eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPole śmierci w Overmaxie!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 100

  • 61. Data: 2014-08-07 14:38:10
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-05 17:24, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 53e0dda3$0$2145$6...@n...neostrada.pl
    >
    >>> Mnie odpowiada i kurier, i punkt zakupu.
    >
    >> Więcej pewności jest gdy sprawę załatwia się poprzez punkt zakupu.
    >
    > Nie jest to prawdą. Kupiłem przetwornicę
    > w ,,punkcie'' -- była to strata pieniędzy.
    > Zaś serwis via kurier w wypadku Acera
    > i Fujitsu-Siemensa sprawił się lepiej
    > niż doskonale i doskonale.
    >
    > Wszystko zależy nie od sposobu zgłaszania czy
    > transportowania, ale od chęci/woli serwisu czy gwaranta.

    Zgadza się wszystko zależy od czegoś. Moje dotychczasowe przypadki to
    zero problemów z egzekwowaniem warunków gwarancji po przez punkt zakupu,
    a sporo rzeczonych problemów via serwis za pomocą kuriera.

    >
    >
    >
    > Budzik pisze o praniu pyska...
    > Ale jak dać po pysku kobiecie w NFS, mając uszkodzony kręgosłup?
    > Można co najwyżej poprosić, aby jedna z nich dała w pysk innej,
    > ale jak znam życie -- sprawa oprze się o pisemne zgłoszenie ;)
    > rozpatrywane latami... ;)
    >
    >
    > "Budzik" X...@1...0.0.1
    >
    > > Idz prywatnie, odzyskaj kase z NFZ.
    > > Wiem, wiem, ale ktos musi zacząć!
    > > Ja na szczęście nie choruję, ale jakiś czas temu załatwiając dla
    > mamy
    > > masaze rehabilitacyjne po wymienieniu kilku maili z NFZ-tem
    > byłem juz
    > > bliski wizyty w celu sprania komus pyska.

    Pan Budzik to powinien się wreszcie obudzić, bo jak na teraz to on żyje
    jakimś własnym życiem które niewiele ma wspólnego z otaczająca nas
    rzeczywistością. Jednym słowem - pieprzy jak mały kazio.

    >
    >
    > -=-
    >
    > Z przetwornicami było tak:
    >
    > Makro -- zwrot pieniędzy
    > ,,punkt'' -- moja strata
    > hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
    > (skoro każda przetwornica pada) i nie
    > zgłaszałem problemu
    > Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo
    >
    > Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
    > mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
    > niż dawały te przetwornice...
    >

    To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to
    nie znaczy że owemu "punktowi" należy si e za to minus...


  • 62. Data: 2014-08-07 14:40:13
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-05 15:58, Chris pisze:
    > Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    >> że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
    >> samo.
    >
    > Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
    > wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.
    >
    > Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.

    A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
    różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem...
    Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy
    byli obiektem żartów.

    >
    >> O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię
    >> to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź
    >> wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam
    >> możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę
    >> kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
    >> same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)
    >
    > Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
    > tak nie chcę :)

    Myślałem o sytuacji - 2-3 dni i serwis informuje że nie jest w stanie
    naprawić i proponuje kasę, albo wymianę sprzętu na inny. ;-)

    >
    >>>> Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
    >>>> produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w
    >>>> Pewexie ich
    >>>> telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
    >>>
    >>> Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.
    >>
    >> Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..
    >
    > Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.

    To skąd te standardowe przebicia TV naziemnej na ekranie? Czym jak nie
    ceną on zasłużył na miano dobrego, skoro taka wada go dyskwalifikuje w
    porównaniu do telewizorów innych producentów?


    >
    >>>> Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj,
    >>>> nie
    >>>> zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).
    >>>
    >>> Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
    >>> matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
    >>> normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
    >>> wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
    >>> naprawiać starą.
    >>>
    >>
    >> Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku
    >> stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego
    >> przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL
    >> LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
    >> wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.
    >
    > Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
    > ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
    > kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...
    >

    Też mam zastrzeżenia do polityki jaką prowadzi firma Sharp. Telewizor,
    na tle konkurencji kosztował krocie, ale producent poskąpił w dołożeniu
    zwykłego odtwarzacza video. Do telewizora dołożył przeglądarkę filmów i
    fotek, ale nie do odtwarzania filmów...


