  • 1. Data: 2012-02-28 13:42:44
    Temat: Płyta poślizgowa w Warszawie
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Gdzie w Warszawie najlepiej odbyć szkolenia na płycie poślizgowej
    (osobówką FWD)? Po kilku latach bezawaryjnej jazdy wpadłem w pierwszy w
    moim życiu poważny poślizg i wylądowałem rowie (niegroźnie, tylko
    pęknięty zderzak, ale zawsze może być gorzej), stwierdziłem zatem, że
    muszę wyrobić odpowiednie odruchy. W Internecie znalazłem kilka szkół z
    płytą, ale nic o nich nie wiem. Wiecie coś dobrego/złego o którejkolwiek
    z warszawskich szkół (lub w bliskiej okolicy)? Czy warto dopłacić za
    zajęcia indywidualne? Ewentualnie jak jeszcze można nauczyć się ślizgać
    (lub raczej nie wpadać w poślizg)?

    Będę wdzięczny za dowolne wskazówki.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2012-02-28 13:44:09
    Temat: Re: Płyta poślizgowa w Warszawie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 13:42, Uncle Pete pisze:

    > Będę wdzięczny za dowolne wskazówki.

    Ja cały dzień ćwiczyłem tutaj:
    http://www.akademia-bezpiecznej-jazdy.pl/

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 3. Data: 2012-02-28 13:44:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/28/2012 01:42 PM, Uncle Pete wrote:

    > Ewentualnie jak jeszcze można nauczyć się ślizgać
    > (lub raczej nie wpadać w poślizg)?

    Parking pod M1 wieczorem ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-02-28 13:45:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 13:42, Uncle Pete pisze:

    > Będę wdzięczny za dowolne wskazówki.

    Ja cały dzień ćwiczyłem tutaj:
    http://www.akademia-bezpiecznej-jazdy.pl/

    Dobrze wspominam, przydaje się. Szkolący w obiektywny sposób umie
    przekazać gdzie popełniasz błędy.

    --
    Pozdr. Sędziwoj

  • 5. Data: 2012-02-28 14:03:59
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Parking pod M1 wieczorem ;-)

    Już myślałem o parkingu przy Realu na Puławskiej ;) Ale chciałbym jednak
    mieć jakiegoś instruktora.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 6. Data: 2012-02-28 14:05:33
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Ja cały dzień ćwiczyłem tutaj:
    > http://www.akademia-bezpiecznej-jazdy.pl/
    >
    > Dobrze wspominam, przydaje się. Szkolący w obiektywny sposób umie
    > przekazać gdzie popełniasz błędy.

    Dzięki za namiar. Ćwiczyłeś z indywidualnym instruktorem, czy w grupie?

    Piotr

  • 7. Data: 2012-02-28 14:06:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Uncle Pete nabazgrał(a):

    > Już myślałem o parkingu przy Realu na Puławskiej ;) Ale chciałbym jednak
    > mieć jakiegoś instruktora.

    Jutro o 16:30 :)

  • 8. Data: 2012-02-28 14:31:53
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.02.2012 Uncle Pete <p...@i...waw.pl> napisał/a:
> [...]
    > z warszawskich szkół (lub w bliskiej okolicy)? Czy warto dopłacić za
    > zajęcia indywidualne? Ewentualnie jak jeszcze można nauczyć się ślizgać

    Na lotnisku na Bemowie, na terenie automobilklubu, jest "akademiajazdy",
    ze sporym kółkiem i płytą poślizgową. Autobusy i ciężarówki się tam
    ślizgają, dla osobówki jest sporo miejsca na "piruet".

    Za płotem, właściwie dwoma, jest "rspw", czyli bardziej rajdowo.

    Warto iść do dowolnej, gdzie można się poślizgać i zobaczyć jak się mało
    umie, przychodząc z ulicy, potem wg. własnych oczekiwań i potrzeb.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2012-02-28 15:03:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 14:05, Uncle Pete pisze:

    > Dzięki za namiar. Ćwiczyłeś z indywidualnym instruktorem, czy w grupie?

    Miałem indywidualnego instruktora.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 10. Data: 2012-02-28 15:20:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-02-2012 14:03, Uncle Pete pisze:
    > Już myślałem o parkingu przy Realu na Puławskiej ;) Ale chciałbym jednak
    > mieć jakiegoś instruktora.

    Dokładnie. Samemu to jałowa zabawa, która zaczyna się podniesieniem
    własnego ego, a kończy owinięciem BMW na ulicznym słupie. Instruktor
    zwróci Ci uwagę na istotne błędy, które robisz podświadomie-odruchowo i
    jednocześnie pojmiesz jak mało jeszcze umiesz :)

    --
    Pozdr. Grzymosław