    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Policja znalazła prawdziwych przestępców
    Date: Sat, 10 Apr 2010 16:38:38 +0000 (UTC)
    <hpmnnu$n0$1@news.onet.pl> <hpmp5o$1pap$1@news2.ipartners.pl>
    <hpmps7$6pd$1@news.onet.pl> <hpmq53$1pj4$2@news2.ipartners.pl>
    <hpmqkt$8ua$1@news.onet.pl> <hpmr6k$1qc7$1@news2.ipartners.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hpn8mb$mid$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hpo253$v4c$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hpq31i$4be$1@news.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > O takich którzy taki limit trzeźwości wymyślali, bądź powinni wymyślać z
    > obiektywnych powodów.

    Byc moze powinni.
    Wymyslali raczej politycy na zasadzie "bo tak"

    > Jak najbardziej o takiej.
    > Przynajmniej ja o takiej mówiłem, o czym myślisz Ty to nie wiem. ;-)

    ja nie mowie o stanie faktycznym, tylko przekonaniach.
    To ze ludzie przekraczaja predkosc bo kara jest stosunkowo mała, a nie
    jezdza po piwie bo kara jest dotkliwsza nie oznacza, ze chcieliby
    zwiekszenia limitów predkosci a nie chcieliby zliberalizowania przepisu o
    dopuszczalnej ilosci alkoholu do 0,2.

    > Bujaj się.

    cóz, to chyba nic dziwnego, ze argumentowi "bo tak" przeciwstawiam argument
    "bo nie"?
    Ale ok, od lewej do prawej....