  • 111. Data: 2011-06-27 19:22:31
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 06/27/2011 09:02 PM, Andrzej Jarzabek wrote:

    > OK, natomiast bardzo mnie ciekawi, jakie to polityczne samookreślenie
    > Kolega widzi w tym, co napisałem?

    Niestety przypuszczam, że chodzi o literówkę (w moim odczuciu)
    _PO_lakami. Wiesz, "PO", partia, PiS, ten teges.

    JD

  • 112. Data: 2011-06-27 19:22:53
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 27/06/2011 18:58, A.L. wrote:

    > To proponuje jeszcze zbadac do czego te satelity sa im potzrebne

    Będą nimi budować domy dla tych wszystkich ludzi, którzy mieszkają w
    slumsach? Zwalczać korupcję i przestępczość? Naprawiać zdewastowane
    środowisko?

  • 113. Data: 2011-06-27 19:27:22
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 27/06/2011 20:22, Jędrzej Dudkiewicz wrote:

    > Niestety przypuszczam, że chodzi o literówkę (w moim odczuciu)
    > _PO_lakami. Wiesz, "PO", partia, PiS, ten teges.

    Ło muj BOrze, już się człowiekowi nie może przydarzyć, że shift się
    przytrzyma, żeby go nie wiadomo o co nie posądzali.

  • 114. Data: 2011-06-27 21:03:01
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 27/06/2011 20:09, Jędrzej Dudkiewicz wrote:

    > Inna sprawa, że w takim np. rankingu korupcji jesteśmy niedaleko
    > Nigerii. Nie, żeby było się czym chwalić, ale faktycznie w tym momencie
    > ich program kosmiczny nabiera mocy.

    W jakim rankingu? Najpopularniejszym tego typu wskaźnikiem jest
    Corruption Perception Index sporządzany przez Transparency
    International. W wynikach z ubiegłego roku Polska jest na 41 miejscu z
    wartością indeksu na poziomie 5.3, Nigeria jest na 134 na miejscu (na
    178 państw) z wartością 2.4 (im wyższa liczba, tym niższy postrzegany
    poziom korupcji). Jak dla mnie to jesteśmy całkiem daleko i jak ma być
    taki wybór, to ja już wolę, żebyśmy nie mieli programu kosmicznego.

  • 115. Data: 2011-06-28 07:25:54
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 06/27/2011 11:03 PM, Andrzej Jarzabek wrote:

> [...]
    > poziom korupcji). Jak dla mnie to jesteśmy całkiem daleko i jak ma być
    > taki wybór, to ja już wolę, żebyśmy nie mieli programu kosmicznego.

    Fakt, muszę się przyznać, że nie śledzę naszych przemieszczeń w tej
    tabeli z wypiekami i nie koniecznie jestem na czasie. Prawdopodobnie
    pamiętam nasze wyniki z 2005, kiedy to byliśmy na 70 miejscu. Co prawda
    Nigeria była wtedy na 152, ale różnica wynosiła 1.5 punktu różnicy
    pewnie właśnie to zapamiętałem.

    I tak, spokojnie wymienię jeszcze ze 30 miejsc w górę za program
    kosmiczny. Co oczywiście jest próbą przekupstwa rzeczywistości i
    automatycznie zapobiega przeniesieniu wyżej :)

    JD

  • 116. Data: 2011-06-28 08:25:02
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> wrote:

> [...]
    > kosmiczny. Co oczywiście jest próbą przekupstwa rzeczywistości i
    > automatycznie zapobiega przeniesieniu wyżej :)
    ... w ameryce bija murzynow, wiec mamy racje;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 117. Data: 2011-06-28 08:34:15
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 06/28/2011 10:25 AM, Adam Przybyla wrote:

    > ... w ameryce bija murzynow, wiec mamy racje;-) Z powazaniem
    > Adam Przybyla

    Znaczy, nie widzę związku.

    JD

  • 118. Data: 2011-06-28 10:00:43
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Tue, 28 Jun 2011 09:25:54 +0200, Jędrzej
    Dudkiewicz<j...@n...com> wrote:
    > I tak, spokojnie wymienię jeszcze ze 30 miejsc w górę za program
    > kosmiczny. Co oczywiście jest próbą przekupstwa rzeczywistości i
    > automatycznie zapobiega przeniesieniu wyżej :)

    A wymienisz się na mieszkanie w slumsach w Lagos?

  • 119. Data: 2011-06-28 10:31:50
    Od: Adam Przybyla <a...@r...pl>

    Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> wrote:

    > Znaczy, nie widzę związku.
    ... tak samo jak ja w poprzednim poscie;-) Z powazaniem
    Adam Przybyla

  • 120. Data: 2011-06-28 10:36:11
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-06-28 12:00, Andrzej Jarzabek pisze:

    > A wymienisz się na mieszkanie w slumsach w Lagos?

    30 miejsc poniżej (ex equo 73.) są: Bułgaria, Salwador, Panama,
    Trynidad i Tobago. Czyli ewentualnie: Bukareszt, Sofia, Panama lub
    Port-of-Spain. Czy tam są "porządne" slumsy?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net