  • 31. Data: 2009-01-22 16:17:44
    Temat: Re: Podwyzka cen Canon i Nikon
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    A. pisze:

    > przeciętną wypłatę bochenków chleba a ile przeciętny polak. W Szkocji np.
    > można zjeść coś "sensownego" za 1 funta, a co u nas można za 1 zł?

    Hotdoga w Ikei ;)

  • 32. Data: 2009-01-22 16:58:35
    Od: j...@a...at

    On 22 Jan., 17:17, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Hotdoga w Ikei ;)

    a hotdog porecyclingowy , ze starych mebli :-)

  • 33. Data: 2009-01-22 17:39:27
    Od: Q <...@w...pl>

    scatterbrain pisze:
> [...]
    spowodowalo-podwyzki-cen-niektorych-produktow,70367_
    1_0_0.html

    > "- Z 73 wybranych produktów konsumenckich (artykuły spożywcze oraz
    > paliwa) ceny 32 wzrosły w porównaniu do cen z końca 2008 r. - mówi w
    > rozmowie z tygodnikiem "Najwyższy CZAS!" Juraj Karpiš, ekspert
    > słowackiego Instytutu Analiz Społeczno-Gospodarczych z Bratysławy."
    >
    > Najwyzszy czas.
    > Dziekuje :-) Postoje

    A Nikon i Canon to wszytko czyta i już wie ile w Polsce powinien
    kosztować sprzęt foto. :))

    Na świecie też jest inflacja i ceny od czasu do czasu idą w górę.

    A w polce przy okazji wzrostu cen dystrybutorzy podniosą cenę
    przeliczeniową Euro do jakiś .... 5zł albo i lepiej.

    Cena euro później spadnie do 3,5zł i będą się dziwić dlaczego ci
    niedobrzy Polacy ciągną ze stanów i niemiec zamiast kupować legalnie z
    gwarancją Canon/Nikon Polska. I oczywiście przypomną, że gwarancja EU
    nie działa w Polsce. :)))

  • 34. Data: 2009-01-22 20:00:58
    Od: Mirek <m...@g...com>

    On 22 Sty, 21:11, f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> wrote:

    > Nie ośmieszaj się
    >
    > --
    > f1969

    Tak z ciekawości: czemu prośba o podanie źródła jest ośmieszająca?

  • 35. Data: 2009-01-22 20:08:45
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    j...@a...at pisze:

    > nie drozeje tylko zlotowka traci na wartosci - czyli posiadacze pln ow
    > staja sie w stosunku do strefy usd / euro jakby biedniejsi - tzn spada
    > sila nabywcza zlotowki..
    > to nic innego jak przeliczenie ceny wg aktualnych kursow.
    > skoncza sie takie numery kiedy przejdzeimy na euro - oby jak
    > najszybciej , w przeciwnym wypadku ten sam sprzet , o ktorym pisano
    > tutja nieraz ze jest tani , stanie sie nagle niedostepny dla
    > wiekszosci.

    Nie pisz proszę takich nonsensów. Po pierwsze wejście do strefy euro to
    dla nas ogromny problem, z powodów, które sobie doczytaj w necie, bo
    mocno wykraczamy poza tematykę grupy.
    Po drugie ceny podnieśli wszędzie, nie tylko w Polsce.

    --
    f1969

  • 36. Data: 2009-01-22 20:11:14
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    scatterbrain pisze:

    > Poprosze o link do ZRODLA a nie artykulu w gazecie jaka z rzetelnoscia
    > ma malo wspolnego.

    Nie ośmieszaj się

    --
    f1969

  • 37. Data: 2009-01-22 20:38:53
    Od: "see_you" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Zibi" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ~ 2
    > Wg dzisiejszego kursu Euro (4,3zł) daje 8,60 zł za chleb.
    > Gdzie jest ta bzdura?

    Pamietam, ze najtanszy chleb w Tesco UK kosztowal 0,26 funta.
    To jakies 1,20 zl...
    --
    see_you

  • 38. Data: 2009-01-22 20:43:49
    Od: "see_you" <c...@g...pl>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > ja obserwuje np na amazon com , albo amazon .de zupelnie normalny
    > lekki spadek cen sprzetu wyrazanych w euro.
    > w usd to pewnie i rosnie ze wzgledu na slaby usd, w stosunku do eu.
    > obiektyw ktory 3 tygodnie temu kosztowal 890 euro terz jest w cenie
    > 830 euro. nie zdrozal o zadne 30 %.
    > to samo aparaty.

    D-3 jest w nowym cenniku drozszy o 499 funtow - ok. 10%.
    --
    see_you

  • 39. Data: 2009-01-22 21:01:09
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > a ja się nie mogę doczekać, czy to zrobią i ew. jak długo wytrzymają.

    To mozesz troszke poczekac... Podwyzki nie wynikaja z widzimisie handlowcow
    ile slabosci zlotowki. Wiem jak wygladalo kupowanie tydzien temu notebooka i
    o ile drozej w stosunku do cennikow sprzedawcy kazali sobie placic za sprzet
    konfigurowany na zamowienie.
    Oczywiscie komputery dostepne od reki byly w cenie cennikowej.

  • 40. Data: 2009-01-22 21:35:16
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Korban napisal:
    > Poza tym własna waluta pozwala kontrolować
    > gospodarkę i przeciwdziałać lub łagodzić kryzysy przez ustalanie
    > odpowiednich stóp procentowych, etc.

    Nonsens. Takie manewry sa wygodne dla rzadow, bo pozwalaja
    szybko i w miare po cichu FALSZOWAC wartosc nabywcza pieniadza.
    Zamiast dolowa wylacznie te dzialki, ktore mialy zawyzone koszty
    i place, zmieniac STRUKTURE dochodow, doluje sie wszystkich.
    Zwyczajnie falszuje sie pieniadz. A przy euro to juz tak
    latwo falszowac sie nie da.

    Obecnie najwieksze falszerstwo walutowe dokonuje sie pod szyldem
    FED, jako zwiekszenie 'akcji kredytowej'. Krotko mowiac: dodruk
    dolarow bez pokrycia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek