  • 1. Data: 2017-03-02 22:57:39
    Temat: Migracja do VM - warto!?
    Od: LinFanQri <x...@g...com>

    Witam.

    Posiadam jeden abonament w Play a drugi w Plusie i oba kończą się w
    okolicach kwietnia-maja. O ile oferta Playa jakoś się prezentuje to w
    Plusie chyba strony www nie aktualizowali przez ostatnie dwa lata :)

    Tymczasem VirginMobile oferuje abo za... 26 zł Wszystko do wszystkich za
    free i jeszcze trochę internetu. MMS'y kosztują ale z tego akurat nie
    korzystam. Chyba lepszej oferty nie znajdę jak na razie. Jedyny +/-...
    umowa na 6 m-ęcy. Co będzie dalej?

    Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

  • 2. Data: 2017-03-02 23:37:45
    Temat: Re: Migracja do VM - warto!?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-02 o 22:57, LinFanQri pisze:
> [...]
    > umowa na 6 m-ęcy. Co będzie dalej?
    >
    > Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

    Ja korzystam z Redbullmobile, pakiet na 4 dni nolimitu (łącznie z
    MMSami) kosztuje 3zł, czyli wychodzi jakieś 22,50zł miesięcznie. Tylko
    trzeba co 4 dni włączać pakiet kodem USSD (ale za to, jak się pakiet
    skończy i danego dnia nie muszę dzwonić, to go nie włączam, co jeszcze
    obniża koszt miesięczny). W każdym przypadku (i bez pakietu) w sieci
    Play rozmowy, smsy i mmsy za darmo.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-03-03 07:44:31
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    LinFanQri <x...@g...com> wrote:

> [...]
    > Plusie chyba strony www nie aktualizowali przez ostatnie dwa lata :)
    > Tymczasem VirginMobile oferuje abo za... 26 zł Wszystko do wszystkich za

    Bo strona Plusa jest dla jeleni :) Pisz wypowiedzenie i czekaj na kontakt,
    a później bądź twardy. Połączenia do wszystkich, SMS-y na komórki, 8 GB
    transferu danych - 19,99. MMS-y, CHYBA też w tym są, ale głowy nie dam -
    nie używam, a nie chce mi się szukać umowy.

  • 4. Data: 2017-03-03 09:14:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > free i jeszcze trochę internetu. MMS'y kosztują ale z tego akurat nie
    > korzystam. Chyba lepszej oferty nie znajdę jak na razie. Jedyny +/-...

    #BEZLIMITU
    ważny miesiąc
    + 3 GB Aktywuj darmowe 3GB wysyłając kod *222*333#
    4 GB dla nowego numeru
    5 GB dla przenoszących numer
    Minuty bez limitu
    SMS bez limitu
    Minuty
    do virgin i play bez limitu
    Koszta - 29 zł odnawiane co miesiąc, co miesić jak sie chce można
    zmieniać wariant umowy.

    Mam VM od chyba 2 lat i brak problemów.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-03-03 10:15:46
    Od: Singapur <r...@z...cz>

    W T-Mobile jest oferta:

    Jeśli masz kartę sim prepaid (bez abonamentu), to przechodząc z karty na
    abonament 24 miesiące, otrzymujesz rozmowy do wszystkich PL sieci
    komórkowych i na telefony stacjonarne no limit, SMS + MMS no limit, oraz
    5GB transferu do sieci Internet za kwotę 19,99zł brutto

  • 6. Data: 2017-03-03 10:27:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-03 o 10:15, Singapur pisze:
> [...]
    > komórkowych i na telefony stacjonarne no limit, SMS + MMS no limit, oraz
    > 5GB transferu do sieci Internet za kwotę 19,99zł brutto

    Jest gdzieś ta oferta na stronie?

    L.

  • 7. Data: 2017-03-03 10:29:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > komórkowych i na telefony stacjonarne no limit, SMS + MMS no limit, oraz
    > 5GB transferu do sieci Internet za kwotę 19,99zł brutto

    Ja i tak nie mogę mieć abo w T-M więc mnie to nie rusza.
    Ale faktycznie dla stałych klientów mają fajne oferty w tym rodzinne na
    kilka tel.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 8. Data: 2017-03-03 10:59:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Mar 2017 22:57:39 +0100, LinFanQri napisał(a):
> [...]
    > free i jeszcze trochę internetu. MMS'y kosztują ale z tego akurat nie
    > korzystam. Chyba lepszej oferty nie znajdę jak na razie. Jedyny +/-...

    A dalej bedziesz mogl wybrac inna, lepsza umowe :-)
    te ~26 zl to teraz standard.

    Tylko warunki przeczytaj, zeby cie nie wrobili tak jak T--mobile.

    > Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

    Z drobnymi klopotami.

    J.

  • 9. Data: 2017-03-03 11:04:22
    Od: Singapur <r...@z...cz>

    W dniu 03.03.2017 o 10:27, Liwiusz pisze:
    > Jest gdzieś ta oferta na stronie?

    Taką ofertę otrzymałem dzisiaj od konsultanta dzwoniąc na infolinię.
    Pytałem o możliwość przeniesienia 3 kart sim z firmy w obcej sieci do
    T-mobile, bez aparatów telefonicznych.

    Po Twoim pytaniu, zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię i otrzymałem
    informacje, że w przypadku 1 karty sim to oferta jest następująca:
    https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_000
    08/D_007_0013551.pdf

    Ona jest trochę uboższa, bo bez sms, i mms. To jest oferta bez urządzenia.

  • 10. Data: 2017-03-03 11:14:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-03 o 11:04, Singapur pisze:
    > Po Twoim pytaniu, zadzwoniłem jeszcze raz na infolinię i otrzymałem
    > informacje, że w przypadku 1 karty sim to oferta jest następująca:
> [...]

    Tą ofertą nie ma co sobie głowy zawracać.

    > przeniesienia 3 kart sim

    W hurcie taniej. Tylko po co mi 3 karty SIM z nolimitem w tmobile?

    --
    Liwiusz