  • 61. Data: 2014-05-23 13:48:11
    Temat: Re: [OT] Początki z STM32 - Ethernet i kilka innych kwestii
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a bawiłeś się może USB hostem?

  • 62. Data: 2014-05-23 18:04:52
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-05-23 11:26, tusk, donald tusk pisze:

    > mógłybś podać mi numerek tego pdfa?
    >
    > i napisać gdzie lezą application notes?

    Ty jakiś Amerykanin jesteś chyba. Wideo przewodnik z poruszania się po
    www potrzebujesz?

    Wszystko na jednej stronie.
    Wchodzisz na www.st.com/stm32, wybierasz interesujący Cię uC, któryś z
    konkretnych zaczynających się na STM32F107 (takie chcesz?) i potem masz
    pierwszą stronę z takim overview, klikasz na all documents czy jakoś tak
    i czytasz najpierw _całą_ stronę, w celu zaznajomienia się co na niej
    możesz znaleźć; wszystko co wymieniłem.

    Tylko uważaj, masz antyeuropejskie zapędy więc może wybierz jakiś Texas
    Instruments albo wskrzesz projekt procesora Warszawa.

    To jakiś żałosny chłopaczek bez polotu. Co tam polotu, bez krztyny
    inteligencji i kindersztuby. A mentalnie przebija nawet Antka-policmajstra.

  • 63. Data: 2014-05-23 18:31:46
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-05-23 13:45, tusk, donald tusk pisze:
    > dzięki, jak natrafię na nierozwiązywalny problem to mogę pisać?
    >
    > widzę w manualach getting started,ale mam pytanie, czy aby rozpocząć
    > pracę takiego STM32F107 trzeba w jakiś sposób inicjoować hardware, czy
    > po resecie wszystko jest wyłączone i nie trzeba sie o nic martwić?

    Domyślnie większość powyłączana. Działa wewnętrzny generator, rdzeń,
    flash, ram, co tam jeszcze... Trzeba pamiętać włączyć zegar danego
    peryferium, żeby móc cokolwiek z nim zrobić.
    ST ma program do automatycznego generowania kodu inicjalizującego
    wybrane peryferia, nazywa się STM32CubeMX (były microXplorer?). Nie
    używałem go, ale może pomóc. Może też zainteresuje Cię CooCox - pełne
    IDE i też ma jakiś kreator konfiguracji peryferiów.
    Ja używam Eclipse plus cały łańcuszek narzędzi, ale trzeba się trochę
    pomęczyć przy składaniu środowiska, raczej sobie nie poradzisz.

    --
    Michał

  • 64. Data: 2014-05-23 18:33:49
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-05-23 13:48, tusk, donald tusk pisze:
    > a bawiłeś się może USB hostem?

    To jest wiedza tajemna. Fora internetowe milczą na ten temat.

    --
    Michał

  • 65. Data: 2014-05-23 21:00:10
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    znalazłem jakies liby do tego procka, w środku jest help, ale w helpie
    jedynie spis funkcji... przydał by się jakiś działający przykład...
    czy Ktoś tu przerabiał temat i wie czy lib zmieści się w 32 kB?

  • 66. Data: 2014-05-23 21:01:07
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki, zaczynam...

    wpadł byś na moją stronę ;o)

  • 67. Data: 2014-05-23 21:03:32
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    byle nie z europy śmieciu (zgodnie z ustaleniami)...

  • 68. Data: 2014-05-23 23:43:38
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-05-23 21:01, tusk, donald tusk pisze:
    > dzięki, zaczynam...
    >
    > wpadł byś na moją stronę ;o)

    Ale tam nic nie ma ciekawego o USB host, ani nawet device.

    --
    Michał

  • 69. Data: 2014-05-23 23:55:22
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    byle nie z europy śmieciu (zgodnie z ustaleniami)...

    O znowu katolickie słowa miłości bliźniego.

  • 70. Data: 2014-05-24 10:36:02
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no właśnie, można by zacząć...