  • 11. Data: 2010-06-16 07:25:16
    Temat: Re: Play online w telefonie i na kartę - można to zamienić?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
    news:hv3mi9$29vr$2@news2.ipartners.pl...
    > Wpadłem do salonu Play zapytać czy można wyciągnąć kartę z telefonu
    > gdzie jest pakiet play online za 5zł, przełożyć do modemu i korzystać z
    > netu. Dowiedziałem się, że nie można, bo ta karta jest inaczej
    > zaprogramowana, tak samo nie można karty modemowej włożyć do telefonu.

    haha, ci konsultanci play to niesamowici idioci...

    ps
    a ja wkaldalem i dzialalo :)

    > No dobra, ale zakładam że skoro telefon łączy się z netem przez tę kartę
    > to powinienem taki sam efekt uzyskać na komputerze... jakoś. Na czym
    > polega ta "niemożność" i jak ją ominąć?

    wszystko dziala - nie sluchaj tych debili:
    jedyne ograniczenie dot. tylko modemu -
    - jest to blokada rozmow (voice / video),
    ale i to mozna odblokowac, ale to ponoc gowno daje,
    bo play jeszcze na karcie blokuje rozmowy wych. i przych.
    (ale akurat tego nie testowalem)

  • 12. Data: 2010-06-16 07:26:36
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja to bym u każdego dealera gsm zainstalował dla klientów taki czerwony
    > guzik. Przy każdej głoszonej przez konsultanta herezji, można by było
    > naciskać i razić prądem :P

    jestem za :D

  • 13. Data: 2010-06-16 07:38:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > interfejs przez który się można do nich dostać? Może być klepanie
    > poleceń w terminalu. Nie mam jeszcze sprzętu, ale przygotowuję się
    > mentalnie i chcę wiedzieć jak to działa.

    Tak, tymi kodami chyba o wszystko mozesz zapytac :),
    poza tym sam modem ma jeszcze wlasne kody,
    np. jak masz Huawei E156g, to warto wylaczyc mu
    virtal cd-rom komenda at "AT^U2DIAG=256" -
    - od tej pory zniknely mi problemy
    z wykrywaniem tego wiesniackiego modemu.

    Na play mozesz wchodzic zwyklym polaczeniem modemowym:
    Numer dostępowy: *99#
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak

    Mozesz tez pobawic sie softem typu:
    MiernikGSM, top_netinfo, ...

  • 14. Data: 2010-06-16 07:41:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No moze to, ze nie mozna karty SIM Play Online na karte wlozyc do telefonu

    mozna wlozyc, i nawet internet przegladac, naprawde :P

    > wykonywac z niej polaczen glosowych - bo to jest akurat prawda.

    jedyna w tym przypadku :)

  • 15. Data: 2010-06-17 14:15:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-14 00:37, Marcin Kocur pisze:
> [...]
    >
    > No dobra, ale zakładam że skoro telefon łączy się z netem przez tę kartę
    > to powinienem taki sam efekt uzyskać na komputerze... jakoś. Na czym

    Korzystam z takiego zestawu i działa normalnie. Pani w salonie pierdzieli.

    Do kodów USSD polecam TOPNETINFO. Znajdziesz w Google;)

  • 16. Data: 2010-06-18 02:45:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Do kodów USSD polecam TOPNETINFO. Znajdziesz w Google;)

    zwykly terminal wbudowany w windows styknie,
    no ale w topnetinfo sa 'predefiniowane' zestawy kodow...
    :)