    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <kjkn82$6eb$1@news.vectranet.pl> <kjkne6$q5g$13@dont-email.me>
    <515de355$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkscp$87l$1@news.vectranet.pl> <kjksgv$6mm$2@dont-email.me>
    <kjktfa$8hh$1@news.vectranet.pl> <kjlul7$mau$3@dont-email.me>
    <kjm321$fhi$1@node2.news.atman.pl> <kjmm23$pcl$1@news.vectranet.pl>
    <515ee9b0$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjmqfc$qrl$1@news.vectranet.pl>
    <515eeed3$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjn34n$tgd$1@news.vectranet.pl>
    <515f154f$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjn70v$ujm$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
    <kjooup$e7h$1@news.vectranet.pl>
    Date: Sat, 6 Apr 2013 11:55:35 +0200

    Sat, 06 Apr 2013 11:12:56 +0200, Krzysztof 45

    > Jeżeli rozmawiamy o normach, to poprawiam się,
    > zamykam gębę po e i dopowiadam m.

    Co nie zmienia faktu, że Wyjątkowo często ci się to zdarza.

    > Zasad życia? Polska wieś kolego. Polska.

    Która konkretnie? Na mojej wsi takich zasad się nie hołduje. Co najwyżej
    największy margines społęczny sięga po takie zasady jak ty przedstawiasz.
    Inaczej rzecz ujmując -- bydło.

    > Z takich zasad korzystają wszystkie warstwy społeczne.

    Żeby cię uspokoić, jest to nadal MARGINES.

    > Dokładnie wszystkie bez wyjątku. Od najniższych,
    > po najwyższe na parlamentarzystach i klerze kończąc.

    To w ładnym towarzystwie się uplasowałeś.

    --
    Pozdor Myjk