-
61. Data: 2014-08-07 14:38:10
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: Trybun <I...@j...com>
W dniu 2014-08-05 17:24, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Trybun" 53e0dda3$0$2145$6...@n...neostrada.pl
>
>>> Mnie odpowiada i kurier, i punkt zakupu.
>
>> Więcej pewności jest gdy sprawę załatwia się poprzez punkt zakupu.
>
> Nie jest to prawdą. Kupiłem przetwornicę
> w ,,punkcie'' -- była to strata pieniędzy.
> Zaś serwis via kurier w wypadku Acera
> i Fujitsu-Siemensa sprawił się lepiej
> niż doskonale i doskonale.
>
> Wszystko zależy nie od sposobu zgłaszania czy
> transportowania, ale od chęci/woli serwisu czy gwaranta.
Zgadza się wszystko zależy od czegoś. Moje dotychczasowe przypadki to
zero problemów z egzekwowaniem warunków gwarancji po przez punkt zakupu,
a sporo rzeczonych problemów via serwis za pomocą kuriera.
>
>
>
> Budzik pisze o praniu pyska...
> Ale jak dać po pysku kobiecie w NFS, mając uszkodzony kręgosłup?
> Można co najwyżej poprosić, aby jedna z nich dała w pysk innej,
> ale jak znam życie -- sprawa oprze się o pisemne zgłoszenie ;)
> rozpatrywane latami... ;)
>
>
> "Budzik" X...@1...0.0.1
>
> > Idz prywatnie, odzyskaj kase z NFZ.
> > Wiem, wiem, ale ktos musi zacząć!
> > Ja na szczęście nie choruję, ale jakiś czas temu załatwiając dla
> mamy
> > masaze rehabilitacyjne po wymienieniu kilku maili z NFZ-tem
> byłem juz
> > bliski wizyty w celu sprania komus pyska.
Pan Budzik to powinien się wreszcie obudzić, bo jak na teraz to on żyje
jakimś własnym życiem które niewiele ma wspólnego z otaczająca nas
rzeczywistością. Jednym słowem - pieprzy jak mały kazio.
>
>
> -=-
>
> Z przetwornicami było tak:
>
> Makro -- zwrot pieniędzy
> ,,punkt'' -- moja strata
> hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
> (skoro każda przetwornica pada) i nie
> zgłaszałem problemu
> Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo
>
> Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
> mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
> niż dawały te przetwornice...
>
To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to
nie znaczy że owemu "punktowi" należy si e za to minus...
-
62. Data: 2014-08-07 14:40:13
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: Trybun <I...@j...com>
W dniu 2014-08-05 15:58, Chris pisze:
> Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
>> że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak
>> samo.
>
> Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
> wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.
>
> Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.
A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem...
Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy
byli obiektem żartów.
>
>> O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię
>> to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź
>> wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam
>> możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę
>> kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem -
>> same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)
>
> Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
> tak nie chcę :)
Myślałem o sytuacji - 2-3 dni i serwis informuje że nie jest w stanie
naprawić i proponuje kasę, albo wymianę sprzętu na inny. ;-)
>
>>>> Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
>>>> produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w
>>>> Pewexie ich
>>>> telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
>>>
>>> Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.
>>
>> Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..
>
> Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.
To skąd te standardowe przebicia TV naziemnej na ekranie? Czym jak nie
ceną on zasłużył na miano dobrego, skoro taka wada go dyskwalifikuje w
porównaniu do telewizorów innych producentów?
>
>>>> Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj,
>>>> nie
>>>> zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).
>>>
>>> Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie
>>> matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to
>>> normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że
>>> wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż
>>> naprawiać starą.
>>>
>>
>> Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku
>> stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego
>> przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL
>> LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z
>> wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.
>
> Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
> ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
> kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...
>
Też mam zastrzeżenia do polityki jaką prowadzi firma Sharp. Telewizor,
na tle konkurencji kosztował krocie, ale producent poskąpił w dołożeniu
zwykłego odtwarzacza video. Do telewizora dołożył przeglądarkę filmów i
fotek, ale nie do odtwarzania filmów...
-
63. Data: 2014-08-08 17:50:57
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" 53e3732b$0$2165$6...@n...neostrada.pl
>> Z przetwornicami było tak:
>> Makro -- zwrot pieniędzy
>> ,,punkt'' -- moja strata
>> hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
>> (skoro każda przetwornica pada) i nie
>> zgłaszałem problemu
>> Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo
>> Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
>> mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
>> niż dawały te przetwornice...
