  • 1. Data: 2012-04-19 01:31:15
    Temat: Przerost formy nad treścią
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    Hej.

    Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w
    zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:

    http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y

    Oto lekko zmodzona, przednionapędowa Integra Type-R wlecze się na
    zakrętach za Lancerem EVO (IX?) na slickach. Za to na prostych mistrz
    daje grubo w palnik i odlatuje ;) Jak się jednak okazuje nawet sporą
    stratę udało się koledze odrobić i pod koniec filmiku znajduje się w
    punkcie wyjścia.

    <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
    </flejm mode>

    Pozdro!

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '95 Nissan 100NX 2.0 GTI - DO SPRZEDANIA #

  • 2. Data: 2012-04-19 07:59:53
    Temat: Re: Przerost formy nad treścią
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-19 01:31, *Staszek Sosenko* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Hej.
    >
    > Kumpel wrzucił na "Fejsa" swój onboard z Autochip Tuning Show - w
    > zasadzie nic ciekawego, ale pokazuje IMO ciekawe zjawisko:
    >
    > http://youtu.be/S0-J_MK_m1Y
    [...]
    Widać wyraźnie, że to EVO jedzie jak łajza. Daleko od optymalnej linii i
    hamowania z czapy

    > <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
    > </flejm mode>

    To pierwsze :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2012-04-19 08:41:00
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <

    > <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
    > </flejm mode>

    LOL! napisałeś to chyba złosliwie :) z kilometra widać, że ten kierownik
    nie ma pojęcia o zakrętach, no bo kto przy zdrowych zmysłach wchodzi w
    zakręt po ciasnej?

  • 4. Data: 2012-04-19 09:06:34
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko pisze:

    > <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
    > </flejm mode>

    Zdecydowanie to pierwsze. Poznać choćby po włączaniu świateł stop po
    środku zakrętu ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2012-04-19 09:19:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 01:31:15 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):
> [...]
    > punkcie wyjścia.
    > <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)

    A nagroda jaka byla ?
    Moze kierowca d*, moze nie ma wyscigowych ambicji, moze klocki oszczedza.
    Ale odejscie jednak ma, warto bylo wydac pieniadze ;-)

    Nie bardzo widze - czy on sobie spokojnie zwalnia przed zakretami, czy
    predkosc maksymalna tego z tylu jednak wieksza ?

    A warunki nie sa takie zeby wyzszosc AWD pokazac. Obaj jada rowno i
    oponaami nie piszcza ;-) Za to jesli dobrze widze to w niektorych zakretach
    nie byl zbyt stabilny.

    J.

  • 6. Data: 2012-04-19 10:39:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F." <

    > A nagroda jaka byla ?

    Sraka

  • 7. Data: 2012-04-19 10:43:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjścia.
    >
    > <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)

    Czy ten z Evo wiedział, że bierze udział w wyścigu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-04-19 10:57:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 19 Apr 2012 10:43:59 +0200, yabba wrote:

    > Czy ten z Evo wiedział, że bierze udział w wyścigu?

    Mi to nie wygląda na wyścig, a jakiś trackday grze zdarzają się bardzo
    różne rzeczy - zwłaszcza że to jakiś Tuning Show, a fani tuningu zazwyczaj
    czas spędzają w sklepach i warsztatach, a nie trenując za kierownicą :)

    Inna sprawa że na torze jest i tak sporo jeszcze wolniejszych pojadów.

  • 9. Data: 2012-04-19 13:59:51
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-19 01:31, Staszek Sosenko wrote:
    > <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
    > </flejm mode>

    Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
    zbędne.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2012-04-19 14:06:04
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-19 13:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
    > zbędne.

    Tak powinno się jechać :-)

    Mhmm E30 :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=ucfXQikfPcI&feature=r
    elated

    M3
    http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=r
    elated

    Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak
    jechać po torze.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik