  • 1. Data: 2012-04-19 12:21:02
    Temat: Polski samochód podbije światowe rynki!
    Od: kamil <k...@s...com>

    http://www.autocentrum.pl/prezentacje/elektryczny-sa
    mochod-z-polski-romet-4e/#art

    Samochód elektryczny, który nie rozwinie nawet przepisowej prędkości
    miejskiej. A potem dziwią się ludzie, skąd dowcipy o polskim wynalazcy
    latarki na baterie słoneczne..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 2. Data: 2012-04-19 13:09:42
    Temat: Re: Polski samochód podbije światowe rynki!
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-04-19 12:21, kamil pisze:

> [...]
    >

    > Samochód elektryczny, który nie rozwinie nawet przepisowej prędkości
    > miejskiej. A potem dziwią się ludzie, skąd dowcipy o polskim wynalazcy

    Czy ja nie umiem czytać, czy piszący artykuł to nieuk?

    Na jednym cyklu ładowania ma przejechać 120km. Akumulatory do wymiany po
    800 cyklach. Ze zwykłego przemnożenia wychodzi mi 96000km. W
    rzeczywistości będzie dużo mniej.
    Redaktorek napisał "co odpowiada dystansowi blisko 100 tysięcy kilometrów".
    więc jak jest naprawdę?

  • 3. Data: 2012-04-19 13:11:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-04-19 13:09, Robson wrote:

> [...]
    > rzeczywistości będzie dużo mniej.
    > Redaktorek napisał "co odpowiada dystansowi blisko 100 tysięcy kilometrów".

    A czy 96kkm to nie jest blisko 100kkm? Jakbys kupowal samochod od kogos
    z takim przebiegiem pewnie sam byc powiedzial "panie, ale to prawie
    stowa jest".

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2012-04-19 13:31:02
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    potem
    > dziwią się ludzie, skąd dowcipy o polskim wynalazcy latarki na baterie słoneczne..

    ciekawe, czy te 45km/h to faktycznie prędkość maksymalna, czy jest po prostu
    zdławiony tak
    by można nim było jeździć na kategorii B1 czy An. Jeżeli była by możliwość
    odblokowania i
    poleciał by faktycznie te ~80km/h to już ten pojazd nawet zaczął by mieć rację bytu -
    tym
    bardziej, że coraz więcej jest darmowych punktów ładowania aut elektrycznych.

  • 5. Data: 2012-04-19 13:41:19
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-04-2012 o 13:31:02 komar <k...@1...cc> napisał(a):

> [...]
    > ~80km/h to już ten pojazd nawet zaczął by mieć rację bytu - tym
    > bardziej, że coraz więcej jest darmowych punktów ładowania aut

    Nawet jakby poleciał 60 to już jest coś.

  • 6. Data: 2012-04-19 13:42:14
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-04-19 13:11, elmer radi radisson pisze:

    > A czy 96kkm to nie jest blisko 100kkm? Jakbys kupowal samochod od
    > kogos z takim przebiegiem pewnie sam byc powiedzial "panie, ale to
    > prawie stowa jest".

    OK, jest, my fault, czas na kawę ;)
    Ciekawe ile wymiana akumulatorów?

  • 7. Data: 2012-04-19 14:51:14
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    kamil <k...@s...com> napisał(a):

> [...]
    >

    > Samochód elektryczny, który nie rozwinie nawet przepisowej prędkości
    > miejskiej. A potem dziwią się ludzie, skąd dowcipy o polskim wynalazcy

    Nigdy go nie będzie w sprzedaży i dobrze. Załatwili sobie na pewno jakąś
    dotację hunijną na badania nad samochodem elektrycznym. Chińczycy zrobili im z
    tego co mają 10 sztuk. Zapłacili a resztą się podzielili i kupili sobie za to
    normalne samochody. Z ceną ich pojebało. Za tysiąć kupuję cienkiego, byle był
    w całości. Już na wlocie mam większy. Za 5 tysięcy cienkiego można doprowadzić
    do stanu że będzie w osiemdziesięciu procentach odpowiadał nowemu. Pojedzie
    więcej niż 45 i zimą w środku jest ciepło. Resztę do banku na 6% i wystarczy
    na benzynę na 10 lat na jazdę po mieście. A jak by dołożyć tysiąc i na gaz go
    zrobić....

  • 8. Data: 2012-04-19 15:07:23
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-04-19 14:51, kogutek pisze:

> [...]
    > na benzynę na 10 lat na jazdę po mieście. A jak by dołożyć tysiąc i na gaz go
    Ale ty nie jesteś pro-eko z takim podejściem ;)
    Przecież dzięki całkowicie czystej technologii elektrycznej (ciekawe z
    jakiego źródła ;) ) rybki pływające w całkowicie czystych (ściekach soli
    ołowiu) w rzekach (Ludowej Prowincji Syczuan) umrą od nadmiaru kwas
    hydrohydroksylowego ;)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2012-04-19 15:10:54
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Ciekawe ile wymiana akumulatorów?

    Pewnie wiecej niz nowy samochod z nowymi aku :]

    ::f::

  • 10. Data: 2012-04-19 15:22:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.04.2012 13:42, Robson pisze:
    > Ciekawe ile wymiana akumulatorów?

    Pewnie tyle co wymiana tuszy na oryginalne w nowej drukarce ;)
    Czyli bardziej się opłaca kupić nową.