  • 51. Data: 2012-09-19 01:46:13
    Temat: Re: Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: tÎż

    2.120918 wrote:

    > Wiem, ale to twój czytnik dodał informację o ISO-8859-1

    Nie wyświetla mi tego, a nie chce mi się gmerać w plikach, ale nawet
    jeśli, to bardzo dobrze.

    > I to oznacza, że możesz nie podać jakiego zestawu znaków użyłes w linii
    > nagłówka?

    Części czytników wyświetli to inline i będzie jeszcze większy burdel.
    Zresztą po co -- zdecydowana większość czytników nie widzi problemu.

    > Ale o co chodzi?

    Ty to wiesz, ja to wiem, więc po co zadajesz głupie pytania?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 52. Data: 2012-09-19 09:55:56
    Temat: Re: Polacy p?ac? zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
    > Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    > Ok. Specjalnie dla ciebie:
    > Za to samo złamanie prawa ma być ta sama kara.
    > Lepiej się teraz czujesz, bo myślę, że inni zrozumieli :-)

    no to teraz sie zastanów.

    zarabiasz 15 000 miesiecznie, za złe parkowanie dostajesz mandat 100 zł

    zarabiasz 1200 zł i też dostajesz te 100 zł :)

    kto może sie czuć naprawdę ukarany.

  • 53. Data: 2012-09-19 10:11:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    >A tak wogóle to ani za Hitlera czy Stalina tak nie było. Co to za
    >rząd który ślini się na pieniądze z mandatów i grzywien.

    Za Hitlera i za Kima to rodzina dostawala rachunek za skremowanie
    zwlok wieznia obozu.

    Tu nie chodzi o to ze sie slini - jest wplyw, jak widac istotny,
    trzeba w budzecie wykazac.
    Nie wiem jaki byl w poprzednich latach - zakladam ze w miare podobny.

    A teraz tylko dwie rzeczy nastapily - ITD miala w koncu uruchomic swoj
    system fotoradarowy, i mandaty mialy sie sypnac - co juz w budzecie
    uwzgledniono.

    A druga ... nie wiem - czy dziura w budzecie taka wielka, czy minister
    juz nakazal kolegom ograniczyc swoje wydatki, bo pol % zabraknie, czy
    po prostu dziennikarze robia z igly widly.

    A tak statystycznie ... 2 mld na 20 mln samochodow - 100zl na pojazd.
    Mniej, bo drogowka przynosi tylko czesc z tego.

    Coz to jest, drobiazg, porownywalny do swiatel w poludnie :-)

    A jak juz system ruszy ... ciekaw jestem. Stacjonarne, dobrze
    oznakowane FR nie stanowia "zagrozenia" - bedzie sie zwalniac.

    J.

  • 54. Data: 2012-09-19 10:15:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-09-18 09:39, 4CX250 pisze:
    >Ma racje.
    >Skoro mam UE, to mandaty za to samo powinny być takie same.
    >Taka zasada powinna zawsze obowiązywać.

    Ale jakie - norweskie - a prawda, oni nie w Unii, finskie, niemiecke,
    francuskie, brytyjskie ?

    J.

  • 55. Data: 2012-09-19 10:20:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-09-18 10:51, 4CX250 pisze:
    >E tam. Policjant o nic nie pyta; zresztą po grzyba mundurowemu info o
    >twoich dochodach?
    >Mandat kierowany jest do US delikwenta, ten, na podst. pit-a wylicza
    >należność i wysyła powiadomienie.

    A juz kiedys tak przeciez bylo - wiekszosc mandatow nie placila,
    poborca przy US sciagal.

    A przeciez mozna w % wystawiac i kierowca bedzie mial obowiazek do
    pita doliczyc wszysktie mandaty, a jak zapomni to dostanie wezwanie,
    koszta egzekucji i kolejny mandat :-)

    J.

