  • 11. Data: 2012-06-22 13:51:38
    Temat: Re: Podziękowanie dla wszystkich :D
    Od: neo <d...@y...pl>

    http://www.ceneo.pl/13088177

    Mam to od miesiąca i już padł mi jeden piksel (prawie na środku),
    bardzo malutka kropeczka cały czas na biało.

    Pewnie bym to olał, ale jest to nówka na gwarancji.

    Oddać? Inny monitor? Olać bo do 1100zł są właśnie takie historie i to
    normalka?

    Dziękuję :D

  • 12. Data: 2012-06-22 13:54:54
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AnonimGall nabazgrał(a):

    > Dell nie jest składackiem i wie to kazdy kto go miał to solidne

    hahaha

    > http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx
    ?oc=d0023203&model_id=
    > inspiron-one-2320&c=pl&l=pl&s=dhs&cs=pldhs1&

    Czyli składak :)

    > Mackowka to u nas dziwoląg kupowany przez snobów albo studia graficzne,
    > zero oprogramowania a jesli juz to za kosmiczne pieniadze. Fakt kupuja

    Adobe Acrobat Professional v.10 PL Win Ret 2 235,00 PLN
    Adobe Acrobat Professional v.10 Macintosh Polish Retail 2 390,00 PLN

    Ceny widzę podobne choć wersja MAC nieznacznie droższa.

  • 13. Data: 2012-06-22 14:00:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    neo nabazgrał(a):

    > http://www.ceneo.pl/13088177
    > Mam to od miesiąca i już padł mi jeden piksel (prawie na środku),
    > bardzo malutka kropeczka cały czas na biało.

    To zobacz czy się łapie na normę ISO 13406-2

    > Pewnie bym to olał, ale jest to nówka na gwarancji.

    Gla gwarantq to nie ma zanczenie czy nowe czy już ma prawie koniec
    gwarancji.

    > Oddać? Inny monitor? Olać bo do 1100zł są właśnie takie historie i to
    > normalka?

    Jak na środku ekranu to można spróbować reklamować

  • 14. Data: 2012-06-22 14:07:44
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 12:34, Chris pisze:
    > Przy marży 200% to te 10% to nic dla nich : )

    Marża to około właśnie 10%, czasem nieco więcej. Jeśli dał taki upust to
    pewnie dlatego że sam chciał pomacać nowość, albo wyrobić limity sprzedaży.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 15. Data: 2012-06-22 14:07:53
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 14:00, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > neo nabazgrał(a):

    > To zobacz czy się łapie na normę ISO 13406-2

    Nie wiem o co biega z tą normą więc chyba to oleję. Mam tyle roboty,
    że nie wyrobię się ze znalezieniem informacji o tym.

    Może jakieś słóweczko?

    > Gla gwarantq to nie ma zanczenie czy nowe czy już ma prawie koniec
    > gwarancji.

    No tak, a miałem wziąć soniaka, ale kurna byłem głupi. O wiele
    mniejsze prawdopodobieństwo, że po miesiącu coś by padło, chyba.

    > Jak na środku ekranu to można spróbować reklamować

    Tak i będę bez monitora przez miesiąc. Mam nauczkę :D

    Ale pomyślę nad zwrotem, może. Przecież piksela mi nikt nie naprawi. A
    jak padł w tej sztuce, to znaczy, ze w całej partii padają. A jak padł
    jeden, to mogą paść inne i za 5 lat będę miał cały monitor w kropkach.

    Samsung :(

  • 16. Data: 2012-06-22 14:10:05
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 14:07, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    > Marża to około właśnie 10%, czasem nieco więcej. Jeśli dał taki upust to
    > pewnie dlatego że sam chciał pomacać nowość, albo wyrobić limity sprzedaży.

    A na składaczku? Na ile zniżki można liczyć względem cen katalogowych
    w przeciętnym sklepie? Warto zaczynać temat?

  • 17. Data: 2012-06-22 14:15:05
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 13:39, AnonimGall pisze:

    > zero oprogramowania a jesli juz to za kosmiczne pieniadze.

    Rany boskie, co za brednie! Oprogramowanie, przynajmniej te
    poważniejsze, do pracy, jest w dużym wyborze i kosztuje albo tyle samo
    albo znacznie mniej. Mało jest za to gier i wszelakiego dziadostwa do
    niewiadomo czego. Ponadto, jak już pisałem, pod kontrolą OSX można
    korzystać z oprogramowania pisanego na praktycznie dowolny system.

  • 18. Data: 2012-06-22 14:16:02
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 13:54, Chris pisze:
    > Czyli składak :)

    Kirde, to Merc, też jest składakiem, bo ma konfigurator wersji i
    wyposażenia. ;)

  • 19. Data: 2012-06-22 14:17:27
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 14:10, neo pisze:
    > A na składaczku?

    Podobnie. W ogólności w tej branży marże to najczęściej 5-15%. Bardzo
    rzadko więcej.

  • 20. Data: 2012-06-22 14:19:09
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 13:17, AnonimGall pisze:
    > Poniewaz to ma sluzyc do nauki to musisz miec sprzet taki jak ma kazdy w
    > przypadku MAC'ka odrazu ladujesz w kącie z racji innego systemu
    > operacyjnego niz ogolnie stosowany.

    Ale ma Pan jakies wsparcie na tą teorię? Że niby co? Materiałów na
    zajęcia nie przygotuje? Programu jakiegoś nie odpali?