  • Data: 2012-01-26 11:44:52
    Temat: Podziękowania dla fanów UE
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Specjalne.
    Za nieobecność matowych żarówek Halolux 200W (i więcej).
    Głupota unijnych dyrektyw jest oślepiająca, jednak na piloty do studiofleszy
    się owe dyrektywy nie nadają. Nawet po wydrukowaniu i podpaleniu.

    Post dedykuję szczególnie jednemu z "tutejszych", który mój post "w
    temacie", sprzed lat kilku, określił jako kłamstwo.
    Za taką "prawdę" to ja wam szczerze dziękuję.