  • 51. Data: 2011-10-22 22:58:03
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Bo nie widzisz plusow w postaci jednego europejskiego panstwa. Ja widze.

    No fakt, dawno wojny nie bylo. Tak sie zwykle koncza proby zjednoczenia
    kompletnie (lub tylko troche) roznych nacji. Probowali Rzymianie,
    dostali w koncu w d. Probowal Napoleon, zapomnial wyhamowac przed innym
    kontynentem, dostal w d. Potem byl pewien Austriak co sobie nie
    wyobrazal roznych panstw w Europie (do dzis sciga sie jego fanow),
    najpierw do spolki z pewnym Gruzinem, potem osobno. Ten pierwszy spalil
    sie ze wstydu, mentalnosc tego drugiego wciaz zyje w wielu ludziach, nie
    zyje za to kilkadziesiat milionow nie podzielajacych entuzjazmu
    wspolnego wielkiego socjalistycznego panstwa. W jednej Jugoslawii do
    dzis sa na budynkach slady po kulach wystrzeliwanych z radosci ze
    wspolnego panstwa przez stosunkowo malo liczne narody. No i teraz mamy
    entuzjastow jednego EUpanstwa z rzadem sprawowanym przez nie wybieranych
    przez rzadzonych, z kilkudziesiecioma jezykami, z kompletnie roznym
    podejsciem do wielu podstawowych spraw, z banda doskonale oplacanych
    cwaniakow wymyslajacych dyrektywy o szerokosci siedziska na traktorze i
    krzywiznie bananow, ze wspolna, a jakze, historia... permanentnych wojen
    przez stulecia.
    Zone sam wybrales/wybierzesz, czy wolisz zeby ktos to zrobil za Ciebie?
    Co za pytanie, absurdalne, ale jakos nie przeszkadza Ci wspolne panstwo
    z Niemcami, czy Zabojadami, albo Grekami.

    > Komunizm jako system
    > jest badzo dobry, niestety ludzie sie do niego nie nadaja, co powoduje
    > iz realnie slabo wychodzi.

    Bardzo jestem przywiazany do swojego siga, ale chyba zmienie go na
    powyzsze zdanie, ROTFL. BTW, jeden moj kumpel probowal oduczyc rybki
    jedzenia. Wyobraz sobie, prawie mu sie udalo. Naprawde niewiele
    brakowalo. Niestety zdechly. Ogolnie teoria super, taka oszczednosc,
    tylko te cholerne rybki do tego nie dorosly.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 52. Data: 2011-10-22 23:07:59
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W takiej Szwecji był socjalizm i znakomicie funkcjonował

    Socjalizm zawsze doskonale funkcjonuje, wtedy natomiast gorzej
    funkcjonuje spoleczensto i gospodarka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 53. Data: 2011-10-23 08:32:38
    Temat: [OT] Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: Mr Nobody <n...@n...com>

    W dniu 2011-10-23 00:58, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    ze wspolna, a
    > jakze, historia... permanentnych wojen przez stulecia.

    Totalny bełkot. Porównujesz jakiś dyktatorów którzy siłą sztucznie tworzyli swoje
    "imperia" do
    związku demokratycznych państw europejskich.

    > Zone sam wybrales/wybierzesz, czy wolisz zeby ktos to zrobil za Ciebie?

    Zgadza się pytanie jest absurdalne.

    > Co za pytanie, absurdalne, ale jakos nie przeszkadza Ci wspolne panstwo z Niemcami,
    czy Zabojadami,
    > albo Grekami.

    Mi kompletnie nie przeszkadza. Współpracuję z różnymi firmami EU i nie muszę się
    męczyć z różnymi
    przepisami celnymi, odprawieniem towarów i usług itp. Przelewy do wszystkich krajów
    EU w SEPA
    kosztują mnie 5zł.

    Ale zdaje się że ta część wątku zaczęła się od

    > Nie moga wszyscy studiowac marketingu, politologii i filozofii, ktos musi cos do
    cholery produkowac.

    Twoja znienawidzona EU już dawno to zauważyła i od lat promuje pewne kierunki na
    uczelniach tzw.
    zamawiane kierunki m.in. elektronika, automatyka, telekomunikacja itp.

