  • 51. Data: 2014-05-07 10:21:21
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    walker <m...@g...com> wrote:

    > stosowanie samych kabli (nieaktywnych) nawet dobrej jakosci to kwestia
    > szczescia ze dziala poprawnie,

    No to mam zajebiste szczęście.

    > czytales specyfikacje USB?

    Nie - nie miałem powodu. Przecież działa. Idealnie wręcz. Ludziom dookoła
    też działa.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 52. Data: 2014-05-08 21:33:47
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Sugerujesz, że Twój linuks ma jakieś problemy z driverami USB ?

    Chyba tak, bo u mnie, wszystkie urządzenia, poza jedną tanią chińszczyzną,
    nie mają jakichkolwiek problemów z komunikacją przez USB...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 53. Data: 2014-05-08 21:37:51
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ale wątek jest o USB a nie o linuksie. I nie masz żadnego prawa do

    Z którymi ja nie mam problemów, coprawda jeden z wifi-penów pod Pingwinem mi
    się nie widzi, ale dupczę to konkretnie, bo mi się nie chce sterów szukać.
    Używam Pindy, bo pod Ptakiem mi telefony się nie sterują (chinole sterów nie
    napisali). Ale wymieniłem telefony i chyba niedługo pingwinek zaszczebioce.

    > decydowania kto ma się prawo wypowiadać w tym wątku.

    Takowoż.

  • 54. Data: 2014-05-08 21:39:19
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:16610517919.20140504230641@pik-net.pl.invalid..
    .
    > Możesz sobie prosić. Ja nie mam problemów ze stabilnością obsługi USB
    > pod Windows.

    Ani ja nie mam. Sprzęt jest sprawny, komponenty, powiedzmy, też - i Ubuntu
    (czy inny) zapindala, aż miło.

  • 55. Data: 2014-05-08 21:41:14
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A mój 6 portowy USB na płycie mimo, że jest uszkodzony to jeszcze działa
    > i nienarzekam: jeden port spalony calkowicie, cztery kolejne już nie
    > wydają prądowo i urządzeń pobierających więcej niż 100mA nie da się
    > podłączyć bo się resetują, pozostałe dwa porty jeszcze dają radę wydać te
    > 500mA....

    Mam dziwne wrażenie, ze te niewydolne porty ożyły by, gdyby ceweczki na
    zasilaniu wymienić.

  • 56. Data: 2014-05-08 21:45:44
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > I jedno i drugie gówniane. Wtyki w eth gówniane (z tą zapadką blokującą
    > na czele - kto próbował wyciągnąć kabel eth spomiędzy innych ten wie,

    Ilość pomyślnych wyjęć do policzenia na palcach jednej ręki drwala.

    > dlaczego), USB też gówniane, bo wchodzi tylko w jedną stronę.

    Ponoć jakiś gostek wymyślił peniaka, wkładalnego dwustronnie...

  • 57. Data: 2014-05-08 21:53:54
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pikuś, widziałem kabelek od modemu zakończony wtykiem USB-A włożony do
    > gniazda Ethernetowego w kompie - no i oczywiście zażenowanie na twarzy
    > użytkownika - przecież podłączył, a nie działa.

    Tej... a jakiej siły musiał użyć? Bo ja sobie nie bardzo mogę wyobrazić...
    Ale to problem chyba stary jak świat, od wkładania przewodów zasilających
    świeżo kupionego radia CB wprost do gniazdka sieciowego (nie bacząc, że
    wtyczki nie ma), po mniejszego kalibru np: (z dawnych czasów) - gość kupił
    jakąś grę komputerową, jeszcze na kasecie. Jakoś spiął magneta z
    telewizorem, włączył odtwarzanie i się zdziwił, że mu nie działa...
    zapomniał biedaczek, że do uruchomienia gry komputerowej potrzebny jest
    przede wszystkim komputer...
    O wrzucaniu na siłę żetonów telefonicznych do automatów przyjmujących
    jedynie karty magnetyczne nie wspomnę...

  • 58. Data: 2014-05-09 09:47:13
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Tej... a jakiej siły musiał użyć? Bo ja sobie nie bardzo mogę wyobrazić...

    Mam laptopek HP mini, oba gniazda (USB i RJ45) są obok
    siebie. Nie raz i nie dwa wtyrknąłem wtyczkę USB do
    gniazda RJ45, mechanicznie pasuje idealnie. Tylko opór
    (mechaniczny) jest nieco inny i stąd od razu wiem, że
    źle trafiłem.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 59. Data: 2014-05-09 19:44:22
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    walker wrote:
    > mam linuksa i kazde usb disconnect loguje

    Masz kernel < 3.11?

    http://plus.google.com/u/0/+SarahSharp/posts/RZpndv4
    BCCD

    http://marc.info/?l=linux-usb&m=137714769606183&w=2

    www.dobreprogramy.pl/Wreszcie-rozwiazano-problem-z-r
    ozlaczaniem-urzadzen-USB-na-Linuksie,News,45933.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 60. Data: 2014-05-09 20:06:06
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/09/2014 07:44 PM, astro wrote:

> [...]
    >
    > www.dobreprogramy.pl/Wreszcie-rozwiazano-problem-z-r
    ozlaczaniem-urzadzen-USB-na-Linuksie,News,45933.html

    tak, mam starszy niz 3.11, kto by pomyslal, myslalem ze cos tak
    popularnego jak USB w linuksie bedzie zaimplementowane perfekcyjnie a tu
    taki wielki bug ...