  • 61. Data: 2014-05-09 20:15:45
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/09/2014 07:44 PM, astro wrote:

    > Masz kernel < 3.11?
    >
    > http://plus.google.com/u/0/+SarahSharp/posts/RZpndv4
    BCCD

    > http://marc.info/?l=linux-usb&m=137714769606183&w=2
    >
    > www.dobreprogramy.pl/Wreszcie-rozwiazano-problem-z-r
    ozlaczaniem-urzadzen-USB-na-Linuksie,News,45933.html

    ale to jest tylko dla USB 3.0/xHCI ja korzystam z USB 2.0/EHCI, wiec
    bledu nie ma

  • 62. Data: 2014-05-09 20:27:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-06 19:23, walker pisze:

    > stosowanie samych kabli (nieaktywnych) nawet dobrej jakosci to kwestia
    > szczescia ze dziala poprawnie, czytales specyfikacje USB? nic mowi o
    > samych przedluzaczach, tylko o przedluzaczach aktywnych, do urzadzenia
    > mozna podlaczyc tylko przewod o konkretnych parametrach tzn tylko ten
    > ktory jest sprzedawany razem z urzadzeniem

    A jakimi parametrami różni się ten czterożyłowy przewód w przedłużaczu
    od przewodu dołączonego do urządzenia? Myślisz, ze w przedłużaczach
    stosują inny (gorszy) typ kabla niż w urządzeniach?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 63. Data: 2014-05-09 20:50:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-05-09 20:27, Mario wrote:
    > A jakimi parametrami różni się ten czterożyłowy przewód w przedłużaczu
    > od przewodu dołączonego do urządzenia?

    Spokojnie, jeszcze jakiegoś audiofila od USB wywołasz z lasu.

  • 64. Data: 2014-05-09 21:41:25
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message

    > No to mam zajebiste szczęście.

    > Nie - nie miałem powodu. Przecież działa. Idealnie wręcz. Ludziom dookoła
    > też działa.

    Powiem Ci, że mam z 10 komputerów PC i na połowie USB dobrze nie działa. Na
    reszcie też są jakieś kwasy sporadyczne.
    A to po włączeniu zawiesza się port i trzeba wyłączyć z prądu komputer, a to
    sterowniki źle się zainstalują albo w trakcie podłączania wywalą się. Często
    zawiesza się w trakcie pracy. Nie jest to idealne tak jakby się wydawało.
    Żyć z tym można ale ideałem nie jest.

  • 65. Data: 2014-05-09 22:39:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nowyr,

    Friday, May 9, 2014, 9:41:25 PM, you wrote:

    > Powiem Ci, że mam z 10 komputerów PC i na połowie USB dobrze nie działa. Na
    > reszcie też są jakieś kwasy sporadyczne.

    I wszędzie Linux?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2014-05-09 23:55:04
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik walker napisał:
    [..]
    > ale to jest tylko dla USB 3.0/xHCI ja korzystam z USB 2.0/EHCI, wiec
    > bledu nie ma

    Nie to że nie ma, nie został jeszcze znaleziony.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 67. Data: 2014-05-12 11:04:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    nowyr <d...@y...pl> wrote:

    > Powiem Ci, że mam z 10 komputerów PC i na połowie USB dobrze nie działa. Na
    > reszcie też są jakieś kwasy sporadyczne.

    To musisz mieć jakieś dziwne komputery, dziwne kable albo dziwne
    otoczenie (silne pole EM? Wszystkie kompy w jednym pokoju?).

    > A to po włączeniu zawiesza się port i trzeba wyłączyć z prądu komputer, a to
    > sterowniki źle się zainstalują albo w trakcie podłączania wywalą się.

    Sterowniki do czego? Pod Linuksem?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 68. Data: 2014-05-12 11:06:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Spokojnie, jeszcze jakiegoś audiofila od USB wywołasz z lasu.

    Audiofil audiofilem, ale z powodu chińskich kabli miewałem problemy z USB.
    Ale zwykły ekranowany kabel wystarczy.

  • 69. Data: 2014-05-12 13:15:46
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-12 11:06, Adam Wysocki pisze:

    > Audiofil audiofilem, ale z powodu chińskich kabli miewałem problemy z USB.
    > Ale zwykły ekranowany kabel wystarczy.

    To chyba wie każdy, ale żeby dowieść swojej tezy walker musiałby
    udowodnić, że przedłużacze mają kable chińskie, a urządzenia z
    fabrycznym kablem maja kable szwajcarskie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 70. Data: 2014-05-20 00:06:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ACMM-033 wrote:
    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Ilość pomyślnych wyjęć do policzenia na palcach jednej ręki drwala.

    > Ponoć jakiś gostek wymyślił peniaka, wkładalnego dwustronnie...

    a to racja... że można było troche pokombinować i zrobic USB
    wszechkierunkowe... ale było by droższe :) o to kilka centów.

    a dzisiaj sie oszczędza na centach.