    BTW. Tej grupy czytać się ostatnio nie da. Czy jeśli nie piszecie na temat
    elektroniki to tak trudno
    dać znacznik OT?

  • 54. Data: 2011-10-23 13:26:21
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 23-10-2011 00:58, Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > dzis sa na budynkach slady po kulach wystrzeliwanych z radosci ze
    > wspolnego panstwa przez stosunkowo malo liczne narody.
    Tak ja slusznie juz ktos zauwazyl w/w przyklady dotycza dyktatur. Czyli
    troche nie pasuja. USA, Federacja Rosyjska sa lepszymi przykladami.

    > No i teraz mamy
    > entuzjastow jednego EUpanstwa z rzadem sprawowanym przez nie wybieranych
    > przez rzadzonych, z kilkudziesiecioma jezykami, z kompletnie roznym
    Angielski od dawna juz jest uznawany na miedzynarodowy standart.
    Zrzeszta elektroniczne translatowy RT to juz tylko kwestia czasu.

    > ze wspolna, a jakze, historia... permanentnych wojen
    > przez stulecia.
    Olac historie. Zaczynamy od nowa.

    > Zone sam wybrales/wybierzesz, czy wolisz zeby ktos to zrobil za Ciebie?
    Polecam stworzenidlasiebie.pl czy jakos tak. Automat wybiera na
    podstawie dopasowania. I sadze ze wielu na tym lepiej wychodzi niz jak
    "wybieraja" sami.

    > Co za pytanie, absurdalne, ale jakos nie przeszkadza Ci wspolne panstwo
    > z Niemcami, czy Zabojadami, albo Grekami.

    Niby dlaczego ma mi przeszkadzac ? A tobie przeszkadza wspolne panstwo
    ze slazakami i kaszubami, czy krakusami i warszawiakami he ? Mysle w
    kategori "my europejczycy" a nie narodowo. W kazdym kraju jest sporo
    tego typu ludzi. A otwartosc granic, wymiany studentow rozmydla
    podejscie nacjonalistyczne i IMO to dobrze.

    Pozdr

    Marek

  • 55. Data: 2011-10-23 17:27:44
    Temat: Re: [OT] Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mr Nobody <n...@n...com> napisał(a):
    > Totalny bełkot. Porównujesz jakiś dyktatorów którzy siłą sztucznie
    > tworzyli swoje "imperia" do związku demokratycznych państw europejskich.

    Ale sam ten związek demokratyczny nie jest. Rządzi Komisja Europejska, która
    nie jest wybierana demokratycznie. Demokratycznie wybierany Parlament jest
    tylko mało znaczącym dodatkiem. Do dyktatury niedaleko, o ile UE się
    wcześniej nie rozpadnie.

    > Mi kompletnie nie przeszkadza. Współpracuję z różnymi firmami EU i nie
    > muszę się męczyć z różnymi przepisami celnymi, odprawieniem towarów i
    > usług itp. Przelewy do wszystkich krajów EU w SEPA kosztują mnie 5zł.

    Tylko czy żeby to mieć musimy tworzyć superpaństwo?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 56. Data: 2011-10-23 17:28:23
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Marek Borowski <m...@b...com> napisał(a):
    > Angielski od dawna juz jest uznawany na miedzynarodowy standart.

    Za co?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 57. Data: 2011-10-23 19:08:22
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Totalny bełkot. Porównujesz jakiś dyktatorów którzy siłą sztucznie
    > tworzyli swoje "imperia" do związku demokratycznych państw europejskich.

