  • 81. Data: 2017-03-12 18:31:20
    Temat: Re: Play oszalał?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-12 o 12:06, JoteR pisze:
    Ale ogólnie bardzo mi się podoba.

    Jak z dźwiękiem? Testowałeś na słuchawkach bezprzewodowych.
    Lenovo znacząco ciszej niż inne moje telefony.
    Śmiem twierdzić że to jakiś błąd programowy czy androida czy producent
    miesza.

  • 82. Data: 2017-03-12 20:35:02
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > Jak z dźwiękiem? Testowałeś na słuchawkach bezprzewodowych.
    > Lenovo znacząco ciszej niż inne moje telefony.

    Nie, nie mam słuchawek bezprzewodowych, a na zestawie głośnomówiącym nie
    widzę w sensie nie słyszę różnicy. Głośniczki - jak pisałem - rewelacja,
    chociaż trzeba przyzwyczaić się do nieco innego przytykania do ucha, bo są
    umieszczone na krawędzi. Przy okazji ciekawostka - jako że nie trawię
    słuchawek dokanałowych, oddałem córce te od Alcatela (swoją drogą raczej
    niezłe JBL) i podłączyłem stare od Samsunga Wave. I tu zonk, bo przyciskiem
    na mikrofonie nie da się odebrać (ani zainicjować) rozmowy. Jeszcze kilka
    lat temu usiłowałbym ogarnąć problem tradycyjnie - miernikiem i ewentualnie
    lutownicą, ale teraz po prostu zabrałem żonie słuchawki od starego HTC
    Desire X i problem zniknął. Co do Lenovo - delikatnie namawiam żonę do
    przemyślenia przedłużenia umowy i wyhaczenia m.in. tego Note (miałbym
    wreszcie mini-tablet mieszczący się w kieszeni kurtki ew. marynarki i
    pełniący funkcję nawigacji + wideorejestratora), ale negocjacje idą gorzej
    niż Waszczykowskiemu w Brukseli. Nie jestem jeszcze nawet "moralnym
    zwycięzcą" ;->

    JoteR

  • 83. Data: 2017-03-13 10:59:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 marca 2017 20:35:14 UTC+1 użytkownik JoteR napisał:
> [...]
    > wreszcie mini-tablet mieszczący się w kieszeni kurtki ew. marynarki i
    > pełniący funkcję nawigacji + wideorejestratora),

    Zerknij jeszcze na Lenovo P9
    Żona ma, więc miałem i ja w łapskach.
    Całkiem przyzwoity sprzęt wg mnie. W sumie nawet nie mam się do czego przyczepić

  • 84. Data: 2017-03-14 20:10:25
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Kris" napisał:

    > Zerknij jeszcze na Lenovo P9

    W Play czegoś takiego nie ma, internety też go nie znają.
    A jeśli chodziło ci o Lenovo P90 - to dyskwalifikuje go brak slotu na kartę
    pamięci i brak na polskim rynku tego urządzenia, które zadebiutowało na
    rynku już ponad 2 lata temu nazad.

    JoteR

  • 85. Data: 2017-03-14 20:49:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 marca 2017 20:11:01 UTC+1 użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > pamięci i brak na polskim rynku tego urządzenia, które zadebiutowało na

    Moja pomyłka
    Lenovo P2 winno być
    Chyba Huawei P9 się zasugerowałem i stąd cyfry pomyliłem;)

  • 86. Data: 2017-03-14 21:11:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Kris" napisał:

    > Lenovo P2 winno być

    Fajny, ale nie ma go w Play, a to jest sine qua non.

    JoteR

  • 87. Data: 2017-03-16 20:21:10
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-03-06 o 23:03, z pisze:
    > Rachunek będzie na dwa lata około 100 zł za 3 numery.
    >
    > Do tej pory zawsze taka impreza się nie opłacała

    Może do tej pory. Teraz operatorzy wpadają na nowe pomysły skutecznie
    zachęcające do płacenia abonamentu w terminie:

    http://www.telix.pl/artykul/siec-plus-blokuje-imei-t
    elefonow--gdy-zalegamy-z-ratami-mamy-potwierdzenie-3
    ,78625.html

    Zablokują telefon po imei i zero z niego użytku :)