  • 71. Data: 2014-05-24 17:13:09
    Temat: Re: [OT] Początki z STM32 - Ethernet i kilka innych kwestii
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-05-24 10:36, tusk, donald tusk pisze:
    > no właśnie, można by zacząć...

    No dobrze leniuszku. Przecież podawałem Ci link do ćwiczeń z książki
    Galewskiego. I tam jest taki katalog "wzorzec", a tam pliki startowe.

    W dużym skrócie trzeba zrobić:
    //konfigurowanie sygnałów taktujących
    - ustawić mnożnik PLL (kwarc razy n)
    - włączyć PLL
    -włączenie taktowania wejść/wyjść
    //konfigurowanie kontrolera przerwań
    //konfigurowanie końcówek (które mają być wejsciowe, wyjsciowe, i ich
    tryb (np dla wejść floating, analog, pull-down, pull up) i szybkośc z
    zakresu 2-50MHz.
    Wszystko to masz w tych ćwiczeniach i jeszcze ze 20 programów napisanych
    pod Keil'a.

  • 72. Data: 2014-05-25 18:59:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    szybkie pytanie, co to jest sterta w STM? czym różni się od stosu i jak
    rozumieć to, że nigdy nie maleje?

  • 73. Data: 2014-05-25 20:41:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    Chłopaki macie może pełną wersję biblioteki: STM32_OTG_LIB.zip
    te w necie są mocno poobcinane, cała zajmuje 22MB a w necie są pocięte
    po 2MB... może Ktoś ma i mógłby się podzielić?

  • 74. Data: 2014-05-25 20:46:33
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > Chłopaki macie może pełną wersję biblioteki: STM32_OTG_LIB.zip
    > te w necie są mocno poobcinane, cała zajmuje 22MB a w necie są pocięte po
    > 2MB... może Ktoś ma i mógłby się podzielić?

    Nie możesz normalnie ściągnąć ze strony ST?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 75. Data: 2014-05-25 20:48:44
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Nie możesz normalnie ściągnąć ze strony ST?

    no nie mogę bo nie ma, nie ma nawet wzmianki o tym libie...

  • 76. Data: 2014-05-25 20:51:00
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    > no nie mogę bo nie ma, nie ma nawet wzmianki o tym libie...

    A to to co to jest?
    http://www.st.com/web/en/catalog/tools/FM147/CL1794/
    SC961/SS1743/PF257882#

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 77. Data: 2014-05-25 21:02:44
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jeszcze pięć minut temu tego nie było...

    a co Koledzy na to:
    http://www.sourcecodedownloads.com/158139/

    chętnie bym to zasssał, 22MB...

  • 78. Data: 2014-05-25 21:19:33
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> napisał(a):
    > jeszcze pięć minut temu tego nie było...

    Jasne... I dziwisz się, że ludzie mają Cię dość...

    > a co Koledzy na to:
    > http://www.sourcecodedownloads.com/158139/
    > chętnie bym to zasssał, 22MB...

    Chętnie? Jak można ściągać jakieś podejrzane badziewie, skoro bez problemu
    biblioteka jest do pobrania na stronie oficjalnej?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 79. Data: 2014-05-26 10:15:23
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki

  • 80. Data: 2014-06-29 09:41:30
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    BTW mam jeszcze jedno pytanie:

    Czy jeśli nie potrzebuję Fast Ethernetu, mogę wykorzystać któryś z
    tańszych STM-ów (bez wbudowanego Ethernetu) i podłączyć do niego
    ENC28J60? Istnieją gotowe rozwiązania, które pozwolą mi wykorzystać ten
    układ z lwIP pod tymi prockami (a może nawet pod FreeRTOS)? Czy może
    raczej nikt się w coś takiego nie bawi i nie znajdę gotowych rozwiązań?