> To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to nie znaczy
że owemu "punktowi" należy si e za to minus...
W sklepie internetowym nie zgłaszałem -- nadal w nim kupuję.
W sklepie tradycyjnym zgłaszałem -- nic nie uzyskałem poza stratą czasu.
Później cała galeria (Kwadrat) zniknęła z powierzchni istnienia razem
z licznymi ,,punktami''.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
64. Data: 2014-08-08 19:41:54
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" 53e373a8$0$2370$6...@n...neostrada.pl
> A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
> różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem... Przecież
jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo
> tej
> firmy byli obiektem żartów.
Jak mówisz -- kapitalizm. Mieli pieniądze, więc kupili cos dobrego.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
65. Data: 2014-08-09 13:25:15
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: PlaMa <m...@w...pl>
W dniu 2014-08-01 09:17, Chris pisze:
>> Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
>> go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.
hmm... mój Sony też tak miał...
-
66. Data: 2014-08-09 14:15:38
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: Trybun <I...@j...com>
W dniu 2014-08-08 17:50, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
>> To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie",
>> to nie znaczy że owemu "punktowi" należy si e za to minus...
>
> W sklepie internetowym nie zgłaszałem -- nadal w nim kupuję.
>
> W sklepie tradycyjnym zgłaszałem -- nic nie uzyskałem poza stratą czasu.
> Później cała galeria (Kwadrat) zniknęła z powierzchni istnienia razem
> z licznymi ,,punktami''.
>
Bo i nie ma sensu zgłaszać reklamację w sklepie internetowym, i tak
wszystko odbędzie się korespondencyjnie.
No skoro sprzedawca zakończył działalność to istotnie pozostaje tylko
serwis producenta i kurier.
-
67. Data: 2014-08-09 14:15:44
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: Trybun <I...@j...com>
W dniu 2014-08-08 19:41, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Trybun" 53e373a8$0$2370$6...@n...neostrada.pl
>
>> A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
>> różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem...
>> Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej
>> firmy byli obiektem żartów.
>
> Jak mówisz -- kapitalizm. Mieli pieniądze, więc kupili cos dobrego.
>
Akurat nie wiązałbym ściśle powiązań - dobry= obowiązkowo wysoka cena..
-
68. Data: 2014-08-09 14:25:45
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Trybun" <I...@j...com> wrote in message
news:53e373a8$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
> A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość różnicowania?
> A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem... Przecież jeszcze
> stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy byli obiektem
> żartów.
Śmiali się głównie Ci, co nie zauważali że Samsung/Samtron od dawna
było inna, bardziej niezawodną marką z tych koreańskich. W porównaniu
do np. Goldstara różnił się zasadniczo. Sam używałem monitora kolor
marki Samtron (tak, już wtedy Samsung lubiał kopiować, tu np. Trynitron)
jeszcze w latach 80/90. Pamiętam do dziś tą okrągłą bańkę monitora 14" :-)
Nie chciał się popsuć przez jakieś 10 lat. Więc nie ma powodu do śmiechu.
-
69. Data: 2014-08-10 02:00:40
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"PlaMa" 53e60521$0$2244$6...@n...neostrada.pl
>>> Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
>>> go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.
> hmm... mój Sony też tak miał...
-- jaki system (numer)
-- ile RAMek
-- restartował się cały telefon
-- czy zawieszał się odbiornik GPS
a najlepiej -- jaki to model Sony.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
70. Data: 2014-08-10 02:10:49
Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Trybun" 53e610dd$0$2375$6...@n...neostrada.pl
Trybun -- w internetowym sklepie nie zgłaszałem, bo nie miałem na to ochoty,
zaś w sklepie tradycyjnym złożyłem reklamację, która nigdy nie doczekała się
rozpatrzenia; serwis fabryczny na nic -- przetwornica została w sklepie a ja
mam papier mówiący o zdaniu ;) przetwornicy.
W sklepach typu Makro czy Auchan bądź Carrefour i real -- nie ma
problemów. Z malutkimi sklepami różnie bywa -- zwłaszcza wtedy,
gdyż żyją z tego, co ukradną.
Lodówkę rumuńską (Beko CSA 31021) kupiłem w Auchan.
Lodówka przywieziona i postawiona tam, gdzie chciałem
kosztowała około 929 plnów.
Sklepy netowe potrafią doliczyć:
-- transport
-- logistykę
-- wniesienie d mieszkania
co daje w sumie ,,gratisowo'' od 100 pln do 200 pln.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....