  • 11. Data: 2011-04-01 06:57:50
    Temat: Re: Podkręcanie przy dużej ilości pamięci RAM
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 16:02, Grzegorz Prędki pisze:

    > O co CI chodzi? Zrozum, ze ilosc pamieci NIE ma nic wspolnego z
    > mozliwosciami OC.

    Ok przyjąłem.

    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-04-01 07:01:31
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    W dniu 2011-03-31 23:23, G Nowak pisze:

    > Tzn, ze mnoznik w ogole nie jest zablokowany? Czym w takim razie roznia sie
    > drozszy i tanszy z serii?

    To znaczy 2500K i 2600K?
    Proste - HT.

    --
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-04-01 07:22:05
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jestes pewny, ze 2600 to i5?

    --
    Pozdr

  • 14. Data: 2011-04-01 07:38:08
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    W dniu 2011-04-01 09:22, G Nowak pisze:

    > Jestes pewny, ze 2600 to i5?

    Jestem pewny, że to i7.

    --
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-04-01 14:14:24
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 31-03-2011 o 23:23 G Nowak napisał na pl.comp.pecet:

    > Tzn, ze mnoznik w ogole nie jest zablokowany? Czym w takim razie roznia
    > sie drozszy i tanszy z serii?

    Tylko te z literką K mają odblokowany mnożnik, bez literki jest tańszy.
    Oba mają TDP 95W.
    I5 2500 występują jeszcze z literkami T - TDP 45W i S - TDP 65W i razem
    z 2500K są w tej samej cenie, ale mają niższe taktowanie.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 16. Data: 2011-04-01 18:04:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 14:40:19 +0200, robot napisał(a):

    > Będę składać komputer do grafiki 3d (3dstudio) i w związku z tym
    > pojawia się pytanie: jak to jest z podkręcaniem procesora
    (ciach...)
    > Może znacie jakiś testy procesorów lub płyt w których użyto więcej niż
    > 8 GB ramu?

    Więcej akurat nie, ale mam DFI LanParty DK P45-T2RS obsadzoną czterema
    modułami Kingstona DDR2-1066. Siedzi na tym obecnie Core 2 Duo E8400 kręcony
    do 3,9 GHz. Przy obecnej kombinacji FSB i dzielnika dla pamięci mam
    ustawienia: 434×9 dla procesora, a pamięci taktowane są na 1042 MHz.

    Próbowałem wychodzić poza standardowe częstotliwości taktowania modułów
    pamięci, ale te moje Kingstone'y coś oporne są. :(

    [ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub. ]
    [ (Günter Willumeit) ]

  • 17. Data: 2011-04-02 15:26:32
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces robot <robot[adres-falszywy]@onet.pl> zwrócił błąd:

    > W poprzednim komputerze miałem 8 GB pamięci i już były problemy
    > -podkręcał się słabiutko (Q6600 G0). Na słabej pamięci to w ogóle się
    > zawieszał nawet bez podkręcania. Spotkałem się z opinią według której
    > gdy wszystkie sloty pamięci są zajęte to z podkręcania nici. Jak to
    > jest teraz?

    Fałszywa opinia. Jeśli pamięć i płyta są sprawna to trzeba zrelaksować
    timingi i tyle. Czasami wystarczy jeden i to nieoczywisty, któryś z tych
    mniej zmienianych normalnie. Eksperymentowanie może chwilę trwać, ale na
    tym polega podkręcanie.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 18. Data: 2011-04-02 15:29:01
    Temat: Odp: Podkręcanie przy dużej ilości pamięci RAM
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "robot" <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > zawieszał nawet bez podkręcania. Spotkałem się z opinią
    > według której gdy wszystkie sloty pamięci są zajęte

    bzdury

  • 19. Data: 2011-04-02 16:02:13
    Od: Tomi <t...@t...pl>

    On 2011-04-02 17:26, Saiko Kila wrote:
> [...]
    > timingi i tyle. Czasami wystarczy jeden i to nieoczywisty, któryś z tych
    > mniej zmienianych normalnie. Eksperymentowanie może chwilę trwać, ale na

    Dziwne. Mam 4*2GB (czyli wszystkie sloty zajęte) i jakoś podkręciłem (w
    zasadzie to MB) Athlona X3 445 (3,1GHz) na 3,6 - wiecej nie próbowałem
    bo tyle i tak jest za dużo jak na moje potrzeby - w zasadzie to
    podkręciłem dla sportui sprawdzenia możliwości MB i CPU.
    Tomi

  • 20. Data: 2011-04-02 16:53:54
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Tomi <t...@t...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > bo tyle i tak jest za dużo jak na moje potrzeby - w zasadzie to
    > podkręciłem dla sportui sprawdzenia możliwości MB i CPU.

    Ale co dziwne?

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.