  • 1. Data: 2009-10-09 09:52:25
    Temat: "Salon" Orange w Warszawie na pl. Wilsona
    Od: "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>

    Piętno za niekompetencje!
    Właśnie zostałem tam poinformowany, że nie mogę zostawić telefonu do
    naprawy gwarancyjnego, bo są "salonem franszyzowym". Strona Orange
    informuje, że oczywiście mogę załatwić tam gwarancję...

    Wiecie może do którego "prawdziwego" salonu pójść, żeby zostawić tel do
    naprawy (kupiony był w sklepie on-line) i nie stracić pół dnia w
    kolejce, jak na pl. Konstytucji?

    --
    Grych

  • 2. Data: 2009-10-09 22:44:02
    Temat: Re: "Salon" Orange w Warszawie na pl. Wilsona
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 9 Paź, 11:52, "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Wiecie może do którego "prawdziwego" salonu pójść, żeby zostawić tel do
    > naprawy (kupiony był w sklepie on-line) i nie stracić pół dnia w

    Dowolnego salonu Orange, nie ma znaczenia czy diler, czy franszyza.
    Ważne, by była podbita gwarancja i był dowód zakupu.
    A jak nie, to znajdź serwis danego producenta, albo podaj markę to Ci
    go znajdę i wyslij kurierem na koszt serwisu.

  • 3. Data: 2009-10-11 07:26:46
    Od: "Tomek \"Grych\" Gryszkiewicz" <g...@n...tg.pl>

    > Dowolnego salonu Orange, nie ma znaczenia czy diler, czy franszyza.
    No wlasnie podobno ma znaczenie. Dzwonilem nawet do BOKu i powiedziano
    mi, że musi być to salon firmowy, nie diler...

    > Ważne, by była podbita gwarancja i był dowód zakupu.
    > A jak nie, to znajdź serwis danego producenta, albo podaj markę to Ci
    > go znajdę i wyslij kurierem na koszt serwisu.
    Niestety, to jest iphone, nie ma serwisu bezposredniego, trzeba przez
    operatora zalatwiac.