  • 63. Data: 2014-08-08 17:50:57
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Trybun" 53e3732b$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    >> Z przetwornicami było tak:

    >> Makro -- zwrot pieniędzy
    >> ,,punkt'' -- moja strata
    >> hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
    >> (skoro każda przetwornica pada) i nie
    >> zgłaszałem problemu
    >> Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo

    >> Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
    >> mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
    >> niż dawały te przetwornice...

    > To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to nie znaczy
    że owemu "punktowi" należy si e za to minus...

    W sklepie internetowym nie zgłaszałem -- nadal w nim kupuję.

    W sklepie tradycyjnym zgłaszałem -- nic nie uzyskałem poza stratą czasu.
    Później cała galeria (Kwadrat) zniknęła z powierzchni istnienia razem
    z licznymi ,,punktami''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 64. Data: 2014-08-08 19:41:54
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Trybun" 53e373a8$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
    > różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem... Przecież
    jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo
    > tej
    > firmy byli obiektem żartów.

    Jak mówisz -- kapitalizm. Mieli pieniądze, więc kupili cos dobrego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 65. Data: 2014-08-09 13:25:15
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-01 09:17, Chris pisze:

    >> Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
    >> go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

    hmm... mój Sony też tak miał...


  • 66. Data: 2014-08-09 14:15:38
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-08 17:50, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    >> To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie",
    >> to nie znaczy że owemu "punktowi" należy si e za to minus...
    >
    > W sklepie internetowym nie zgłaszałem -- nadal w nim kupuję.
    >
    > W sklepie tradycyjnym zgłaszałem -- nic nie uzyskałem poza stratą czasu.
    > Później cała galeria (Kwadrat) zniknęła z powierzchni istnienia razem
    > z licznymi ,,punktami''.
    >

    Bo i nie ma sensu zgłaszać reklamację w sklepie internetowym, i tak
    wszystko odbędzie się korespondencyjnie.

    No skoro sprzedawca zakończył działalność to istotnie pozostaje tylko
    serwis producenta i kurier.


  • 67. Data: 2014-08-09 14:15:44
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-08 19:41, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 53e373a8$0$2370$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
    >> różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem...
    >> Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej
    >> firmy byli obiektem żartów.
    >
    > Jak mówisz -- kapitalizm. Mieli pieniądze, więc kupili cos dobrego.
    >

    Akurat nie wiązałbym ściśle powiązań - dobry= obowiązkowo wysoka cena..


  • 68. Data: 2014-08-09 14:25:45
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:53e373a8$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
    > A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość różnicowania?
    > A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem... Przecież jeszcze
    > stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy byli obiektem
    > żartów.

    Śmiali się głównie Ci, co nie zauważali że Samsung/Samtron od dawna
    było inna, bardziej niezawodną marką z tych koreańskich. W porównaniu
    do np. Goldstara różnił się zasadniczo. Sam używałem monitora kolor
    marki Samtron (tak, już wtedy Samsung lubiał kopiować, tu np. Trynitron)
    jeszcze w latach 80/90. Pamiętam do dziś tą okrągłą bańkę monitora 14" :-)
    Nie chciał się popsuć przez jakieś 10 lat. Więc nie ma powodu do śmiechu.


  • 69. Data: 2014-08-10 02:00:40
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "PlaMa" 53e60521$0$2244$6...@n...neostrada.pl

    >>> Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
    >>> go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

    > hmm... mój Sony też tak miał...

    -- jaki system (numer)
    -- ile RAMek
    -- restartował się cały telefon
    -- czy zawieszał się odbiornik GPS

    a najlepiej -- jaki to model Sony.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 70. Data: 2014-08-10 02:10:49
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Trybun" 53e610dd$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    Trybun -- w internetowym sklepie nie zgłaszałem, bo nie miałem na to ochoty,
    zaś w sklepie tradycyjnym złożyłem reklamację, która nigdy nie doczekała się
    rozpatrzenia; serwis fabryczny na nic -- przetwornica została w sklepie a ja
    mam papier mówiący o zdaniu ;) przetwornicy.

    W sklepach typu Makro czy Auchan bądź Carrefour i real -- nie ma
    problemów. Z malutkimi sklepami różnie bywa -- zwłaszcza wtedy,
    gdyż żyją z tego, co ukradną.

    Lodówkę rumuńską (Beko CSA 31021) kupiłem w Auchan.
    Lodówka przywieziona i postawiona tam, gdzie chciałem
    kosztowała około 929 plnów.

    Sklepy netowe potrafią doliczyć:

    -- transport
    -- logistykę
    -- wniesienie d mieszkania

    co daje w sumie ,,gratisowo'' od 100 pln do 200 pln.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: