  • 1. Data: 2009-10-09 08:20:45
    Temat: Nagrywanie rozmow przez wy. sluchawkowe
    Od: "Seba2" <b...@s...pl>

    Probuje przeslac dzwiek z gniazdka sluchawkowego specjalnym kabelkiem do
    karty dzwiekowej w komputerze. Niestety sygnal ma bardzo niski poziom.
    Preslanie przez mikser poprawia poziom dzwilu ale wprowadza spore
    znieksztalcenia.
    Dlaczego w sluchawkach poziom dzwieku jest bardzo dobry, a na wejsciu karty
    juz marny?
    Sadze, ze jest to problem opornosci ale nie mam pojecia jak to rozwiazac.
    Licze na rady.
    B.

  • 2. Data: 2009-10-09 08:30:03
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow przez wy. sluchawkowe
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 9 Oct 2009 10:20:45 +0200, Seba2 napisał(a):

> [...]
    > juz marny?
    > Sadze, ze jest to problem opornosci ale nie mam pojecia jak to rozwiazac.

    Podpinać do wejścia mikrofonowego a nie line-in

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-09 08:38:25
    Od: "Seba2" <b...@s...pl>

    > Podpinać do wejścia mikrofonowego a nie line-in
    Wlasnie tak robie i poziom sygnalu jest niski - dochodza do tego jakies
    znieksztalcenia glosu (falowanie...).

  • 4. Data: 2009-10-09 09:40:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:1vj0u3nzf7m6h.dlg@lepper.institute.com...

    > Podpinać do wejścia mikrofonowego a nie line-in

    Ale na sluchawkach powinno byc okolo 1V max, czyli tyle co line-in.
    A gniazdo mikrofonu moze podawac napiecie, ktore moze zaklocac
    dzialanie wzmacniacza w komorce.

    Jesli w czyms szukac problemow to dolozyc np opornik 100 ohm - moze
    brak obciazenia wylacza wzmacniacz w komorce,
    sprawdzic czy wzmacniacz nie mostkowy [raczej nie, bo mozna
    sluchawki na mini-jacku podlaczyc], sprawdzic czy masa nie jest
    jakas sztuczna i polaczona z komputerem innym kablem.

    J.

  • 5. Data: 2009-10-09 09:59:44
    Od: "Seba2" <b...@s...pl>

    > Ale na sluchawkach powinno byc okolo 1V max, czyli tyle co line-in.
    > A gniazdo mikrofonu moze podawac napiecie, ktore moze zaklocac dzialanie
    > wzmacniacza w komorce.
    Generalnie zrozumialem, ze powiniennem podlaczac do line-in.

> [...]
    > sprawdzic czy wzmacniacz nie mostkowy [raczej nie, bo mozna sluchawki na
    > mini-jacku podlaczyc], sprawdzic czy masa nie jest jakas sztuczna i
    Nie jestem elektronikiem, wiec napisz moze bardziej dla laika. :(

  • 6. Data: 2009-10-09 11:57:36
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Seba2" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem elektronikiem, wiec napisz moze bardziej dla laika. :(

    Poproś kogos kto jest - to rada dla laika

  • 7. Data: 2009-10-10 09:34:09
    Od: Docent <j...@t...pl>

    A pod jakie wejście w karcie muzycznej podpiąłeś - mikrofonowe czy
    line-in?