  • 31. Data: 2013-07-08 10:17:40
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Szkoda że każą sobie tyle płacić za tą betę.

    Szkoda że masz info z przed roku bo BETA skończyła się rok temu.

  • 32. Data: 2013-07-08 10:54:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-08 10:17, Chris pisze:

    > Szkoda że masz info z przed roku bo BETA skończyła się rok temu.

    Bo ja wiem ... Kupiłem na androida ... i następnego dnia
    zwróciłem się o zwrot kasy do googleplay, uzasadniając to, że
    nie będę płacił za niedorobioną betę :).

    Kasa wróciła na konto, a ja uważam, że to co am na androida
    pokazuje to jakaś dzika beta.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 33. Data: 2013-07-08 12:18:20
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" nabazgrał(a):

> [...]
    > niedorobioną betę :).
    > Kasa wróciła na konto, a ja uważam, że to co am na androida pokazuje to

    Bo do chyba 7 dni zwracaja bez problemu, możesz napisać że masz ich w dupie
    a i tak zwrócą ...

    Mam AM i nie uważam jej za niedoróbkę, n ie jest tak dobra jak na WM ale to
    tylko na telefon a nie każdy ma 4 rdzenie w telefonie, produkt musi być w
    miarę uniwersalny. Nawet AM na WM tylko ze słabym sprzętem działa jak krew z
    nosa ...

  • 34. Data: 2013-07-08 21:05:45
    Temat: Re: Polityka tworcow A... - zaskarzyc ?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > To znaczy jak?

    No właśnie tak jak A :-) Było o OSMAnd. Jakim programem chcesz to pokazać ?

  • 35. Data: 2013-07-09 00:41:10
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-08 21:05, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > No właśnie tak jak A :-) Było o OSMAnd. Jakim programem chcesz to pokazać ?

    W OSMAndzie mam ustawione tak, że północ mam zawsze u góry. Ja w ogóle
    nie widzę sensu:
    1. obracania mapy tak, by kierunek jazdy był u góry
    2. wyświetlania mapy w "3D" czyli z widokiem perspektywicznym.

    I doskonale sobie daję radę z nawigacją ustawioną tak, jak napisałem,
    ale głównie dlatego że to ja myślę a nie GPS myśli za mnie.

  • 36. Data: 2013-07-09 15:01:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > W OSMAndzie mam ustawione tak, że północ mam zawsze u góry. Ja w ogóle nie
    > widzę sensu:
    > 1. obracania mapy tak, by kierunek jazdy był u góry

    A po co mi północ u góry ?

    > 2. wyświetlania mapy w "3D" czyli z widokiem perspektywicznym.

    No rozumiem

    > I doskonale sobie daję radę z nawigacją ustawioną tak, jak napisałem, ale
    > głównie dlatego że to ja myślę a nie GPS myśli za mnie.

    Syntezator mowy masz wgrany ? Czy myślisz za niego :-)

  • 37. Data: 2013-07-09 16:20:43
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-09 15:01, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > A po co mi północ u góry ?

    Bo kurwa wszystkie mapy od czasów cesarstwa rzymskiego mają północ u góry.

    Obracanie mapy to wynalazek ćwierćinteligentnych hipsterów którzy
    zaliczali geografię gdy ich tatuś dał łapówkę nauczycielowi.

  • 38. Data: 2013-07-09 16:31:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Bo kurwa wszystkie mapy od czasów cesarstwa rzymskiego mają północ u góry.

    Po ch..a mi to jak jadę samochodem na wschód, zachód czy południe ?!

    > Obracanie mapy to wynalazek ćwierćinteligentnych hipsterów którzy
    > zaliczali geografię gdy ich tatuś dał łapówkę nauczycielowi.

    Weź przestań. Masz takie nieszkodliwe hobby i nic ponadto.

  • 39. Data: 2013-07-09 20:06:28
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Szkoda że masz info z przed roku bo BETA skończyła się rok temu.

    Serio? Mam licencje do listopada br. a nadal mam wrażenie, że użytkuję betę.

  • 40. Data: 2013-07-09 20:11:43
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

> [...]
    > niedorobioną betę :).
    > Kasa wróciła na konto, a ja uważam, że to co am na androida pokazuje to

    Dokładnie.
    Nie wiem jak Twoja, ale moja ma jakiś wstręt do ekspresówek i autostrad.
    Uwielbia poprowadzić przez centrum miasta (to chyba opcja krajoznawcza a
    nie "trasa szybka"), szczególnie gdy 5km od pozycji startowej jest
    ekspresówka omijająca newralgiczne, zakorkowane punkty.
    Równolegle uruchomiona AM na innym telefonie, czy Windowsie potrafi mieć
    różne, całkowicie odmienne koncepcje na trasę. Tak to chyba tylko
    programiści z Aqurat potrafią. Swoją drogą, czy oni tego nie testują?