  • 56. Data: 2012-09-19 11:46:31
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    t? pisze:

    > Skąd wiesz, że działa? Bo przeczytałeś w Onecie o kilku celebrytach,
    > którzy coś tam zapłacili?

    bo mieszkałem tam prawie rok, i mam wielu znajomych. Działa tam również
    wiele innych rzeczy u nas 'niedopomyslenia', jak chocby przestrzeganie
    ograniczeń predkości, pierwszeństwo dla rowerzystów i pieszych i kilka
    innych, równie idiotycznych (u nas) pomysłów... Ot takie dziwne kraje,
    gdzie państwo jest dla obywatela a nie odwrotnie..... ;)

    Michał

  • 57. Data: 2012-09-19 12:00:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-09-19 10:11, J.F wrote:

    > A jak juz system ruszy ... ciekaw jestem. Stacjonarne, dobrze oznakowane
    > FR nie stanowia "zagrozenia" - bedzie sie zwalniac.

    Dlatego najnowszym krzykiem mody nie beda maszty, a przerzucenie ciezaru
    pracy na FR montowane do samochodow i zdatne do koszenia wszystkich jak
    leci podczas jazdy. Ratowanie zakladanego budzetu
    takim cudownym srodkiem jakos sie tu dziwnie nasuwa. A przeciez
    to w naszych warunkach bedzie prawdziwa kopalnia zlota.

    --

    memento lorem ipsum

  • 58. Data: 2012-09-19 12:02:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-09-19 10:11, J.F wrote:

    > A jak juz system ruszy ... ciekaw jestem. Stacjonarne, dobrze oznakowane
    > FR nie stanowia "zagrozenia" - bedzie sie zwalniac.

    Dlatego najnowszym krzykiem mody nie beda teraz maszty, a przerzucenie
    ciezaru pracy na FR montowane do nieoznakowanych samochodow ITD
    i zdatne do koszenia wszystkich jak leci podczas jazdy.

    Ratowanie zakladanego budzetu takim cudownym srodkiem jakos sie tu
    dziwnie machinalnie nasuwa. A przeciez to w naszych warunkach bedzie
    prawdziwa kopalnia zlota.

    --

    memento lorem ipsum

  • 59. Data: 2012-09-19 12:17:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > no to teraz sie zastanów.

    > zarabiasz 15 000 miesiecznie, za złe parkowanie dostajesz mandat 100 zł
    > zarabiasz 1200 zł i też dostajesz te 100 zł :)
    > kto może się czuć naprawdę ukarany.

    "no to teraz się zastanów" :-)

    spędzasz czas aktywnie poza domem - trafiasz na rok do celi z telewizorem
    spędzasz czas przed telewizorem - trafiasz na rok do celi z telewizorem

    "kto może się czuć naprawdę ukarany" :-)

    Naprawdę nie dostrzegasz absurdu myślenia o dokuczliwości kary zamiast o
    wysokości?

    100 zł jest taką samą karą (co do wysokości) niezależnie od zarobków i jeden
    i drugi kierowca zostaną pozbawieni 100zł za które mogliby kupić dokładnie
    tyle samo.

    Od tego by bogaty nie mógł za często łamać przepisów są punkty karne, a nie
    mandaty kwotowe i sprawdzają się w tej roli bardzo dobrze co wiem od wielu
    przedstawicieli handlowych jak nagle potrafią grzecznie jeździć gdy
    przekroczą 15 :-)

    Pomijam już zupełnie fakt bezrobotnego który w przypadku procentowych
    mandatów nie płaci nic i prezesa który przepisał majątek na żonę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 60. Data: 2012-09-19 12:38:04
    Temat: Re: Polacy placa zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >100 zł jest taką samą karą (co do wysokości) niezależnie od zarobków
    >i jeden i drugi kierowca zostaną pozbawieni 100zł za które mogliby

    Zartujesz ?
    Dla jednego to jest nic, dla drugiego - z czegos trzeba bedzie
    zrezygnowac przez najblizsze 3 miesiace. Ksiazki dla dzieci, wodka,
    buty dla zony ...
    Jeden zatankuje swoj pojazd do pelna, drugiemu nie starczy na jeden
    rozped na autostradzie itp :-)

    W efekcie - jeden zacznie przestrzegac przepisow, a inni nie. Czy o to
    chodzi ?

> [...]
    >a nie mandaty kwotowe i sprawdzają się w tej roli bardzo dobrze co
    >wiem od wielu przedstawicieli handlowych jak nagle potrafią grzecznie

    Owszem, ale jak bogaty wynajmie sobie biednego ? :-)

    J.