  • 61. Data: 2012-09-19 12:46:27
    Temat: Re: Polacy p?ac? zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 11:46, MichałG pisze:
    > Ot takie dziwne kraje,
    > gdzie państwo jest dla obywatela a nie odwrotnie..... ;)
    Czy to te kraje, gdzie można dostać dozór pomocy społecznej za to, że
    nastoletnie dziecko będzie smutnie w szkole? :->

    Maciek

  • 62. Data: 2012-09-19 12:56:25
    Temat: Re: Polacy placa zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > Zartujesz ?
    > Dla jednego to jest nic, dla drugiego - z czegos trzeba bedzie zrezygnowac
    > przez najblizsze 3 miesiace. Ksiazki dla dzieci, wodka, buty dla zony ...
    > Jeden zatankuje swoj pojazd do pelna, drugiemu nie starczy na jeden rozped
    > na autostradzie itp :-)

    Piszesz poważnie?
    100zł to jest 100zł niezależnie od tego na co planowałeś je wydać. Może
    bogaty sobie przez to kupi jeden znaczek do kolekcji mniej, albo nie kupi
    500-nego krawatu to nie ma znaczenie jego strata wyniesie dokładnie te same
    100zł.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 63. Data: 2012-09-19 13:01:06
    Temat: Re: Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: masti <g...@t...hell>

    to kto płaci te mandaty?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2012-09-19 13:49:43
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Maciek pisze:
    > Czy to te kraje, gdzie można dostać dozór pomocy społecznej za to, że
    > nastoletnie dziecko będzie smutnie w szkole? :->

    z tym nie miałem do czynienia.... ;) i przypuszczam, że to kkolejna
    konfabulacja i szukanie sensacji. Ale pomoc tejże opieki po zakupie
    drugiej butelki wódki w miesiącu- znam z sąsiedniego mieszkania. ;)
    Michał

  • 65. Data: 2012-09-19 13:51:32
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    masti pisze:

    > to kto płaci te mandaty?
    zwykle turysci z Polski ;). A powazniej to bywaja i tam 'nadswietlni'
    jednak bardzo skutecznie wyłapywani...

    Michał

  • 66. Data: 2012-09-19 13:52:12
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-18 16:34, t? pisze:

    > Po pierwsze to nie jest oszukiwanie skarbówki, bo nie ma obowiązku
    > zatrudniania się na etacie czy wypłacania sobie dywidendy. To jest po
    > prostu optymalizacja podatkowa. :)

    Call it Susan.

    > A co do "papierków", to widzę tu znowu
    > odniesienie do Twojego kolorowego świata, bo przecież to by w ten sposób
    > nie działało.

    Odniosłem się do pomysłu zaświadczenia pokazywanego policjantowi.
    Ja też uważam że to by nie działało. Natomiast w kooperacji z US działałoby
    na pewno dużo lepiej. A że nie idealnie? No cóż.

    > Problemem jest podatek dochodowy jako taki. A jeśli ktoś ma powiedzmy
    > udziały w firmie, której wartość rośnie, to w jaki sposób chcesz to
    > opodatkować?

    Nijak. Co mu z tych udziałów? Zje je? To wirtual. Niech zapłaci, gdy je sprzeda
    (spienięży).

    > No i co w sytuacji, gdy jej wartość zacznie spadać -- chcesz
    > mu dopłacać z budżetu?

    Jasne że nie. Płacisz od zysku, twoje straty nikogo nie interesują :>

  • 67. Data: 2012-09-19 13:56:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Sep 2012 13:51:32 +0200 osobnik zwany MichałG
    napisał:

    > zwykle turysci z Polski ;).

    wobec, których zasada % mandatów nie działa bo nie ma informacji

    >A powazniej to bywaja i tam 'nadswietlni'
    > jednak bardzo skutecznie wyłapywani...

    czyli ten sposób jest tak samo skuteczny jak inne.
    Kolejny raz potwierdza się, że odstrasza nieuchronność a nie wysokość
    kary.

  • 68. Data: 2012-09-19 14:07:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-18 12:22, masti pisze:

    > działa spektakularnie. Jakby działało nieźle to nie mieliby komu wlepiać
    > mandatów.

    To by było ich mniej... i wiesz, bingo! - jest mniej.

    > Skoro są łamiący prawo to działa tak samo do dupy

    Zawsze i wszędzie są łamiący przepisy, ergo dowolne prawo jest do dupy? Absurd.

  • 69. Data: 2012-09-19 14:09:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Sep 2012 14:07:16 +0200 osobnik zwany Jakub
    Witkowski napisał:

    > To by było ich mniej... i wiesz, bingo! - jest mniej.

    a z czego to wynika?

    > Zawsze i wszędzie są łamiący przepisy, ergo dowolne prawo jest do dupy?
    > Absurd.

    dawno już wykazano, że to nieuchronność kary a nie jej wysokość wpływa na
    zmniejszenie liczby przestępstw.

  • 70. Data: 2012-09-19 14:15:09
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Maciek,

    >Czy to te kraje, gdzie można dostać dozór pomocy społecznej za to, że
    nastoletnie dziecko będzie smutnie w szkole? :->

    Brzmi troche malo wiarygodnie, masz jakies zrodlo tej informacji?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007