  • 131. Data: 2010-04-02 08:44:55
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W karnych?

    dawnych grodzkich.Teraz karnych pelna geba

    Icek

  • 132. Data: 2010-04-02 08:50:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Oczywiście podasz namiar na to rozporządzenie. Jakoś nie zgadza się to
    0.5%
    > z zapisami w instrukcji do AD9 -- ktoś dopuścił urządzenie, które nie
    > spełnia wymogów określonych w rozporządzeniu?

    w tym watku chyba ktos nawet cytowal. Dlatego jestem zdziwiony.

    Raz mialem akcje, ze na foto mialem 61/40. Jak napisalem ze w takim razie
    pewnie jechalem 59 to strasznik poczatkowo nie dawal wiary ale jak prosilem
    o okazanie legalizacji i dokumentow okreslajacych warunki techniczne pracy
    to stwierdzil, ze nie ma sensu ze mna gadac ;)

    Icek

  • 133. Data: 2010-04-02 10:18:16
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    > I jak ktoś w zabudowanym jedzie 50 i chce zmienić pas to ten z tyłu jadący
    > w odległości
    > kilkudziesięciu metrów nie powinien się zbliżyć nawet o metr i nie
    > powinien zmiany pasa utrudnić lub uniemożliwić. Pomijam dokładność
    > wskaźników.
    > neelix

    Dokładnie tak! I w kilku krajach tak się właśnie jeździ, np. w USA. Tam jak
    ktoś jedzie nieco szybciej nie potrzeba radaru - od razu go widać na tle
    innych aut. I są mandaty, i nie ma zmiłuj... I mają mało śmiertelnych
    wypadków.
    Tomek

  • 134. Data: 2010-04-02 10:19:57
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    > Atak na Artura niczego nie zmieni. Trzeba zmieniać durne przepisy, a
    > dokładniej ekipy które je tworzą. Za światła w dzień taka PO ma u mnie
    > przesrane do końca ich istnienia.

    No cóż - statystyki nie kłamią. Szkoda że niektórzy wolą większe ryzyko
    śmierci...
    Tomek

  • 135. Data: 2010-04-02 10:26:32
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    > No jednak się ośmiesza. Tak ogólnie. Przeważnie miśki łapią w miejscach
    > które są dla nich wygodne do łapania które nie są jakoś szczególnie
    > niebezpieczne. Patrolują gdy jest ciepło i słonecznie. Gdy słota, śnieg i
    > kiepska widoczność, raczej żadnego nie uświadczysz. Tam gdzie przydałoby
    > się kierownie ruchem, bo korki się robią, żadnego niebieskiego nie ma.
    > I taka jest nasza kochana policja - pomaga kierowcom na każdym kroku..

    Dlaczego u nas jest tyle wypdaków? Dlatego że chyba większość kierowców
    zamiast skupić się na prowadzeniu auta i sytuacji wokół przekracza prędkość
    i jedynym ich zajęciem w czasie jazdy jest wypatrywanie miśków. A to
    niestety dekoncentruje.
    A przecież wystarczy jechać przepisowo, wtedy żadne "miśki w krzakach" nie
    są groźne. Tak proste, że aż przerażające, dlaczego niektróym sprawia
    trudność zrozumienie tak prostej oczywistości.
    Tomek

  • 136. Data: 2010-04-02 10:44:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > Dlaczego u nas jest tyle wypdaków?

    Bo do ruchu tranzytowego używamy dróg, które mogą robić co najwyżej za
    gminne, zapewniające dojazd z pola na pole.

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 137. Data: 2010-04-02 10:50:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Tomek pisze:

    > No cóż - statystyki nie kłamią. Szkoda że niektórzy wolą większe ryzyko
    > śmierci...

    No właśnie, ale niestety nie mają odwagi wycofać się ze złej decyzji

  • 138. Data: 2010-04-02 10:58:03
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > o okazanie legalizacji i dokumentow okreslajacych warunki techniczne pracy
    > to stwierdzil, ze nie ma sensu ze mna gadac ;)

    Ale w sensie, że odstąpił, czy nie chciał okazać?

  • 139. Data: 2010-04-02 11:30:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > prosilem
    >
    > Ale w sensie, że odstąpił, czy nie chciał okazać?

    odstapil

    Icek

  • 140. Data: 2010-04-02 11:31:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:put9r5d63kp1f140j4h7siv1im285nshes@4ax.com...

    > "Tworzy sie Policje jako umundurowana i uzbrojona formacje słuzaca
    > społeczenstwu i przeznaczona do ochrony bezpieczenstwa ludzi oraz do
    > utrzymywania bezpieczenstwa i porzadku publicznego."
    > Jest tam coś o karaniu?

    A kto wierzy politykom i temu co nasmarują na papierze? Liczą się fakty, a
    nie obietnice na zbliżającą sie kampanię.
    neelix