    Poprostu idea stworzenia superpanstwa nie jest nowa, ta jest kolejna.
    Owszem, nie morduja narazie sceptykow, poprostu nie dopuszcza sie ich do
    glosu. BTW Hitler zostal wybrany demokratycznie.
    UE ma tyle wspolnego z demokracja, co wspomniany wyzej bandzior z
    baletem. Masz jedynie niewielki wplyw na wybor poslow do PE, a jego
    kompetencje sa znikome. Wspomniane przez Piotra dyrektywy wydaje kto
    inny i na obsade tych stanowisk masz zerowy wplyw, na same dyrektywy
    tez. Jest to klasyczna dyktatura. Nedzne pozory demokracji znikaja
    wtedy, gdy ludzie w referendum zaglosuja na nie. Wtedy albo powtarza sie
    referendum do skutku, albo wprowadza prawo wbrew woli ludzi. Tak bylo z
    beta wersja konstytucji UE (Francja, Holandia), tak bylo w Irlandii (3
    powtorki referendum, wynik 2:1, ale zwyciezyl ten, co mial 1). Takie sa
    fakty, ludzie na tej grupie maja raczej scisle umysly i nikt przytomny
    takich dzialan nie nazwie demokracja.

    > Mi kompletnie nie przeszkadza. Współpracuję z różnymi firmami EU i nie
    > muszę się męczyć z różnymi przepisami celnymi, odprawieniem towarów i
    > usług itp. Przelewy do wszystkich krajów EU w SEPA kosztują mnie 5zł.

    Nie trzeba kupowac browaru, by napic sie piwa. Nie trzeba nalezec do UE
    by z w/w dobrodziejstw korzystac, Szwajcaria, Norwegia, czy Islandia do
    UE nie naleza, a chyba nie masz problemu z robieniem z nimi biznesu.
    Nikt im za to nie kaze kupowac konkretnych zarowek, nikt im nie zabrania
    wyprodukowac tyle cukru czy mleka ile im potrzeba. Straszne.

    > Twoja znienawidzona EU już dawno to zauważyła i od lat promuje pewne
    > kierunki na uczelniach tzw. zamawiane kierunki m.in. elektronika,
    > automatyka, telekomunikacja itp.

    I na czym owa promocja polega?

    > BTW. Tej grupy czytać się ostatnio nie da. Czy jeśli nie piszecie na
    > temat elektroniki to tak trudno dać znacznik OT?

    A to racja, przepraszam.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 58. Data: 2011-10-23 21:07:44
    Od: Mr Nobody <n...@n...com>

    W dniu 2011-10-23 21:08, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > I na czym owa promocja polega?

    Np. na tym że studenci tych kierunków dostają stypendium 1000zł miesięcznie.

  • 59. Data: 2011-10-23 23:57:18
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-10-22 23:37, Araneus Diadematus pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM> napisał w
    > wiadomości news:j7uij4$kr$1@news.onet.pl...
    >
    > Nic dziwnego, skoro bywa, że mają lipnych wykładowców. Jednego na kursie
    > SEP położyłem prostym chwytem - omawiany był przekładnik w różnicówce.
    > Zadałem proste pytanie - co się stanie, gdy <tu obiekt> przypniemy
    > konkretnie, do tego i tego zacisku. Zgłupiał. Ja oczywiście wiedziałem,
    > bo stosowne wyliczenia zrobiłem na poczekaniu... Ale tak mnie podkusiło,
    > żeby spytać wykładowcę. No i już wiedziałem, z kim przestaję... ale co
    > mi, ja wiedziałem, a i tak nie ja za kurs płaciłem :P

    Słabi wykładowcy to jest jeden problem, ale ja akurat mam na myśli
    zawodową ignorancję. Jak ktoś chce od dziecka zostać elektrykiem, to
    idzie do zawodówki lub technikum. Na kursy idą ci, którzy elektryką
    zajmują się z doskoku i nagle doszło do nich że potrzebują papierka.
    Niektórzy z tych samouków idą na te kursy z nastawieniem "ja wiem swoje,
    co mnie tu będą pouczać" i niestety po kursie myślą to samo. A potem się
    okazuje że ich wiedza jest cieniutka, bo rozpatrywanie całych instalacji
    to bez porównania większy problem od wymiany uszkodzonego kontaktu w
    ścianie. A tymczasem im się wydaje, że bycie elektrykiem polega na
    dokręcaniu śrubek w zaciskach.

  • 60. Data: 2011-10-24 08:49:11
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A już "orty", nawet we własnym wykonaniu gdy szybko piszę, dobijają
    > mnie... (brak interpunkcji takowoż)

    Mam podobne zdanie, ale nie głoszę tego, bo sam robię błędy.

    Artur(m)