    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Date: Thu, 8 May 2014 21:53:54 +0200

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lk6cai$vus$1@node1.news.atman.pl...
    > Pikuś, widziałem kabelek od modemu zakończony wtykiem USB-A włożony do
    > gniazda Ethernetowego w kompie - no i oczywiście zażenowanie na twarzy
    > użytkownika - przecież podłączył, a nie działa.

    Tej... a jakiej siły musiał użyć? Bo ja sobie nie bardzo mogę wyobrazić...
    Ale to problem chyba stary jak świat, od wkładania przewodów zasilających
    świeżo kupionego radia CB wprost do gniazdka sieciowego (nie bacząc, że
    wtyczki nie ma), po mniejszego kalibru np: (z dawnych czasów) - gość kupił
    jakąś grę komputerową, jeszcze na kasecie. Jakoś spiął magneta z
    telewizorem, włączył odtwarzanie i się zdziwił, że mu nie działa...
    zapomniał biedaczek, że do uruchomienia gry komputerowej potrzebny jest
    przede wszystkim komputer...
    O wrzucaniu na siłę żetonów telefonicznych do automatów przyjmujących
    jedynie karty magnetyczne nie wspomnę...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.