  • Data: 2009-07-26 18:54:35
    Temat: Połączenia w sieciach WAN
    Od: Aleksander Kurczyk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Po dwukrotny przeczytaniu drugiego modułu CCNA4 z 2003 roku, mam kilka
    pytań. Ta sama ikonka która symbolizowała centralę w poprzednich
    częściach książki symbolizuje w tym module serwer połączeniowy oraz
    przełącznik. Czy to są inne nazwy tego samego urządzenia??? Czy chodzi
    tutaj o zwykłe centralę telefoniczną??? Zauważyłem że w sieciach WAN,
    nie tak jak w przypadku sieci Ethernet, są używane różne protokoły w
    warstwie fizycznej i w warstwie łącza danych. Czy dobrze rozumiem???
    Jeśli tak, to które protokoły są protokołami warstwy fizycznej, a
    które warstwy łącza danych??? Szukałem o tym informacja na wiki, ale
    tam wszystkie te protokoły są wrzucone do kategorii "warstwa dostępu
    do sieci modelu TCP/IP". Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć???