  • 51. Data: 2017-03-08 14:34:00
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 14:11, Kris pisze:

    > Pewnie dlatego ze meil jest wygodniejszy, prostszy, szybszy, bardziej funkcjonalny
    niż sms

    Nooo, zwłaszcza jak się nie ma dostępu do maila, albo dostępu nie ma
    adresat.

    Nie, nie mówię, że nie ma w ogóle. Nie ma w skali popołudnia, albo godziny.

    Jak może być krótko i szybko, to tylko sms. Choćby sms z informacją
    "przeczytaj maila".

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2017-03-08 14:58:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 marca 2017 14:32:17 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Współczuję. Ja nie ścierpię, jak ktoś do mnie dzwoni, bo zwykle robię
    > wiele innych rzeczy, niż to, abym siedział na d. i czekał aż ktoś do
    > mnie zadzwoni i wymagał, abym w tej sekundzie mu poświęcał uwagę. Za to
    > jak ktoś napisze - to zrobię, co mam zrobić, za 2 minuty odpiszę,
    > wszyscy będą zadowoleni i nikt nikomu gitary nie będzie za bardzo zawracał.
    >
    > Zresztą zobacz, dyskutujemy tu sobie pisemnie wygodnie, a wyobraź sobie,
    > że ktoś proponuje: "o 18 wdzwaniamy się wszyscy na konferencję i
    > rozmawiamy o GSM" - absurd.

    Ja tam nie krytykuję niczyich wyborów- każdy sobie czas organizuje jak mu wygodnie.
    Te pojedyncze smsy które wysyłam to najczęściej mój adres email- mam na to stosowny
    szablon i nie murze bawić się w pisanie. Generalnie z telefonu korzystam praktycznie
    tylko do dzwonienia- za tzw apek nie korzystam, net przeglądam tradycyjnie w
    laptopie, czasami jakąś fotke zrobię

  • 53. Data: 2017-03-08 15:42:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak może być krótko i szybko, to tylko sms. Choćby sms z informacją
    >"przeczytaj maila".

    Jak ma byc szybko, to jednak rozmowa.
    Bo sms moge przegapic :-)

    A przy okazji od razu mozna ustalic czy bedzie szybko, czy jednak nie,
    bo rozmowca zajety.

    J.

  • 54. Data: 2017-03-08 15:50:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-08 o 15:42, J.F. pisze:
    > Jak ma byc szybko, to jednak rozmowa.
    > Bo sms moge przegapic :-)
    >
    > A przy okazji od razu mozna ustalic czy bedzie szybko, czy jednak nie,
    > bo rozmowca zajety.

    DOKŁADNIE :)

  • 55. Data: 2017-03-08 15:53:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-08 o 14:32, Liwiusz pisze:
> [...]
    > jak ktoś napisze - to zrobię, co mam zrobić, za 2 minuty odpiszę,
    > wszyscy będą zadowoleni i nikt nikomu gitary nie będzie za bardzo zawracał.

    Załóż sobie konto pocztowe a życie stanie się prostsze ;-)

  • 56. Data: 2017-03-08 16:30:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jak ma byc szybko, to jednak rozmowa.
    > Bo sms moge przegapic :-)

    Ale ja nie mam czasu odbierać rozmów. Sram na kiblu, piszę na
    pl.misc.telefonia.gsm, czy robię 10 innych rzeczy.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2017-03-08 16:31:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-08 o 15:53, z pisze:

    > Załóż sobie konto pocztowe a życie stanie się prostsze ;-)

    Mam. Bez związku.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2017-03-08 16:34:23
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 8 Mar 2017 05:58:44 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> [...]
    tylko do dzwonienia- za tzw apek nie korzystam, net przeglądam tradycyjnie w

    Wiesz, wszystko zależy od tego jaką masz pracę, czym się zajmujesz.
    Ja całe dnie spędzam u klientów robiąc szeroko rozumiane usługi IT. Bardzo
    często jest tak, że coś się kopiuje, instaluje, trwa procedura
    uruchomienia, albo aktualizacja urządzenia. Muszę siedzieć i gapić się na
    to. Nie bardzo mogę wtedy gadać przez telefon, bo jestem w biurze klienta,
    więc wszytko: od kontaktu ze współpracownikami, do ustalania z żoną kto
    robi po pracy zakupy załatwiam przez maile i WhatsAppa. To jednak dużo
    lepiej wygląda jak siedzę i coś klepię na laptopie, niż jak dzwonię i pytam
    kumpla jak się w ESECie ustawiało reguły zapory. Mail i WhatsApp tak samo
    dobrze i sprawnie działają na telefonie i laptopie, więc użyte urządzenie
    ma znaczenie drugorzędne - wyciągam to, co w danej chwili jest
    wygodniejsze. Za to SMS'u traktuję jako koszmarny przeżytek. Ani zdjęcia
    wysłać, ani z komputera wysłać.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 59. Data: 2017-03-08 17:25:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    >Ale ja nie mam czasu odbierać rozmów. Sram na kiblu, piszę na
    >pl.misc.telefonia.gsm, czy robię 10 innych rzeczy.

    A czas przeczytac sms masz ?

    Wiec wlasnie dlatego, jak ma byc szybko, to zadzwonic i powiedziec ze
    to pilne :-)

    Przy mniej pilnych moze wystarczyc sms

    J.

  • 60. Data: 2017-03-08 17:35:12
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > To Plus jeszcze istnieje?

    Istnieje, ma się dobrze, ofertę też ma świetną.

    > Omijam go szerokim lukiem, bo mimo abonamentu
    > nolimit, Plus nalicza dodatkową (ponad pakiet) opłatę za transmisję
    > video ramach protokołu RTSP.

    Kłamiesz.