  • 1. Data: 2010-11-20 12:42:08
    Temat: Płyta pod O/C
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Jakie płyty główne wybrać pod O/C procesorów C2D E6550 do tego RAM
    G.Skill PC-8000. Kupiłem 2 takie procesory z myślą o podkręcaniu - jak
    się okazuje moje płyty główne słabo się do tego nadają (Gigabyte
    GA-EG41MF-US2H i ASRock 4Core1333-FullHD). Czytałem, że płyty na chipie
    Intel P35 dobrze się krecą... Przy okazji nie są zbuyt drogie, jako że
    to nie najnowszy chipset. Czy np ASUS P5K to dobry wybór (na Allegro są
    po ok 200 zł)? Co innego ewentualnie (determinująca jest cena).

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-11-20 12:45:59
    Temat: Re: Płyta pod O/C
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    http://allegro.pl/asus-p5k-p35-oc-45nm-quad-fsb-1333
    -crossfire-fv-i1312782252.html
    o tą płyte mi chodzi...

  • 3. Data: 2010-11-20 13:27:41
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-20 13:42, OMSON pisze:
> [...]
    > to nie najnowszy chipset. Czy np ASUS P5K to dobry wybór (na Allegro są
    > po ok 200 zł)? Co innego ewentualnie (determinująca jest cena).

    Nie wiem kto ci nagadal ze 4Core1333-FullHD nie nadaje sie do
    podkrecania. Mam ta plyte i procka D820 krece go na Geilach PC6400
    do 3.6GHz wczesniej mialem patrioty i dalo sie podkrecic do 3.8Ghz
    stabilnie powyzej zaczynaly sie schody. Moim zdaniem z taniochy ta plyta
    jest ok do OC pod warunkiem dobrych pamieci.

  • 4. Data: 2010-11-20 15:37:35
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    konieczko pisze:

> [...]
    > stabilnie powyzej zaczynaly sie schody. Moim zdaniem z taniochy ta plyta
    > jest ok do OC pod warunkiem dobrych pamieci.

    Może to taki przeskok myślowy, bo zacząłem od podkręcania Gigabyte'a i
    skończyło się na +10MHz do domyślnego FSB :D Natomiast na ASRocku z C2D
    E6320 jedyne co udało mi sie wycisnąć - to puścić go na 2,33GHz (FSB z
    domyślengo 266 poszło na 333MHz). Z takim samym prockiem płyta Gigabyte
    poszła identycznie. Teraz z C2D E6550 nie chu-chu... :)

    Pzdr, OMSON

    P.S. Zobacze jeszcze co będzie na ASRocku z nowym procem - ale nie
    spodziewam sie cudów (w sumie zupełnie zadowoliłoby mnie puscić go na
    2,8GHz).

  • 5. Data: 2010-11-20 15:44:54
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Ten procesor to padlina nie nadaje sie do OC.

  • 6. Data: 2010-11-20 16:54:50
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    konieczko pisze:
    > Ten procesor to padlina nie nadaje sie do OC.

    Ale który?

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2010-11-20 17:05:10
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-20 17:54, OMSON pisze:

    > Ale który?
    >
    > Pzdr, OMSON

    Ten twoj E6550, poczukaj w goglach max co z niego wycisniesz to kilka
    procent.

  • 8. Data: 2010-11-20 17:40:03
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    konieczko pisze:

    > Ten twoj E6550, poczukaj w goglach max co z niego wycisniesz to kilka
    > procent.

    http://xtreview.com/review216.htm
    http://pclab.pl/art27171.html

    Tego jest więcej i to nie jest parę procent. Te procesory lecą spokojnie
    do 3,5GHz - mnie chodzi o delikatny overclocking. Jak pisałem - 2,8GHz w
    zupełności mnie zadowoli.

    Pzdr, OMSON

  • 9. Data: 2010-11-20 18:01:30
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Ty nie czytaj reklamowek a opinie na forach dyskusyjnych max co mozna
    stabilnie wyciagnmac z niego to 2.8GHz

  • 10. Data: 2010-11-20 18:02:17
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    konieczko pisze:
    > Ty nie czytaj reklamowek a opinie na forach dyskusyjnych max co mozna
    > stabilnie wyciagnmac z niego to 2.8GHz
    Toż mówię, że tyle mi starczy! :D

    Pzdr, OMSON