  • 1. Data: 2011-09-05 19:20:32
    Temat: Polska - Niemcy -> tanie rozmowy -> Jak.?
    Od: malyd77 <m...@g...com>

    Witam

    Mam w rodzinie starszą osobę która samotnie mieszka w Niemczech. Osoba
    ta, to człowiek starszej daty więc wszystkie nowinki techniczne są
    bardzo skomplikowane. Musimy zorganizować jakiś w miarę tani sposób na
    rozmowy telefoniczne z tą osobą. Najlepszym rozwiązaniem było by:

    = kupić jeden z telefonów dedykowanych dla starszych osób (duży
    wyświetlacz, książka z kilkoma wpisami, klawisze ze zdefiniowanymi
    numerami)
    = karta pre-paid (Polskiego lub Niemieckiego operatora -> warunek
    doładowania z innego telefonu albo przez internet z Polski)
    = najlepiej żeby numer który będzie w Niemczech był traktowany dla
    osoby dzwoniącej z Polski tak jak by był w tym samym kraju (brak
    roamingu). Tak żeby osoba która dzwoni z Polski nie ponosiła
    dodatkowych kosztów a także w drugą stronę. Dobrze by było żeby ze
    wszystkich sieci (Polskich) dzwoniących na ten numer nie były brane
    koszty roamingu. Osoba ta ma kilka osób w Niemczech i dobrze żeby oni
    dzwoniąc z różnych Niemieckich sieci też nie ponosiły dodatkowych
    kosztów.

    Czy na tą chwilę jest coś takiego na rynku.?
    Jeśli tak to proszę o informację jakie mogą być koszty miesięczne
    utrzymania takiego numeru
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2011-09-06 07:39:17
    Temat: Re: Polska - Niemcy -> tanie rozmowy -> Jak.?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-09-05 21:20, malyd77 pisze:
> [...]
    >
    > Czy na tą chwilę jest coś takiego na rynku.?
    > Jeśli tak to proszę o informację jakie mogą być koszty miesięczne

    Jeśli a osoba ma internet w zasięgu to pomyśl o voip.
    Robisz 2 numery, polski i niemiecki. Na polski dzwonicie wszyscy z
    Polski a na niemiecki odpowiednio stamtąd. Choćby najprostsza SPA1001 ma
    takie rozwiązanie na 1 aparacie telefonicznym.
    Numery voip to juz pikuś.
    Wiem wiem, że nie ta grupa lecz takie rozwiązanie chyba najprostsze w
    użyciu i chyba najtańsze dla całej tej grupy ludzi będzie.

  • 3. Data: 2011-09-06 08:41:22
    Od: Tom Kom <k...@g...com>

    On 5 Wrz, 21:20, malyd77 <m...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Czy na tą chwilę jest coś takiego na rynku.?
    > Jeśli tak to proszę o informację jakie mogą być koszty miesięczne

    Proponuje osobie starszej w Niemczech numer stacjonarny. Dla Polaków
    kupujemy abonament Skype gdzieś 20 zł. za 10000 minut. Przez usługę
    Skype To Go wdzwaniamy się na stacjonarny numer dostępowy przez
    dowolnego operatora komórkowego w Polsce.