    Subject: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Thu, 3 May 2018 10:58:28 +0200

    W dniu 2018-05-02 o 12:36, J.F. pisze:

    > Ty mowisz "nie moga" a oni to sprzedaja.
    > Widac sie podoba.

    A Ford niby nie mógł sprzedać swoich aut w kolorze czarnym?

    > klientom sie podoba :-P

    Tobie, i jakiemuś dyktatorowi w firmie konstrukcyjnej.

    > I tak jest niezle, w 2016 sprzedali 42 tys aut na calym swiecie.
    >
    > Ale to i tak wiecej niz np VW Phaeton.

    Kto ich tak naprawdę wie, ile oni ich sprzedali. Takie zagrania teraz
    praktykowane są w interesach - do pewnego momentu ścisła tajemnica firmy
    a później tylko prawda i sama prawda? Np w Polsce nie jest to popularna
    marka, w Polsce przeważają zwolennicy aut wersji kombi, ale to nie
    znaczy że każdy na świecie potrzebuje aut do przewożenia towarów. W
    takich Włoszech sporo Maserati na ulicach i to o zgrozo - nie  w wersji
    kombi.

    > Klienci by sie wstydzili, ze nie chcieli kupowac takich pieknych aut
    > :-)
    > Ale moze im brakowalo kombi w ofercie :-P
    >
    > J.

    Nawet sobie nie wyobrażam kogoś z "wyższych sfer" (a głównie tacy
    jeździli Jaguarami) w samochodzie typu kombi.