  • 1. Data: 2010-09-05 16:18:11
    Temat: Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Dosyć często spotykany manewr Polsatu. Puszcza reklamę potem zapowiedź filmu
    i zamiast puścić właściwy program znowu puszcza reklamę. To jest chamskie bo
    człowiek nastawiony jest na to że normalnie po reklamie puszcany jest film a
    nie następna reklama. Kary za takie coś powinny być wyższe niż zarobek z
    reklam które były w danym momencie puszczane. Może wtedy zrozumią że nie
    mogą tak traktować widzów.

  • 2. Data: 2010-09-05 16:31:44
    Temat: Re: Polsat powinien płacić kary za za dużo reklam.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *rageofhonor* napisał(-a):

> [...]
    > Może
    > wtedy zrozumią że nie mogą tak traktować widzów.

    Trudno się z Tobą nie zgodzić, ale pamietaj że emisja właściwego prgramu
    generuje koszty, a reklam zyski. Program to jest zbyteczny, ale
    obowiązkowy dodatek do nadawanych reklam. Teraz jak coś będę chciał
    obejrzeć na Polsacie to będę programował nagrywanie i zaczynał oglądanie
    po 1h od rozpoczecia emisji. Na reklamach przewijanie do przodu i w ten
    sposób oszczędzę sobie mitrężenia czasu na reklamy a skończę oglądanie
    tak jakbym oglądał na bieżąco. Dotyczy to również innych programów bez
    umiaru faszerujących widzów reklamami. Ciekawe czy ktoś kontroluje to
    ile kto upycha reklam łacznie z tymi "że sponsorem programu jest..."

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-09-05 16:34:39
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-05 18:18, rageofhonor pisze:
> [...]
    > wyższe niż zarobek z reklam które były w danym momencie puszczane. Może
    > wtedy zrozumią że nie mogą tak traktować widzów.

    Kup sobie tuner PVR, ustawiasz programy
    które chcesz zobaczyć na cały tydzień.
    I w dupie masz ich reklamy, wciskasz
    klawisz i przewijasz te bzdety.
    Reklamy to ja znam tylko z YOUTUBE, oglądam
    je tam aby z tematów branżowych nie wypaść.

    Tomy M.

  • 4. Data: 2010-09-05 16:38:17
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > To jest chamskie bo
    > Kary za takie coś powinny być wyższe
    > Może wtedy zrozumią że nie mogą tak traktować widzów.

    ze zbowidu sie urwales czy innej inspekcji robotniczo-chlopskiej ?
    jak Ci sie kanal nie podoba, to go sobie zmien
    moze jeszcze ustalisz sankcje za puszczanie bakow przed ekranem ?

  • 5. Data: 2010-09-05 19:04:17
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    brum pisze:

    > jak Ci sie kanal nie podoba, to go sobie zmien

    to nie tak: równie dobrze mógłbyś tak skomentować narzekania, że
    kierowca zaparkował na chodniku i nie pozostawił obowiązkowego 1,5m.
    "Jak Ci się nie podoba, to idź drugą stroną ulicy". Faktycznie - można
    skorzystać z chodnika po drugiej stronie czy iść inną ulicą...
    Najwyraźniej Polsat - i nie tylko - albo łamią przepisy, albo - co jest
    bardziej prawdopodobne - znaleźli skuteczny sposób na ich obejście :-)

    --
    Bogdan

  • 6. Data: 2010-09-05 20:21:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rageofhonor wrote:
> [...]
    > za takie coś powinny być wyższe niż zarobek z reklam które były w
    > danym momencie puszczane. Może wtedy zrozumią że nie mogą tak

    A to że publiczna TV stosuje ten sam manewr ci nie wkurwia?

    zapowiedź programu, reklamy, wiadomości reklamy, inne wiadomości reklamy,
    zapowiedzi programów, reklamy, krótki blok publicystyczny, reklamy, film...

    dodajmy do tego że czas emisji filmu z programu to czas nadania pierwszego
    bloku po wiadomościach.

    przynajmniej taki system pamiętam z czasów gdy jeszcze zdarzało mi sie
    oglądać TV publiczną.

    IMHO Polsat nie nadaje sie kompletnie do oglądania, bo to jest zestaw reklam
    przerywany krótkimi kawałkami filmów i innych audycji.

    Jeśli idzie o TV publiczną to nie powinno tam być żadnych reklam.

    a jeśłi idzie o Polsat czy inne PRYWATNE stacje to powinny sobie móc robić
    co im się żywnie podoba.

  • 7. Data: 2010-09-05 21:22:16
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    >

    > Jeśli idzie o TV publiczną to nie powinno tam być żadnych reklam.
    >
    > a jeśłi idzie o Polsat czy inne PRYWATNE stacje to powinny sobie móc robić
    To prawda jednak mój kontakt z publiczną TV ogranicza się tylko czasami do
    oglądniecia wiadomości sportowych ale to prawda że czasami trzeba długo
    czekać aż puszczą wiadomości sportowe. Tak to nie oglądam TVP bo nic
    ciekawego nie pokazują.

  • 8. Data: 2010-09-05 21:25:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    rageofhonor wrote:

> [...]
    > trzeba długo czekać aż puszczą wiadomości sportowe. Tak to nie
    > oglądam TVP bo nic ciekawego nie pokazują.

    Polsat też nic ciekawego nie pokazuje a nawet jak pokazuje to i tak nei da
    sie tego oglądać :)

  • 9. Data: 2010-09-05 21:33:57
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Marek Dyjor wrote:
    > A to że publiczna TV stosuje ten sam manewr ci nie wkurwia?

    kiedys dziennik trwał 30minut łacznie z pogoda i sportem. teraz trwa 20
    mniut, potem reklamy, sport, reklamy, zapowiedzi, reklamy, pogoda, reklamy,
    zapowiedzi, reklamy i potem jakiś program który zaczyna się o 20:20. łacznie
    cała szopka trwa 50 minut z czego treści jest 25.
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2010-09-06 06:14:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *VSS* napisał(-a):

    > kiedys dziennik trwał 30minut łacznie z pogoda i sportem.

    Pamiętam czasy kiedy to było jeszcze ok. 60min, nadawane oczywiście w
    TVP1 i TVP2 żeby nikt nie przeoczył ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675