  • 41. Data: 2009-08-05 17:32:39
    Temat: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że umowa nie zobowiązuje ??? Mnie się wydaje że to
    > podstawa.

    w którym, miejscu to napisałem?
    obowiązuje obie strony - przez cały czas jej zawarcia.

    > A tu chodzi o to, że operator chce zmienić warunki umowy.

    ja swoje. Ty swoje. I tak sie nie dogadamy.
    Ogólnie nowe prawo moim zdaniem rozstrzyga bezdyskusyjnie czy może czy nie.
    Tęższe głowy od nas zdecydowały co jest dobre i dlaczego. A my możemy sobie
    tak pisać w nieskończoność.

    s.

  • 42. Data: 2009-08-05 17:34:33
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    > Sam zacznij od podstaw, jak wyżej

    wybacz.. ale nie rozumiem?

    s.

  • 43. Data: 2009-08-05 18:02:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 Aug 2009 17:33:03 +0200, PlaMa wrote:

    >Ja to widzę tak - jak kupuję w biedronce czy inny lidlu serek danio w
    >promocji 1,98 z 1,99 to także muszę sprzedawać duszę sklepowi i
    >zobowiązywać się że przez 2 lata będę robił tam zakupy? Umowa swoją
    >drogą - telefon swoją.

    Cena moze spasc do 1.90, jak sie zobowiazesz brac codziennie jeden
    serek przez rok :-)

    Raczej o co innego chodzi - umowe dzis zawieram, a jutro operator
    zmieni regulamin na niekorzystny. I co - ulga proporcjonalnie ?

    J.

  • 44. Data: 2009-08-05 20:50:29
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "skrzypas" <s...@t...pl>

    > Pod dyktando siły wyższej.

    Jak Cię złodziej okradnie to też będzie siła wyższa ???

    > Podpisując umowę, zgodziłeś sie na pewne warunki.

    No właśnie. Zgodziłem się na warunki zapisane w umowie na czas określony.
    Nic nie było o tym, że operator zmieni te warunki w trakcie jej trwania.

    > Rozwiąż w takim razie umowę na warunkach rozwiązania zawartych w umowie.

    Sam se rozwiąż

  • 45. Data: 2009-08-05 20:55:30
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "skrzypas" <s...@t...pl>

    > w którym, miejscu to napisałem?
    > obowiązuje obie strony - przez cały czas jej zawarcia.

    Dlatego właśnie gdy tylko jedna ze stron chce zmienić warunki umowy to druga
    może ją bez konsekwencji rozwiązać co jest i tak jego dobrą wolą bo mogłaby
    żądać odszkodowana od pierwszej za niewywiązanie się.

    >>> 12, 24 czy 36 miesięcy po kilku miesiącach podnosi larum, że na kartę

    > ja swoje. Ty swoje. I tak sie nie dogadamy.

    To proste jest. Umawiamy się by dotrzymać.

    > Ogólnie nowe prawo moim zdaniem rozstrzyga bezdyskusyjnie czy może czy
    > nie.

    Nie sądzę. Sądzę, że odpowiednimi działaniami prawnymi bez trudu można
    podważyć zasadność takiego prawa.

    > Tęższe głowy od nas zdecydowały co jest dobre i dlaczego. A my możemy
    > sobie tak pisać w nieskończoność.

    Tęższe głowy przy piwie siedzą

  • 46. Data: 2009-08-06 04:15:36
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    > Nie sądzę. Sądzę, że odpowiednimi działaniami prawnymi bez trudu można
    > podważyć zasadność takiego prawa.

    idz i probój .... powodzenia.

    > Tęższe głowy przy piwie siedzą

    tak.. widze.

    s.

  • 47. Data: 2009-08-06 04:19:06
    Od: "skrzypas" <s...@t...pl>

    > No właśnie. Zgodziłem się na warunki zapisane w umowie na czas określony.
    > Nic nie było o tym, że operator zmieni te warunki w trakcie jej trwania.

    lol.. to zostajesz na starych warunkach przez reszte czasu... w czym widzisz
    problem?

    > Sam se rozwiąż

    elementarne poczucie uczciwości mi nie pozwala.

    s.

  • 48. Data: 2009-08-06 13:29:14
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "skrzypas" <s...@t...pl> Odpowiedz na news:h57idn$27h1$1@news.mm.pl:

    > Nie zmieniła sie umowa a regulamin świadczenia usług. na twoim
    > przykładzie wygląda to tak:
    > Zawierasz umowę na wykonanie biurka za 2000 zł w tydzień.
    > Pół tygodnia późnej rzemieślnik Ci mówi ze biurko będzie na czas i za te
    > same pieniądze. Z tym ze nie zrobi jej na swoim sprzęcie, a na sprzęcie
    > sąsiada.

    Raczej że zamiast biurka zrobi ci stolik pod lampke nocną...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 49. Data: 2009-08-06 13:40:41
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "skrzypas" <s...@t...pl> Odpowiedz na news:h5dll6$2k9b$1@news.mm.pl:

    > lol.. to zostajesz na starych warunkach przez reszte czasu... w czym
    > widzisz problem?

    Nie ma takiej możliwości. Operator zmienił warunki umowy, możesz je albo
    zaakceptowac, albo nie. Nie ma możliwości by klient by braku akceptacji
    nowego regulaminu kożystał z usług na warunkach starego regulaminu.

    U użytkownik wypowie umowe to musi płacić kare, ale gdy to op wypowie umowe
    to czemu nie płaci kary? To rażąca dysproporcja i uprzywilejowanie.
    Zawarłem z operatorem umowe na jakiś czas, a ten mi ją tak bezkarnie zrywa
    zmieniając warunki na jakich zawarliśmy umowe? To operator powinien zapłacić
    dodatkową kare.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 50. Data: 2009-08-07 00:28:57
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    > Raczej o co innego chodzi - umowe dzis zawieram, a jutro operator
    > zmieni regulamin na niekorzystny. I co - ulga proporcjonalnie ?

    Jesli operator zmieni umowe na niekorzystna z wlasnej inicjatywy (nie jest
    zmuszony wymogami prawa lub orzeczen sadowych) to mozesz rozwiazac umowe "po
    staremu" - bez zadnych konsekwencji.

    Pozdrawiam
    Michal