  • 11. Data: 2013-08-23 17:41:02
    Temat: Re: Podsłuch przez komórkę bez karty sim
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-23 17:29, Maciej Bebenek pisze:

    > Nie, nie i jeszcze raz nie.
    > Bez modyfikacji co najmniej oprogramowania wyłączony telefon jest
    > wyłączonym telefonem. Natomiast jeśli ktoś coś wsadzi, to telefon może
    > udawać martwy, a robić coś zupełnie innego.

    A jak to wsadzi producent/operator?
    Nawet nie byłbym pewien, że fony kupione wprost w Chinach nie są
    podrasowane.

    Jak już pisałem - przyjmijmy, że to jest możliwe. To dobrze robi na
    rozsądek i niewiele kosztuje.
    Natomiast twierdzenie z całym przekonaniem, że "to niemożliwe" a) jest
    bezpodstawne, b) może być kosztowne, c) nic nie daje (nie przynosi pożytku).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 12. Data: 2013-08-24 14:42:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-23 17:41, Użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    > Natomiast twierdzenie z całym przekonaniem, że "to niemożliwe" a) jest
    > bezpodstawne, b) może być kosztowne, c) nic nie daje (nie przynosi

    Ktoś poza Apple montuje "niewymienne" baterie ?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-08-24 15:41:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Ktoś poza Apple montuje "niewymienne" baterie ?

    Większosć producentów smartfonów

  • 14. Data: 2013-08-24 18:26:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-24 15:41, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Większosć producentów smartfonów

    Poważnie ?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-08-25 03:13:24
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    > Nie, nie i jeszcze raz nie.

    Telefon z baterią jest w stanie stanby, a więc część jego elektroniki jest
    aktywna. Co z tym potrafią zrobić specsłuzby? Sądzę, że bardzo dużo.

    Pzdr

  • 16. Data: 2013-08-25 20:04:09
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kamil napisał:

    > Telefon z baterią jest w stanie stanby, a więc część jego elektroniki jest
    > aktywna. Co z tym potrafią zrobić specsłuzby? Sądzę, że bardzo dużo.

    Byloby niedopatrzeniem, gdyby nie mozna bylo go aktywowac, gdy tylko ma
    zasilanie...

  • 17. Data: 2018-05-05 10:25:01
    Temat: Podsłuch przez komórkę bez karty sim
    Od: f...@g...com

    Bez karty sim telefon nie jest w żadnej sieci i nie da się podsłuchiwać. Wyjątkiem
    połączeń jest połączenie alarmowe na 112 lub 911, ale takiej osoby ,która rozmawia
    bez karty sim nie da się namierzyć.

  • 18. Data: 2018-05-05 10:50:24
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Bez karty sim telefon nie jest w żadnej sieci i nie da się podsłuchiwać. Wyjątkiem
    połączeń jest połączenie alarmowe na 112 lub 911, ale takiej osoby ,która rozmawia
    bez karty sim nie da się namierzyć.

    A może jakieś namiary na źródła tej wiedzy? Drobna zmiana w
    oprogramowaniu i nawet niby ,,wyłączony" telefon będzie działać jak
    pluskwa. Obawiam się, że tylko odcięcie od zasilania zapobiegnie w 100%
    niechcianej inwigilacji.
    --
    Grzexs

  • 19. Data: 2018-05-05 12:40:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-05 o 10:50, Grzexs pisze:

> [...]
    > oprogramowaniu i nawet niby ,,wyłączony" telefon będzie działać jak
    > pluskwa. Obawiam się, że tylko odcięcie od zasilania zapobiegnie w 100%

    Cytuje kogoś kto się nie zna. Skoro można nawiązać połączenie to można
    i namierzyć aparat z którego to połączenie zainicjowano.
    Niektórym się wydaje że jeśli nie prowadzą rozmowy to ich aparat
    nie łączy się ze stacjami jakiegoś operatora. Zwracam uwagę
    na liczbę mnogą, co oznacza że taki aparat można zlokalizować tak
    samo jak każdy inny z kartą SIM.

    Od kiedy nie można łatwo i bez problemu odłączyć baterii jedyna metoda
    na wyłączenie możliwości śledzenia to włożenie aparatu do klatki
    Faradaya.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-05-05 14:22:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.05.2018 o 12:40, RadoslawF pisze:

    >>> 911, ale takiej osoby ,która rozmawia bez karty sim nie da się
    >>> namierzyć.
    oczywiście ze się da.

    wyłączony - nie będzie
    wystarczy wyłączyć telefon.
> [...]
    >
    > Od kiedy nie można łatwo i bez problemu odłączyć baterii jedyna metoda
    > na wyłączenie możliwości śledzenia to włożenie aparatu do klatki
    nie. klatka faradaya, metalowy garnek z pokrywką, mikrofalówka, lodówka
    - to nie powoduje zaniku sygnału gsm. spadek "kresek zasiegu" ale nie
    zanik. do jakiejkolwiek komunikacji gsm, jest potrzebna znaczna moc.
    przeciętnie 3 waty, ale sądzę że przy pół wata będzie działać. ale
    żadne, ale to żadne urządzenie gsm, nie będzie zużywać /emitować pół
    wata jeśli jest wyłączone. mało tego, jeśli było wyłączone i je
    załączysz, czyli jest pierwsze logowanie do sieci, "wali" z pełną mocą.
    spróbuj uruchomić telefon przy głośnikach - usłyszysz. nie panikujcie.
    niema potrzeby wyrywania baterii z wyłączonego telefonu. Martwcie sie o
    karty kredytowe i banki, nie o telefony i operatorów gsm

    ToMasz