eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaPolsat powinien płacić kary za za dużo reklam.Re: Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
    -mail
    From: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
    Date: Mon, 06 Sep 2010 21:19:57 +0200
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 45
    Message-ID: <i63est$t1a$1@polsl.pl>
    References: <4c83c249$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.82.178.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: polsl.pl 1283800797 29738 195.82.178.211 (6 Sep 2010 19:19:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Sep 2010 19:19:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.11) Gecko/20100701
    SeaMonkey/2.0.6
    In-Reply-To: <4c83c249$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:263265
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Dosyć często spotykany manewr Polsatu. Puszcza reklamę potem
    > zapowiedź filmu i zamiast puścić właściwy program znowu puszcza
    > reklamę.

    TVN, TVN7 robią tak samo i pewnie jeszcze parę stacji się znajdzie.

    > To jest chamskie bo człowiek nastawiony jest na to że normalnie po
    > reklamie puszcany jest film a nie następna reklama.

    Trzeba się przyzwyczaić (nastawić), że jest inaczej. Jak mawiali
    starożytni Rosjanie, nie priwykniesz - zdochniesz ;-)

    > Kary za takie coś powinny być wyższe niż zarobek z reklam które były
    > w danym momencie puszczane.

    Kary to bym przywalił za nakładanie na audycję zapowiedzi innego
    programu. Na TVP2 niedawno zapowiedź Bydgoszcz (S)hit Festival była
    chyba przez 10 minut filmu, a zajmowała z 1/3 ekranu. To już logo stacji
    i oznaczenie kategorii wiekowej nie wystarczą? Pomijając już, że takie
    zagrania sugerują, iż widzowie są zbyt głupi, aby sięgnąć do programu TV
    i samemu sprawdzić, kiedy będzie interesująca audycja. A to może
    niektórych obrażać.
    Przy czym o ile reklamy w trakcie audycji da się przewinąć czy nawet
    wyciąć, to coś takiego drażni jak wrzód na pewnej części ciała, wbrew
    pozorom dość ważnej, kiedy siedzi się przed TV.

    --
    ----------------------------------------------------
    -------------------
    * Bartłomiej Zieliński http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *
    * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 *
    ----------------------------------------------------
    -------------------



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: