  • 41. Data: 2009-01-22 22:45:50
    Temat: Re: Podwyzka cen Canon i Nikon
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45 wrote:
> [...]

    już dawno nieaktualne... od 2 do 4 zł

  • 42. Data: 2009-01-22 23:05:51
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > już dawno nieaktualne... od 2 do 4 zł
    W Kielcach za free ;)

  • 43. Data: 2009-01-22 23:19:47
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "see_you" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pamietam, ze najtanszy chleb w Tesco UK kosztowal 0,26 funta.
    > To jakies 1,20 zl...

    Nie przypominaj mi tego produktu.

  • 44. Data: 2009-01-23 06:13:57
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > już dawno nieaktualne... od 2 do 4 zł
    Ej.. Tu nie chodzi o widełki od-do tylko o 1zł.
    Znam przypadek że jednego to za żadne pieniądze nie chcieli
    wypuścić ;)
    --
    Krzysiek

  • 45. Data: 2009-01-23 06:50:55
    Od: "Desper" <h...@p...onet.pl>

    > E-oko to niech swoje obecne ceny podniesie jeszcze o 30%..
    > Body E-3 za 6590 <lol>

    Akurat Olek obiecał, że nie podniesie cen sprzętu ;-)
    w odróżnieniu od C, N i Sonolty.
    Pozdr.

  • 46. Data: 2009-01-23 06:59:47
    Od: j...@a...at

    On 22 Jan., 21:08, f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> wrote:

    > Nie pisz proszę takich nonsensów. Po pierwsze wejście do strefy euro to
    > dla nas ogromny problem, z powodów, które sobie doczytaj w necie, bo
    > mocno wykraczamy poza tematykę grupy.
    > Po drugie ceny podnieśli wszędzie, nie tylko w Polsce.
    >
    > --
    > f1969

    no widzisz -w POlsce mimo zlotowki wzrosly w ostatnich dwoch latach
    ceny i to miejscami b , znacznie.
    zlotowka wiec nie gwarantuje stalosci cen - zadna waluta nie
    gwarantuje.
    Skoro ceny wzrosly mimo obowiazujacej zlotowki to uzywanie
    arumenetu , ze nie nalezy wymieniac waluty ze zlotowki na euro gdyz
    ceny beda rosly jest nonsensem. Jest grupa cwaniakow i to ustawionych
    dosyc wysoko , ktorzy robia kokosy na roznicach kursowych - oni sa
    zainteresowani sianiem strachu.

    Jest to doklanie takie samo straszenie jak przed wejsciem do uni.
    gdyby POlska nie weszla muislabys m.inn przy kazdym przekroczeniu
    granicy tlumaczyc sie celnikom co i po co wieziesz. Przezywac stress
    z powodu jednego g...a w bagazniku za duzo.Dzisiaj mozna przejechac
    az po gibraltar nie bedac przez nikogo zaczepianym. Gdyby nie weszla
    do UE mielibysmy dzisiaj nadal 20 - 30 % bezrobocie .

    Wprowadzenie euro uczyni POlske krajem mniej ryzykownym dla
    inwestorow. A inwestycje to miejsca pracy , czyli bezpieczenstwo
    socjalne - zabezpieczony byt.

    Precz ze wstecznictwem !!

  • 47. Data: 2009-01-23 07:19:58
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Desper pisze:

    > Akurat Olek obiecał, że nie podniesie cen sprzętu ;-)
    > w odróżnieniu od C, N i Sonolty.
    > Pozdr.

    mam nieodpartą chęć powiedzieć, żeby spierd*lali z tymi swoimi podwyżkami.
    no ale nie będę przeklinać.

  • 48. Data: 2009-01-23 07:34:13
    Od: Korban <m...@g...com>

    On 23 Sty, 07:59, j...@a...at wrote:

> [...]
    >
    > Wprowadzenie euro uczyni POlske krajem mniej ryzykownym dla
    > inwestorow. A inwestycje to miejsca pracy , czyli bezpieczenstwo

    Fakt, dzięki wejściu do UE spadło bezrobocie, ale to na skutek
    zwiększonej emigracji zarobkowej, a nie działań rządu (niestety).
    Teraz gdy nastąpił kryzys i praca w Irlandii czy UK stała się mniej
    opłacalna, ludzie wracają do Polski, czyli znowu wzrosła liczba
    poszukujących pracy. Jak widać wejście do UE niczego nie rozwiązało.
    Jeżeli państwo samo nie zadba o swoje interesy to UE nam w niczym nie
    pomoże, raczej będzie lobbować na rzecz przedsiębiorstw ze "starej
    Unii" ze szkodą dla nas (i tak się dzieje). Zresztą dla mnie to nie
    jest tylko kwestia finansów, ale również kraju w którym żyję i tego
    kim się czuję. Ale to już jest cholernie nie na temat grupy (sumie sam
    zacząłem :)).

    A co do aparatów. Aparat z kitem kupiłem pod koniec zeszłego roku, do
    tego na początku tego roku zafundowałem sobie obiektyw sigmy. Niestety
    jakiś Japończyk w fabryce wymaćkał jedną z wewnętrznych soczewek i
    teraz obiektyw jedzie do serwisu. Skok cen sprzętu foto akurat mnie
    tak nie boli, nie kupuję tego codziennie, nawet co miesiąc. A jak już
    kupię to będzie mi to służyć lata, więc cenami tych zabawek tak bardzo
    bym się nie przejmował. No chyba, że ktoś za długo się zastanawiał i
    nie zdążył.

    pozdrawiam

  • 49. Data: 2009-01-23 07:59:10
    Od: j...@a...at

> [...]
    > jest tylko kwestia finansów, ale również kraju w którym żyję i tego
    > kim się czuję. Ale to już jest cholernie nie na temat grupy (sumie sam

    Mylisz sie , wzroslo zatrudnienie w polsce niezaleznie od
    emigrujacych.
    O ile sobie przypominam , choc pewien tej liczby w tej chwili nie
    jestem gdyz cytuje z pamieci a jak wiadomo ta jest zawodna to juz
    przez ponad rokiem wzrost liczby zatudnionych na tereníe RP wynios
    pareset tysiecy ( cos ok 600 000 - poznie nadal rosla ale nie
    sledzilem )

    emigracja zarobkowa byla z polski zawsze. z tym ze po wejsciu do uni
    stala sie ona legalna,tzn z przyslugujacymi swiadczeniami z tytulu
    wykonywania pracy za granica ( jesli nie byla calkowicei na czarno )
    niezaleznie od emigrujacych na terenie polski przezylismy okres
    koniungtury gospodarczej.
    firmy zwiekszyly produkcje , export , zaczeto zarabiac , nagle
    pozyskanie pracownika stalo sie trudne , ludzie ,zaczeli byc cenieni..

> [...]
    > kupię to będzie mi to służyć lata, więc cenami tych zabawek tak bardzo
    > bym się nie przejmował. No chyba, że ktoś za długo się zastanawiał i

    jesli bedziesz mial drozszy sprzet bedziesz go bardziej cenil ;-)

  • 50. Data: 2009-01-23 08:31:40
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Łączenie wzrostu zatrudnienia z wejściem do Unii jest imo nieco na wyrost.
    Przykładem niech będą obszary starej uniii, w których są rejony w których
    przed i po wejściu do niej jest duże bezrobocie, jak i miejsca gdzie rąk do
    pracy brakuje - i dotyczy to krajów, które embargiem zatrudniania objete nie
    są (jak Polska).