  • 1. Data: 2012-04-19 12:17:35
    Temat: Łapówki za sygnalizację
    Od: to <t...@i...pl>

    Niesamowite! PMS-owi trolle już dawno ustalili, że wszelkie znaki
    drogowe, sygnalizacja świetlna, cokolwiek stawiana jest zgodnie z prawem,
    a każdy kto uważa inaczej, ten kretyn. A tymczasem:

    "Prokuratura wysłała do sądu wniosek o tymczasowy areszt dla naczelnika
    wydziału sygnalizacji i oświetlenia oraz jego zastępcy. Obaj usłyszeli w
    środę zarzuty przyjmowania łapówek. (...)

    Łapówki wynosiły od 3 do 45 tys. zł. Jak podaje "Życie Warszawy",
    chodziło o sygnalizatory montowane m.in. na ulicach: Radzymińskiej,
    Trockiej, Gorzkowskiej, Jurskiego, Noworzecznej, Wybrzeże Szczecińskie,
    Zwycięzców przy Wale Miedzeszyńskim, Sobieskiego, Karowej,
    Chałubińskiego, Grzybowskiej, a nawet na pl. Unii Lubelskiej pod oknami
    prokuratury okręgowej."

    http://m.warszawa.gazeta.pl/
    warszawa/1,106541,11569516,Aresztuja_naczelnika_z_ZD
    M__Lapowki_za_sygnalizacje.html

    http://tiny.pl/hpj1j

  • 2. Data: 2012-04-19 13:11:35
    Temat: Re: Łapówki za sygnalizację
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 12:17, to pisze:

    > Jurskiego,

    To się Pan Redachtór popisał...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-04-19 13:15:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-19 13:11, Grejon pisze:

    > To się Pan Redachtór popisał...

    "Gorzkowskiej". Kurwa, czy ten człowiek w ogóle spojrzał na mapę
    Warszawy zanim to napisał?

  • 4. Data: 2012-04-19 13:54:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > "Gorzkowskiej". Kurwa, czy ten człowiek w ogóle spojrzał na mapę
    > Warszawy zanim to napisał?

    Nie wiem, zapytaj go. :>

  • 5. Data: 2012-04-19 15:01:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 10:17:35 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > Niesamowite! PMS-owi trolle już dawno ustalili, że wszelkie znaki
    > drogowe, sygnalizacja świetlna, cokolwiek stawiana jest zgodnie z
    > prawem, a każdy kto uważa inaczej, ten kretyn. A tymczasem:

    ale odróżniasz stawianie znaków/świateł od zakupu usługi?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-04-19 16:30:17
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    masti <g...@t...hell> napisał(a):

    > Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 10:17:35 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > ale odróżniasz stawianie znaków/świateł od zakupu usługi?

    Odstosunkuj się. On tylko tytuły czyta. Treści powyżej dwóch linijek sobie
    odpuszcza bo jak zaczyna czytać trzecią to nie pamięta co w pierwszej było.

  • 7. Data: 2012-04-19 17:33:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >http://m.warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,106541,11569
    516,Aresztuja_naczelnika_z_ZDM__Lapowki_za_sygnaliza

    Ale tam nic nie napisali ze swiatla sa ustawione niezgodnie z
    przepisami.

    Poza tym akurat nic takiego nie twierdzilismy, moze tyle ze zazwyczaj
    sa jednak ustawione zgodnie z przepisami, za to niekoniecznie zgodnie
    ze zdrowym rozsadkiem, czy w sposob dogodny dla kierowcow.

    J.

  • 8. Data: 2012-04-19 17:55:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Odstosunkuj się. On tylko tytuły czyta. Treści powyżej dwóch linijek
    > sobie odpuszcza bo jak zaczyna czytać trzecią to nie pamięta co w
    > pierwszej było.

    Widzę, że już dwóch liderów intelektualnych się pojawiło. :>

  • 9. Data: 2012-04-19 17:56:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Poza tym akurat nic takiego nie twierdzilismy (...)

    Uważasz się za PMS-owego trolla? :>

  • 10. Data: 2012-04-19 17:56:27
    Temat: Odp: Łapówki za sygnalizację
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jednak ustawione zgodnie z przepisami, za to niekoniecznie zgodnie ze
    > zdrowym rozsadkiem, czy w sposob dogodny dla kierowcow.

    A jeszcze prędzej kosztowały 3 razy tyle ile powinny.