przymarzł, to ogrzewanie tylnej szyby poradzi sobie z nim
    perfekcyjnie.

    A jeśli o deszcz chodzi, to również problemu nie ma. Nie jeżdżę po
    Śląsku więc deszcz jest przejrzysty. Jeśli parę kropel zalega, to nawet
    ich nie zauważam. Natomiast w ulewie, po ruszeniu wszystko siłą
    bezwładności spływa. Błoto z szyby w kombi samo z siebie nie znika a syf
    jest taki, że nic przez niego nie widać po krótkiej jeździe.

    Zresztą o czym tu gadamy. Zakrawa mi to na przekomarzanie się bo
    problemy jakie wymyślasz są absurdalne. Każdy wie, że brak bagażnika =
    zasyfiona szyba.

    > A co ma piernik do wiatraka?
    > Twoim zdaniem hałas w kombi robi woda na tylnej klapie? ;-)

    Zawirowania powietrza. Nie czytasz moich wypowiedzi?

    > Nie.
    > Koła, nadkola itp obecne w każdym aucie przypadki.

    Przecież sam napisałeś, że w 99.9% przypadków są one wytłumione doskonale.

    > Albo ktoś nie umiał napisać w temacie o co mu chodzi.
    > Jeśli chciałeś zapytać dlacsgo ludzie kupują i jeżdżą Tipo, zamiast
    > Mercedesami E klasy (np.) to trzeba było inaczej wątek nazwać.

    Nie interesuje mnie dlaczego ludzie kupują kombi i dlaczego są one
    piękne. Interesuje mnie to, o co pytam w wątku otwierającym. To Ty m.in.
    zacząłeś pisać, że sedany są dla nienormalnych. I co? Mam teraz zmienić
    tytuł wątku specjalnie po to by dopasować się do Twojej wypowiedzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 69. Data: 2018-05-02 19:28:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-01 o 22:48, Cavallino pisze:

    > Ale mokra.

    Nie rozpuści się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 70. Data: 2018-05-03 07:39:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-05-2018 o 12:21, Trybun pisze:

    > Porządne (eleganckie) auto musi mieć swoje wymiary.

    Dokładnie tak.
    Gdy je przekroczy zamiast porządnego eleganckiego auta dostajemy
    kolubrynę, o kiepskich proporcjach i kupie zbędnego żelastwa.