  • 81. Data: 2013-04-06 07:03:15
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: tá´Ź

    Pawel O'Pajak wrote:

    > Byla taka historia, jak gosc lazil po wsi z
    > nozem i atakowal ludzi, przedtem siedzial, ale nasz wymiar
    > (nie)sprawiedliwosci go wypuscil. Ludzie wzywali Policje, ale policjanci
    > sprawe olali mimo wielokrotnych zgloszen. No to co ludzie mieli zrobic?
    > Co bys im panie teoretyku polecil?

    W najgorszym razie, jeśli rzeczywiście był zagrożeniem, mogli go
    odwiedzić w dziesięciu i "porozmawiać", a z tego co pamiętam zatłukli go
    jak dzicz i zbezcześcili zwłoki, stawiając się tym samym na jego poziomie
    moralno-intelektualnym.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 82. Data: 2013-04-06 07:06:53
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Oni napadli na nich

    Nikt na nikogo nie napadł -- celowo spowodowali kolizję.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 83. Data: 2013-04-06 10:26:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 05 Apr 2013 21:00:42 +0200, Krzysztof 45

    > Rozumie.

    Na której wsi takich "zasad" życia uczą?

    --
    Pozdor Myjk

  • 84. Data: 2013-04-06 11:12:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-06 10:26, Myjk pisze:
    > Fri, 05 Apr 2013 21:00:42 +0200, Krzysztof 45

    Jeżeli rozmawiamy o normach, to poprawiam się, zamykam gębę po e i
    dopowiadam m.

    > Na której wsi takich "zasad" życia uczą?

    Zasad życia? Polska wieś kolego. Polska. Z takich zasad korzystają
    wszystkie warstwy społeczne. Dokładnie wszystkie bez wyjątku. Od
    najniższych, po najwyższe na parlamentarzystach i klerze kończąc.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 85. Data: 2013-04-06 11:55:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 06 Apr 2013 11:12:56 +0200, Krzysztof 45

    > Jeżeli rozmawiamy o normach, to poprawiam się,
    > zamykam gębę po e i dopowiadam m.

    Co nie zmienia faktu, że Wyjątkowo często ci się to zdarza.

    > Zasad życia? Polska wieś kolego. Polska.

    Która konkretnie? Na mojej wsi takich zasad się nie hołduje. Co najwyżej
    największy margines społęczny sięga po takie zasady jak ty przedstawiasz.
    Inaczej rzecz ujmując -- bydło.

    > Z takich zasad korzystają wszystkie warstwy społeczne.

    Żeby cię uspokoić, jest to nadal MARGINES.

    > Dokładnie wszystkie bez wyjątku. Od najniższych,
    > po najwyższe na parlamentarzystach i klerze kończąc.

    To w ładnym towarzystwie się uplasowałeś.

    --
    Pozdor Myjk

  • 86. Data: 2013-04-06 12:17:48
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-04-05 10:00, szufela wrote:

    > Ty dupku o mnie sie nie martw, a jak rzeczywiscie jestes ciekawy to
    > sprobuj we mnie tak wjechac, zwlaszcza jak bede mial dziecko na pokladzie.

    Moze twoje prosby zostana wysluchane i ktos w ciebie wjedzie tak,
    ze z ciebie i wszystkiego w pojezdzie zostanie jedynie miesna papka.
    Moze ktos podesle nam filmik i popatrzymy na twoja rekacje. Ciekawe co
    zrobisz? Wyciekniesz jako "sok" przez otwory we wraku? To z pewnoscia
    bedzie bardzo ciekawe.

    Skoro tak namawiasz goraco do wjedzdzania to pozostaje jedynie poczekac,
    az ktos skorzysta z zachety i cie przemielil na kotlety.

    --
    Pozdrawiam,
    mk4

  • 87. Data: 2013-04-06 12:51:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 06 Apr 2013 05:06:53 GMT, tᴏ napisał(a):
    > Nikt na nikogo nie napadł -- celowo spowodowali kolizję.

    Czyli chuliganskie uszkodzenie mienia, z ryzykiem sprowadzenia katastrofy w
    wielkich rozmiarach, plus usilowanie wyludzenia odszkodowania ..

    J.

  • 88. Data: 2013-04-06 13:03:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 20:17:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Kolejny dryf - zrozumiesz wreszcie różnicę między obroną konieczną
    > a samosądem? To jest niezależne od Twojej opinii na temat sądownictwa
    > itd.

    No, po ostatnim glosnym wypadku samosadu moze byc to trudne do zrozumienia.

    J.

  • 89. Data: 2013-04-06 13:21:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 05:03:15 +0000 osobnik zwany t? napisał:

> [...]
    > odwiedzić w dziesięciu i "porozmawiać", a z tego co pamiętam zatłukli go
    > jak dzicz i zbezcześcili zwłoki, stawiając się tym samym na jego

    a czy to się różni od samosądu po stłuczce?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 90. Data: 2013-04-06 13:36:47
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Czyli chuliganskie uszkodzenie mienia, z ryzykiem sprowadzenia katastrofy
    > wielkich rozmiarach, plus usilowanie wyludzenia odszkodowania ..

    Napadl na samochod :)

    sz.