  • 11. Data: 2015-06-09 07:56:02
    Temat: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Od: ww <w...@o...pl>

    > A czegoś się spodziewał?

    Chyba jakichś mądrzejszych porad. Ale faktycznie byłem głupi, że na to
    liczyłem.

    > To jest normalna cena.

    Oczywiście. Zwłaszcza jeśli za 50 zł można kupić urządzenie złożone
    z kilku takich płytek i tysiąca innych elementów. Wiem, wiem, miliardy
    sztuk...

    > To zacznij.

    Nie będziesz mi mówił co mam robić.

    Jeżeli nie rozumiesz, że ktoś może nie chcieć przeznaczyć 80% budżetu na
    płytkę to twój problem. Ja mimo wszystko popytam i może coś znajdę.

  • 12. Data: 2015-06-09 08:08:36
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-08 o 22:15, Jakub Rakus pisze:

    > Słabo szukałeś: http://dirtypcbs.com/
    > Za płytki 100x100mm w ilości 10 sztuk zapłacisz 25 dolców, tylko trzeba
    > czekać miesiąc. Wychodzi 2,5 dolara za płytkę, to jest cena wprost
    > skandaliczna.

    Akurat znam chociaż faktycznie teraz o nich zapomniałem.

    Dla mnie to nie jest 2,50$ bo ja nie potrzebuje 10 tylko najwyżej 2. To
    raczej 12,50$ za sztukę + utylizacja zbędnych 8. No ale to nadal cenowo
    jedna z najlepszych opcji.

    Jeżeli wymiar 100mm przekroczy się chociażby o 1mm to już cena mocno
    rośnie (wiem, pisałem o 100mm ale to był tylko przykład).

    No i ten termin dostawy jest bardzo niefajny. Wprawdzie polskie firmy
    też mają długie terminy przy małych ilościach ale jak znam życie to z
    tego Hong-Kongu może iść i 2 miesiące (a znam życie bo zamawiałem w tych
    rejonach już ze 100 paczek).

  • 13. Data: 2015-06-09 09:06:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ww,

    Tuesday, June 9, 2015, 7:56:02 AM, you wrote:

    > Chyba jakichś mądrzejszych porad. Ale faktycznie byłem głupi, że na to
    > liczyłem.

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2015-06-09 09:18:23
    Od: ww <w...@o...pl>

    http://sjp.pwn.pl/slowniki/frustrat.html

  • 15. Data: 2015-06-09 09:25:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ww,

    Tuesday, June 9, 2015, 9:18:23 AM, you wrote:

    > http://sjp.pwn.pl/slowniki/frustrat.html

    Widzę, że tym razem się podpisałeś. Ale - żebyś się już nie musiał
    przemęczać wymyślaniem radosnej riposty - *PLONK!*. Za głupotę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2015-06-09 09:32:49
    Od: ww <w...@o...pl>

    > Widzę, że tym razem się podpisałeś.

    Dokładnie tego poziomu się spodziewałem. Przedszkole. Teraz tylko czekam
    na kolejną błyskotliwą wypowiedź w stylu "chyba ty".

    > Ale - żebyś się już nie musiał
    > przemęczać wymyślaniem radosnej riposty - *PLONK!*. Za głupotę.

    Ojej. Niepowetowana strata.

  • 17. Data: 2015-06-09 09:51:14
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    ww wrote:

> [...]
    > ten ktoś był do przesady uprzejmy i zrobił to prawie po kosztach).
    >
    > Jakieś pomysły ? Przejrzałem już oferty chyba wszystkich polskich i
    Czyli sprawa sprowadza się do tego aby ktoś Ci sfinansował wykonanie PCB.
    Więc napisz co potrafisz, może ktoś będzie chętny abyś coś dla niego zrobił.
    Tu się też kręcą ludzie zawodowo/biznesowo parający się elektroniką.
    Może się z kimś dogadasz.

    jp

  • 18. Data: 2015-06-09 10:05:10
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 08:08, ww pisze:
> [...]

    To może pogadaj na allegro. tam podają ceny 20/30 zł. I chyba bliżej.

  • 19. Data: 2015-06-09 10:08:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    Tuesday, June 9, 2015, 10:05:10 AM, you wrote:

    > To może pogadaj na allegro. tam podają ceny 20/30 zł. I chyba bliżej.

    Z metalizacją otworów?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2015-06-09 10:31:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości

    >Chyba jakichś mądrzejszych porad. Ale faktycznie byłem głupi, że na
    >to liczyłem.

    Myslisz, ze ktos bedzie ogladal twoj plik, wpasowywal, poprawial,
    przetwarzal, puszczal do produkcji, i na koniec wezmie 20 zl ?

    >Oczywiście. Zwłaszcza jeśli za 50 zł można kupić urządzenie złożone
    >z kilku takich płytek i tysiąca innych elementów. Wiem, wiem,
    >miliardy sztuk...

    Dokladnie - zamow 1000 szt, to wtedy chetnie ktos spojrzy na twoj
    projekt.

    To mozna zrobic tak, ze dokladasz swoj do czyjegos prototypu, kogos
    kto nie ma oporow zaplacic tych 150 zl i tez potrzebuje tylko kilka
    sztuk.
    Ale 10x10cm to juz spory kawalek, i raczej nikomu nie przypasuje ...

    >Nie będziesz mi mówił co mam robić.
    >Jeżeli nie rozumiesz, że ktoś może nie chcieć przeznaczyć 80% budżetu
    >na płytkę to twój problem.

    No i co zrobisz - tupniesz noga i bedziesz krzyczal "nie bedziesz mi
    mowil co mam robic i ile mam na to wydac" ?

    >Ja mimo wszystko popytam i może coś znajdę.

    Popytaj, cudow raczej nie ma, ale moze jednak sa ...

    J.