  • 11. Data: 2009-10-06 10:55:38
    Temat: Re: Play wprowadza pakiety internetowe dla fresha i mixtury
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:haf72j$9o0$1@newsread2.aster.pl...

    > No i mam teraz takie pytanie: czy ja mogę włożyć kartę SIM Play Fresh do
    > modemu HSDPA i wykorzystać taki pakiet na komputerze?

    A no i oczywiscie oplaci Ci sie to tylko przy wykorzystaniu do 2 GB
    transferu. Powyzej bardziej oplaca sie Play Online na karte.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-10-06 12:42:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000vbi.googlegroups.com...

    > Miesięcznie używam maksymalnie 2 MB. Reszta ruchu to wi-fi.

    No widzisz a teraz bedziesz mogl wreszcie wyjsc z tej galerii handlowej
    w ktorej przesiadujesz :) i korzystac w autobusie i w parku

  • 13. Data: 2009-10-06 12:49:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 12:55:38 +0200, SDD napisał(a):

    > A no i oczywiscie oplaci Ci sie to tylko przy wykorzystaniu do 2 GB
    > transferu. Powyzej bardziej oplaca sie Play Online na karte.

    Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w
    długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 14. Data: 2009-10-06 12:56:50
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > No widzisz a teraz bedziesz mogl wreszcie wyjsc z tej galerii handlowej
    > w ktorej przesiadujesz :) i korzystac w autobusie i w parku

    dla ludzi ktorzy wykorzystuja po 1GB transferu miesiecznie na
    laptopach jest play online, nie wyobrazam sobie jak na malym ekraniku
    komorki mozna zuzyc wiecej niz 100MB na miesiac. Odbiore poczte,
    sprawdze konto w banku, ogloszenie, obejrze czolowke z onetu i ile
    moze mi na to zejsc ?
    Chyba ze ktos w pracy ie ma neta i nudzi sie caly dzien to gapi sie w
    komorke tracac wzrok.
    90% ludzi we freshu wygaduje mniej niz 30zl miesiecznie i trudno mi
    sobie wyobrazic zeby polowe tej stawki dorzucili po to zeby kupic
    500MB transferu z ktorego zuzyją 3-5% a duza grupa fresha to userzy
    ktorym starcza 15zl na caly miesiac gadania i smsowania. Jak dla mnie
    oferta dla nikogo lub prawie nikogo. Moze sie przydac raz w roku na
    wakacjach o ile spedzasz je w Polsce i to najlepiej w wielkim miescie.

  • 15. Data: 2009-10-06 13:55:58
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    SDD pisze:
    > A no i oczywiscie oplaci Ci sie to tylko przy wykorzystaniu do 2 GB
    > transferu. Powyzej bardziej oplaca sie Play Online na karte.

    Tak, ale Playonline ma kiepską ważność konta, a Fresh ma rok. Przy
    wykorzystaniu sporadycznym to świetne rozwiązanie. Kupuję pakiet i przez
    miesiąc go na pewno wykorzystam, potem mogę nie korzystać przez kolejne
    ileś tam miesięcy. Dla mnie bomba.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 16. Data: 2009-10-06 14:38:44
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > wykorzystaniu sporadycznym to świetne rozwiązanie. Kupuję pakiet i przez
    > miesiąc go na pewno wykorzystam, potem mogę nie korzystać przez kolejne

    a co cie powstrzymuje od niekorzystania w play online? utrata numeru ?
    LOL

  • 17. Data: 2009-10-06 15:01:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Nawet przy troszkę mniejszym spalaniu się opłaci -- kwestia różnicy w
    > długości życia pakietów (4 dni na niekorzyść "na kartę").

    Roznica wynosi 2 dni a nie 4.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-10-06 15:05:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    >a co cie powstrzymuje od niekorzystania w play online? utrata numeru ?

    Moze raczej koniecznosc smigania po kolejna karte (lub koniecznosc zakupu
    wiekszej ilosci na zapas), choc nie wiem, jak to wyglada w praktyce. Czy
    dezaktywuja po tych 120 dniach czy jednak nie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-10-06 16:53:24
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    BearBag pisze:

> [...]
    > komorki mozna zuzyc wiecej niz 100MB na miesiac. Odbiore poczte,
    > sprawdze konto w banku, ogloszenie, obejrze czolowke z onetu i ile

    Ja mam net w komórce na delegacje + awaryjnie jak mi padnie w domu / pracy.
    I w tym momencie Play Fresh z 12-miesięcznym okresem ważności jest
    idealny. A jak już używam, to pakiet zużyję :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 20. Data: 2009-10-06 20:21:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-05 19:08, BearBag pisze:

> [...]
    > ogromniaste... po co komu na komorce 1 albo 2GB trasnferu. Szkoda ze
    > nie ma pakietu 50 lub 100MB za jakies nizsze pieniazki...

    o jakich prędkościach mowa?