  • 1. Data: 2011-01-22 16:49:38
    Temat: Astra H jakie lusterko
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś miał okazję wymieniac lusterko w astrze H Rok 2005.
    Chodzi mi o jakość dosępnych zamienników, jaka ona jest w porównaniu do
    oryginału.
    Ewentualnie jakie zamienniki polecacie.
    W sklepach nie mają żeby pokazać zamiennik, trzeba zamawiac i cha zaliczkę.

    Dzięki z góry za wszelkie opinie.
    Pozdrawiam
    K.S.

  • 2. Data: 2011-01-22 18:56:58
    Temat: Re: Astra H jakie lusterko
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    KS wrote:
> [...]
    > do oryginału.
    > Ewentualnie jakie zamienniki polecacie.
    > W sklepach nie mają żeby pokazać zamiennik, trzeba zamawiac i cha

    przypilnuj na allegro to takie samo z rozbitka namierzysz i bez lakiernika sie
    obejdzie

    zamienniki na ogol sa do duszy ale moze sa i dobre, kij wie.

  • 3. Data: 2011-01-22 22:43:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-22, KS <o...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy kto? mia? okazje wymieniac lusterko w astrze H Rok 2005.
    > Chodzi mi o jako?ae dosepnych zamienników, jaka ona jest w porównaniu do
    > orygina?u.
    > Ewentualnie jakie zamienniki polecacie.
    > W sklepach nie maj? ?eby pokazaae zamiennik, trzeba zamawiac i cha zaliczke.

    Do volva kupiłem lusterko firmy "tyc" - jakość porównywalna z
    oryginałem, jestem bardzo zadowolony.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski